Soms mogen dingen echt wel gezegt worden, dan is dat niet gelijk gedram van anderen als iemand zelf als een langspeelplaat reageert.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat iedereen doordramt![]()
Moet jij niet naar de meet, of ging jij niet?
Ik zal het er achter over hebben daar kan je zeker van zijn. Dit kan nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, kan echt niet hoor Dot. Het is dat jij me tipte, anders had ik het waarschijnlijk nooit geweten. Zelfs @:kree zei er niks over.
Kree dramtquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet niksquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Ik sta achter je.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal het er achter over hebben daar kan je zeker van zijn. Dit kan niet
okquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik niet niks
Ik kan pas rond een uur if 6 in tilburg zijn
Dan moet men ook niet klagen dat het door blijft gaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Soms mogen dingen echt wel gezegt worden, dan is dat niet gelijk gedram van anderen als iemand zelf als een langspeelplaat reageert.
Je kan het ook negeren dan stopt het drammen ook want op iedere reactie komt weer een reactiequote:
Boodschap is duidelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet men ook niet klagen dat het door blijft gaan.
Beter negeer je dan dat iedereen er op in blijft gaan keer op keer op keer
Maar goed jullie doen maar maar het maakt het er hier niet leuker op
afstand was voor mij gedoe en heb ik van begin gezegd. dus oke this niet raar dat ik toch niet kom? had sowieso nooit toegezegd. dat maakten jullie ervan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
is dit nu Kree taal
dit is eng Sp3c
In de regel maakt het niet echt uit of je wel of niet reageert, gaat toch wel doorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet men ook niet klagen dat het door blijft gaan.
Beter negeer je dan dat iedereen er op in blijft gaan keer op keer op keer
Maar goed jullie doen maar maar het maakt het er hier niet leuker op
Nee je moet ook niets. Have fun voor vanavondquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik moet niks
Ik kan pas rond een uur of 6 in tilburg zijn
dat dusquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
In de regel maakt het niet echt uit of je wel of niet reageert, gaat toch wel doot
Nee je hebt zelf gewoon die quote verpestquote:
Dan zet men hem op negeer iedereeen heeft een aboquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
In de regel maakt het niet echt uit of je wel of niet reageert, gaat toch wel doot
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee je hebt zulf gewoon die quote verpest
Que?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:14 schreef kree het volgende:
en oke drama 112 maakte het trouwens nog anders.
Weerquote:
Vind ik niet handig als modquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zet men hem op negeer iedereeen heeft een abo
geen stilte voor de stormquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt niet veel rustiger op deze meetdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |