Neem nog een biertjequote:Op maandag 2 juni 2025 05:38 schreef kree het volgende:
[..]
toch in mijn beste bedoelingen wel. en o ergonomen is maar relatief. niet echt dat er wat nieuws anders is.
quote:Op maandag 2 juni 2025 15:05 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Misschien is het handig nu eens je posts van de afgelopen nacht terug te lezen.
Het is dat er geen mods aanwezig waren...
Lees dan eens terug wat je allemaal hebt gezegd. Je hebt echt zo’n bord voor je kop, kree.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:32 schreef kree het volgende:
Jammer weer dit
kan opvatten als dreigement terwijl ik niks persoonlijk iemand aanviel?
[..]
viel ik iemand aan of overtrad ik de fok policy? denk niet.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lees dan eens terug wat je allemaal hebt gezegd. Je hebt echt zo’n bord voor je kop, kree.
Je was stomvervelend, had overal een weerwoord op, niemand had er verstand van behalve jij, je liet alles weer over jezelf gaan, en dat allemaal in onsamenhangend gebrabbel.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
viel ik iemand aan of overtrad ik de fok policy? denk niet.
Je kan het opvatten zoals je wilt.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:32 schreef kree het volgende:
Jammer weer dit
kan opvatten als dreigement terwijl ik niks persoonlijk iemand aanviel?
[..]
Gebruiker dient zich te allen tijde te houden aan de zogenaamde „netiquette‟: de algemene fatsoens- en omgangsregels van het internet. Verder dient de gebruiker kennis genomen te hebben van - en zich te houden aan - de algemene voorwaarden, de huisregels die opgesteld zijn in de algemene FAQ, en indien van toepassing de specifieke FAQ's over diverse onderdelen van FOK!. Het is gebruiker niet toegestaan zich op een zodanige manier te gedragen dat overlast voor andere gebruikers of de beheerders kan ontstaan. Overtreding van deze regel kan leiden tot tijdelijke of permanente uitsluiting van delen van FOK! of FOK! als geheel.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
En ditquote:Op maandag 2 juni 2025 15:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je was stomvervelend, had overal een weerwoord op, niemand had er verstand van behalve jij, je liet alles weer over jezelf gaan, en dat allemaal in onsamenhangend gebrabbel.
Je was hinderlijk aan het posten, met steeds maar weer herhaling van wat je al tig keer had gezegd en je las niet wat Masberum of anderen schreven.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
en de reden daarvoor was?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je kan het opvatten zoals je wilt.
Maar voor de duidelijkheid, wat ik bedoelde is dat als er een mod aanwezig was dat het topic allang op slot was geweest.
Ja, door jouw gedrag zouden ze het op slot gooien.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
en de reden daarvoor was?
want nu zeg je wat anders, net was het nog door wat ik zei enzo?
Dat is invulling die je er zelf aan geeft. Enige wat ik deed was je adviseren om, nu je (hopelijk) nuchter bent, eens even het topic terug te lezen om te zien wat er op zo'n moment allemaal uit je toetsenbord tevoorschijn komt.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
en de reden daarvoor was?
want nu zeg je wat anders, net was het nog door wat ik zei enzo?
ik lees niet terug. en oke laten we het er dan maar bij houden zo. maar wegmonden omdat mensen irritant vinden??? gaan we dat doen ja? dan weet ik er ook nog aantal.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:40 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat is invulling die je er zelf aan geeft. Enige wat ik deed was je adviseren om, nu je (hopelijk) nuchter bent, eens even het topic terug te lezen om te zien wat er op zo'n moment allemaal uit je toetsenbord tevoorschijn komt.
Mooi zo, dan is het nu genoeg geweest.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik lees niet terug. en oke laten we het er dan maar bij houden zo. maar wegmonden omdat mensen irritant vinden??? gaan we dat doen ja? dan weet ik er ook nog aantal.
modden op policy niet meer en niet minder dat moeten jullie doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onsamenhangend én vol typefouten (wat de leesbaarheid dus niet ten goede komt) - zoals vaker bij @kreequote:Op maandag 2 juni 2025 15:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Je was stomvervelend, had overal een weerwoord op, niemand had er verstand van behalve jij, je liet alles weer over jezelf gaan, en dat allemaal in onsamenhangend gebrabbel.
Echt, ik moet me steeds zó inhouden in de topics van Masberum naar TS en kree toe...quote:Op maandag 2 juni 2025 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga even een hard kreng zijn
[....]
Excuus voor de harde toon. Alleen ik zit hier en in feedback met verbijstering te lezen
Ik heb echt erover gedacht om Admin(s) te mailen.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:20 schreef Armani XL het volgende:
Topic is vol en verder is alles wel gezegd.
We gaan even achter brainstormen hoe nu verder.
Terug naar de orde van de dag.
Hou er maar over op. Iedereen die het moet weten is op de hoogte, ga daar maar van uit.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb echt erover gedacht om Admin(s) te mailen.
Blij dat er iig wel aandacht voor is om het achter te bespreken.
quote:Op maandag 2 juni 2025 16:20 schreef Armani XL het volgende:
We gaan even achter brainstormen hoe nu verder.
Strak planquote:Op maandag 2 juni 2025 16:22 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Hou er maar over op. Iedereen die het moet weten is op de hoogte, ga daar maar van uit.
Kan voor nu gewoon open blijven.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
Geen idee of het met medeweten danwel toestemming van jullie is, maar hij heeft weer een nieuw deel geopend 😱
Okee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |