SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
na had al verteld. maar er was 112 voor me gebeld enzo omdat duizelig balblabla. vorige week. uiteindelijk bij huisarts geweest en suiker wat te hoog. verder weinig echt om zorgen over te maken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee. Maar SwJ is de mod hier.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:05 schreef kree het volgende: [..] 1 mod dus???? het is erger als ik dacht, niet eens overlegd met FA ofzo?
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Waarom niet? Ik ga er wel van genieten hoor.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja dat had je inderdaad al verteld.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
na had al verteld. maar er was 112 voor me gebeld enzo omdat duizelig balblabla. vorige week. uiteindelijk bij huisarts geweest en suiker wat te hoog. verder weinig echt om zorgen over te maken.![]()
Had geen idee waar het over gingquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
na had al verteld. maar er was 112 voor me gebeld enzo omdat duizelig balblabla. vorige week. uiteindelijk bij huisarts geweest en suiker wat te hoog. verder weinig echt om zorgen over te maken.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
ja maar blijkbaar niet voor iedereen duidelijk dus vandaar dat ik het nog keer zeg.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Van die suiker wist ik niet, hoe hoog was die dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar blijkbaar niet voor iedereen duidelijk dus vandaar dat ik het nog keer zeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, is een hele stap voor jou hequote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het toch klein beetje spannend
Maar komt vast goed
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vorige week vrijdag gemeten door ambulance was ie 10,3 ofzo. nog niet eens extreem hoog.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van die suiker wist ik niet, hoe hoog was die dan?
gister met huisarts na afspraak 6,3. wat oke is maar aan lage kant.Do what you love, love what you do!![]()
ik hoop dat je een leuke meet hebt Hemaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het toch klein beetje spannend
ik had je graag ontmoet
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja joh iddquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is een hele stap voor jou he
Maar komt vast goedUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
6.3 is niet laagquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
vorige week vrijdag gemeten door ambulance was ie 10,3 ofzo. nog niet eens extreem hoog.
gister met huisarts na afspraak 6,3. wat oke is maar aan lage kant.
normaal is tussen de 5 en 6Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
volgende keer he allen. dan kom ik wel. t werd dit ff niet. veel plezier jullie.Do what you love, love what you do!![]()
Me2quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat je een leuke meet hebt Hema
ik had je graag ontmoetSmile, it's free therapy.![]()
7quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
6.3 is niet laag
normaal is tussen de 5 en 6Do what you love, love what you do!![]()
naja idd en daarom mss ff dat hele gedoe, het was nu wel weer oke. dus maak me niet zo zorgen. maar als ik weer wat heb moet ik wel huisarts bellen gelijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Een niet-nuchtere bloedsuikerwaarde (een waardemeting van je bloedsuiker nadat je iets hebt gegeten) van onder de 7,8 mmol/l duidt meestal op een normale bloedsuikerspiegel. Een waarde tussen 7,8 en 11 mmol/l kan wijzen op een voorfase van diabetes, terwijl een waarde boven 11 mmol/l diabetes kan suggererenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
vorige week vrijdag gemeten door ambulance was ie 10,3 ofzo. nog niet eens extreem hoog.
gister met huisarts na afspraak 6,3. wat oke is maar aan lage kant.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom ga jij niet?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat je een leuke meet hebt Hema
ik had je graag ontmoetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waarom zet je er dan eerst van die onzin neerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
naja idd en daarom mss ff dat hele gedoe, het was nu wel weer oke. dus maak me niet zo zorgen. maar als ik weer wat heb moet ik wel huisarts bellen gelijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omdat we posten in onzinquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zet je er dan eerst van die onzin neer![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
En Een nuchtere suikerwaarde, of nuchtere bloedsuiker, is de bloedsuikerwaarde gemeten nadat je minstens 8 uur niet hebt gegeten of gedronken. Normaal gesproken ligt deze waarde tussen 3,9 en 6,0 mmol/l. Een waarde tussen 6,1 en 6,9 mmol/l duidt op beginnende diabetes, en een waarde van 7,0 mmol/l of hoger wijst op diabetes
Dus ik zou als ik jou was nu al uit gaan kijken met suikerproductenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Birdie, wilde net wat anders gaan doen. Maar nu blijf ik nog evenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bier zit veel suiker inquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
En Een nuchtere suikerwaarde, of nuchtere bloedsuiker, is de bloedsuikerwaarde gemeten nadat je minstens 8 uur niet hebt gegeten of gedronken. Normaal gesproken ligt deze waarde tussen 3,9 en 6,0 mmol/l. Een waarde tussen 6,1 en 6,9 mmol/l duidt op beginnende diabetes, en een waarde van 7,0 mmol/l of hoger wijst op diabetes
Dus ik zou als ik jou was nu al uit gaan kijken met suikerproducten
Alcohol sowiesoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussiequote:
Goedemiddag dotquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Birdie, wilde net wat anders gaan doen. Maar nu blijf ik nog even
Is alles goed gegaan met de ramen??Smile, it's free therapy.![]()
weet je ik heb vaak helemaal geen zin om over mezelf te vertellen. dus klets beetje mee met wat ik denk dan enzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zet je er dan eerst van die onzin neer
oke dit was natuurlijk ander eigen verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
Gek vogeltjequote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag dot
Is alles goed gegaan met de ramen??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
weet je ik heb vaak helemaal geen zin om over mezelf te vertellen. dus klets beetje mee met wat ik denk dan enzo.
oke dit was natuurlijk ander eigen verhaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vergeef het me maar allen.... ik doe niet met opzet stoken hier. maar soms moet ik ff verhaal kwijt en ook hoe het hier gaat enzo.
maarja sorry zal er wat meer op letten.Do what you love, love what you do!![]()
ALs je lekker binnen blijft welquote:
maar kan wel in zo'n klein dingquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan nog vliegt het vliegtuig en ik niet zelf
Ja de ramen zijn weer heel maar je gelooft het niet de afwerkingquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag dot
Is alles goed gegaan met de ramen??![]()
En ze hebben de kozijnen stuk gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de ramen zijn weer heel maar je gelooft het niet de afwerking![]()
En ze hebben de kozijnen stuk gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Jeeeetjequote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de ramen zijn weer heel maar je gelooft het niet de afwerking![]()
En ze hebben de kozijnen stuk gemaakt![]()
![]()
het is echt niet normaal bij jou gaat het nooit in 1x goed en dit krijg je niet eens goed hersteld lijkt me.
pff wat een gedoe weer!!!Smile, it's free therapy.![]()
Heb de eerste foto even opnieuw er in gezet die deed het nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jeeeetje![]()
![]()
het is echt niet normaal bij jou gaat het nooit in 1x goed en dit krijg je niet eens goed hersteld lijkt me.
pff wat een gedoe weer!!!
Ja het is toch niet te filmen heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou hier zou je wel een film over kunnen maken!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de eerste foto even opnieuw er in gezet die deed het niet
Ja het is toch niet te filmen he![]()
Nope heb me afgemeld bij grrrrr zijn eigenlijk maar een paar die ik echt wel wilde zien en er gaan er meer die ik nooit hoef te zien.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Oei die eerste foto is ook erg! Rot dat je weeeer gedoe hebt nadat ze iets komen maken ook nog.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de eerste foto even opnieuw er in gezet die deed het niet
Ja het is toch niet te filmen heSmile, it's free therapy.![]()
Ja ik ook had boodschappen gedaan. Moet ook gebeuren hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onze eigen meet is toch veel leukerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope heb me afgemeld bij grrrrr zijn eigenlijk maar een paar die ik echt wel wilde zien en er gaan er meer die ik nooit hoef te zien.![]()
![]()
Over mijn hele leven wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou hier zou je wel een film over kunnen maken!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou ik wel kijkenWell, life can be a riot
Ja, ik snap ook niet dat ze tegenwoordig zo werken. Het is allemaal rouswerk snel snel en vooral nergens naar kijkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei die eerste foto is ook erg! Rot dat je weeeer gedoe hebt nadat ze iets komen maken ook nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mag toch hopen dat de huisarts dit ook uitgelegd heeft aan hem.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Dus ik zou als ik jou was nu al uit gaan kijken met suikerproducten![]()
Neem aan van welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de huisarts ook uitgelegd heeft aan hem.
Ik moest toen mijn suiker boven de 6 kwam nuchter om de drie maanden heen voor controleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naar de supermarkt zo.quote:Don't follow me. I am lost too
Voedsel halen.Don't follow me. I am lost too
Dingen doensquote:
Fijne middagquote:
Gaat rustig worden vandaag in DTS!
Well, life can be a riot
Ik hou de wacht..quote:Don't follow me. I am lost too
Eens zien of ze zonder DTS kunnen.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Eerst zien of er mensen op de meet komen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Denk dat dat wel mee valt hoor, zoveel gaan er nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben er bang voorquote:
Well, life can be a riot
Kree sowieso niet want was te ver weg. Ik ook niet want andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst zien of er mensen op de meet komen
Kijken wat er overblijft
Well, life can be a riot
Hema, Grrrrrrrr en Harrie gaan zekerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kree sowieso niet want was te ver weg. Ik ook niet want andere dingen te doen.
Kijken wat er overblijftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die another dayDon't follow me. I am lost too
Hey Killemquote:
Busje komt zo.Don't follow me. I am lost too
Fiets zo richting Tilburg.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik die kale dikke met een blik bier.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben die gozer die op je locale drugs dealer lijkt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Drugs are badDon't follow me. I am lost too
Jij ook al dik? Gvdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik die kale dikke met een blik bier.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Na juni ga ik afvallen.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ga jij ook naar de meet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O een thuis wedstrijd voor jou? Weet je zeker dat je dan nog naar huis kan fietsen strakkies of morgen ochtendquote:
Welk jaar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Have fun hoop dat het gezellig wordtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hoop ik wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een thuis wedstrijd voor jou? Weet je zeker dat je dan nog naar huis kan fietsen strakkies of morgen ochtend
Juni dit jaar. Erna dus, en er is heel veel 'erna' dus moet goed komen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kijk dat is de juiste manier.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik maak het voor mezelf wel gezellig.
Hopeljik komt er een volgende trein Moet Hema ook niet met die trein die woont tochin Rotterdam? (dacht ik)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heul veul ernas en dat jaren langquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Juni dit jaar. Erna dus, en er is heel veel 'erna' dus moet goed komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij gaat ook Puzzie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb je lang haar?quote:
of wil je doorgaan voor kort en pittig?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die woont op Zuid, ik ik het centrum. Volgende trein komt over een half uur. Ik háát de NS.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat is de juiste manier.
Hopeljik komt er een volgende trein Moet Hema ook niet met die trein die woont tochin Rotterdam? (dacht ik)Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je lang haar?
of wil je doorgaan voor kort en pittig?![]()
hadden jullie toch samen kunnen treinenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die woont op Zuid, ik ik het centrum. Volgende trein komt over een half uur. Ik háát de NS.
Ja dat snap ik, dat is ook balen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die woont op Zuid, ik ik het centrum. Volgende trein komt over een half uur. Ik háát de NS.
Maar kan je mooi een half uurtje extra bolkuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar dan is hij me voordat de meet begonnen is al zat. Lijkt me niet handig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hadden jullie toch samen kunnen treinen
ik denk dat Hema dat wel prettig vindtquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, maar dan is hij me voordat de meet begonnen is al zat. Lijkt me niet handig.
Je leest over “me” heen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Hema dat wel prettig vindt
Nee dan is hema me al beu. Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
dan is Hema al zat
bedoel je tochProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
owwwquote:
dat geloof ik niet
volgens mij ben jij best een boeiend persoonThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet veel later komt het zat gedeeltequote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee dan is hema me al beu. Dat bedoel ik![]()
![]()
Heb je nog geen leesbril, jongedame?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
dan is Hema al zat
bedoel je toch
M’n handboeien heb ik thuisgelaten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww
dat geloof ik niet
volgens mij ben jij best een boeiend persoonProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
* greysbones voelt even in dr ogen, check lenzen inquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je nog geen leesbril, jongedame?
ook jijquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n handboeien heb ik thuisgelaten.
K Wieft
kunt er met een grapje over heen lullen
maar stiekem ben je best een leuk persoonThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Laat mij ‘s voelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones voelt even in dr ogen, check lenzen in
Zellufquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook jij
K Wieft
maar stiekem ben je best een leuk persoon![]()
En de andere kant opquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je wat langer in de trein zitten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook jij
K Wieft
maar stiekem ben je best een leuk persoon
De meet duurt tot morgenochtend. Ik kan best iets later aansluiten bij de groep.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je wat langer in de trein zitten
Ik zou het wel wetenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De meet duurt tot morgenochtend. Ik kan best iets later aansluiten bij de groep.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 5329 / +110 / +27 / 9944 / 10816
2. aeque / 1076 / +1 / +0 / 1892 / 2546
3. RedShoe / 1027 / +29 / +32 / 2605 / 2860
4. Lovely / 946 / +14 / +0 / 2864 / 3493
5. Rob / 880 / +0 / +0 / 684 / 867
6. devzero / 824 / +3 / +0 / 801 / 1035
7. hemarookworst / 814 / +18 / +3 / 1530 / 2086
8. gebrokenglas / 760 / +0 / +0 / 2056 / 2662
9. KillemWieft / 741 / +11 / +0 / 349 / 550
10. SwJ / 730 / +0 / +3 / 53 / 59
11. HappyCharly / 655 / +3 / +6 / 694 / 906
12. _UserName_ / 650 / +0 / +0 / 509 / 733
13. Harrie / 604 / +7 / +0 / 911 / 1178
14. Koen66 / 602 / +539 / +0 / 213 / 247
15. mario390 / 560 / +0 / +0 / 640 / 891
16. Dr.Mikey / 549 / +6 / +0 / 326 / 487
17. KoningWouter / 524 / +5 / +0 / 1476 / 1810
18. Fogel / 372 / +6 / +16 / 485 / 705
19. StevenHyde / 360 / +16 / +0 / 1042 / 1310
20. kree / 354 / +1 / +5 / 700 / 912SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
dm me maar als je in arnhem bentquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De meet duurt tot morgenochtend. Ik kan best iets later aansluiten bij de groep.
dan zeg ik wel welke trein je moet pakkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, maar dan is hij me voordat de meet begonnen is al zat. Lijkt me niet handig.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dm me maar als je in arnhem bent
dan zeg ik wel welke trein je moet pakken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kan slechterquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:31 schreef Fogel het volgende:
Hotelkameruitzichtbolk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
hoe warm is het daar?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:31 schreef Fogel het volgende:
Hotelkameruitzichtbolk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook niet aardig je kan hem toch wel ophalen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dm me maar als je in arnhem bent
dan zeg ik wel welke trein je moet pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi Fogel, waar ben je nu weerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:31 schreef Fogel het volgende:
Hotelkameruitzichtbolk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nopequote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet aardig je kan hem toch wel ophalen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
pohhhhquote:
hier is het nog ok
maar nog een uurtje en dan is het ploep stikbenauwdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ca 25Cquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sloveniëquote:I'm surrounded by morons!
Het is hier nu ook niet de lekkerste warmte... Wordt snel benauwdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
pohhhh
hier is het nog ok
maar nog een uurtje en dan is het ploep stikbenauwd![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is hier nu ook niet de lekkerste warmte... Wordt snel benauwd![]()
O toe maar. Hoelang blijf je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Degene met die slippers en de witte sokkenquote:
Moet ook wel een FOK!ker zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Degene met die slippers en de witte sokken![]()
![]()
Echt hequote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Degene met die slippers en de witte sokkenHet is nog een leuk grietje ook
![]()
![]()
Picsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:37 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Echt heHet is nog een leuk grietje ook
![]()
![]()
Tot donderdagquote:I'm surrounded by morons!
Tussen het vliegveld en waar ik nu ben zag er mooi uitquote:I'm surrounded by morons!
Ja daar kan ik niks meequote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:39 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Lol nee. Vraag maar aan @:Sally voor bevestiging![]()
![]()
Groeten aan @Sallyquote:I'm surrounded by morons!
O een grietje dacht een ventquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:37 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Echt heHet is nog een leuk grietje ook
Lekker een paar dagen weg, geniet er van Fogelquote:
Have Funquote:
O okequote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bedankt. Nee neer dat mensen weten dat ik er niet om 1600 precies er ben
Kan je niet bij een lekker ding op schoot gaan zittenquote:
Je zou maar lekker een serie aan het kijken zijn en dan
Drama in Duitsland: twee doden door sportvliegtuigje dat neerstort op woonhuis
https://www.telegraaf.nl/(...)eerstort-op-woonhuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan nu eindelijk zitten, maar ben inmiddels in Breda.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet bij een lekker ding op schoot gaan zittenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
O nou kijk dat valt alweer meequote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan nu eindelijk zitten, maar ben inmiddels in Breda.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pleurisdruk in de trein richting Rdam CS met TwitchCon en Toffler festivalUw ADH vitamine Worst
Avonturen beleeft in Breda
Ik hoorde Killem net ook al zeggen dat hij moest staan in de trein. Inmiddels heeft hij een zitplekquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
Pleurisdruk in de trein richting Rdam CS met TwitchCon en Toffler festivalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet gewoon werken,quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een paar dagen weg, geniet er van Fogel
Behalve vandaagI'm surrounded by morons!
Nu ik ookquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde Killem net ook al zeggen dat hij moest staan in de trein. Inmiddels heeft hij een zitplek
Wel knap dat je dat kan horen
Uw ADH vitamine Worst
O lekker reizen voor je werk, dat komt jou altijd wel goed uit toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde Killem net ook al zeggen dat hij moest staan in de trein. Inmiddels heeft hij een zitplekLive updates plzquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan nu eindelijk zitten, maar ben inmiddels in Breda.![]()
Heb je een blik bijdehandjes op of zoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu ik ook
Wel knap dat je dat kan horen
Hier ook bomvolle trein. Over 10 minuten in Breda.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan nu eindelijk zitten, maar ben inmiddels in Breda.
Maar ik zit wel![]()
![]()
Het behang zit erop. Nu wat plinten plaatsen en dan ga ik vanavond lekker vette hap bestellen nondejuu. Denk Pizza nomnomnomBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dot heeft hele grote oren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu ik ook
Wel knap dat je dat kan horenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Sommige mensen hoeven dat niet te eten, die zijn van nature al zoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je een blik bijdehandjes op of zo![]()
![]()
Komt goed van pas op de meetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je een blik bijdehandjes op of zoUw ADH vitamine Worst
Doen we er deze ook ffkes bijquote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik ergens over moet klagen is het dat ik voor het werk ironisch genoeg geen business class mag vliegenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker reizen voor je werk, dat komt jou altijd wel goed uit toch?
Blommetjesbehang?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
Het behang zit erop. Nu wat plinten plaatsen en dan ga ik vanavond lekker vette hap bestellen nondejuu. Denk Pizza nomnomnom![]()
Ik weet eigenlijk helemaal niet wie je bent, maar je komt ook naar de meetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Sommige mensen hoeven dat niet te eten, die zijn van nature al zo
Uw ADH vitamine Worst
Op Wouter?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:14 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Hier ook bomvolle trein. Over 10 minuten in Breda.
Maar ik zit wel
Pizza bastognequote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
Het behang zit erop. Nu wat plinten plaatsen en dan ga ik vanavond lekker vette hap bestellen nondejuu. Denk Pizza nomnomnom![]()
Wat heb je behangen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A vandaar. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden, maar daarover vast morgen meer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook niet als je zel bijbetaald?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik ergens over moet klagen is het dat ik voor het werk ironisch genoeg geen business class mag vliegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Marioquote:
Behang!!!!quote:
Sorry ik word een beetje flauw van dat behangen. Pizza bastogne lekkerMaar denk tonijn
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik moest naar binnen omdat het buiten te warm is
He bah..quote:Don't follow me. I am lost too
Of op het journaal als het echt uit de hand looptquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A vandaar. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden, maar daarover vast morgen meer.Uw ADH vitamine Worst
Vunzige praat..Don't follow me. I am lost too
Dat kan ook,quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Behang!!!!
Sorry ik word een beetje flauw van dat behangen. Pizza bastogne lekkerMaar denk tonijn
Je hebt behang behangen, dus je hebt er gewoon overheen behangen
Ik hou het in de gatenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of op het journaal als het echt uit de hand loopt
Hoe is het met Mario?quote:
Nog plannen voor het weekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel goed. Je moet je niet boven het volk verheffen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik ergens over moet klagen is het dat ik voor het werk ironisch genoeg geen business class mag vliegen![]()
17 00 voetbal kijkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Mario?
Nog plannen voor het weekend![]()
Cold as ice..Don't follow me. I am lost too
Live of op tv?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
16.00 uur F1 kijkenDon't follow me. I am lost too
Puntjes pakkenquote:
Ja voordat de meute straks weer terug is van de meet.quote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Zo is dat...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja voordat de meute straks weer terug is van de meet.
Meet, groepstherapie, Bolk anonymous het is maar net hoe je het wil noemenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: