SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
*Schuift Wattenschijfje de cavia naar voren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik doe dat niet tientallen posts lang.
Kom dan jonguh
Ja een snufje zout kan wel, of een beetje kruidenboter in de folie erbij kan ook welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb je gepofte aardappel en dan verder niets?Niet een snufje zout / roomboter/ kruidenboter etc ?
Ja oke, wel lekker dieetvriendelijk
*piep*quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schuift Wattenschijfje de cavia naar voren.
Braafquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een snufje zout kan wel, of een beetje kruidenboter in de folie erbij kan ook wel
Oke, dat is dan wel weer een leuke naam.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schuift Wattenschijfje de cavia naar voren.
Ja, maar wat voor stamppot?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk vanavond stamppot met slavinkie.
*PIEP*quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Oke, dat is dan wel weer een leuke naam.
*Schuift Aboe het te grote voor zijn soort, konijn naar voren.
Ja, maar dan zeg jij dat je fatsoenlijke huisdieren moet nemen en dan heb je zelf konijnen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Oke, dat is dan wel weer een leuke naam.
*Schuift Aboe het te grote voor zijn soort, konijn naar voren.
Hij leert het welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Gepofte aardappel hoor je twee theelepels Paturain, extra teentje knoflook, een piepkien snufje gevijzeld karwijzaad, zoutvlokken, vers gemalen peper en kwekveel roomboter op te doen tijden het verbranden.
Konijnen zijn intens kut, laffe zwakke prooidieren die alleen maar aan seks en wortels denken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan zeg jij dat je fatsoenlijke huisdieren moet nemen en dan heb je zelf konijnen?
*bombastic side eye hoor
Die zijn fatsoenlijk!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan zeg jij dat je fatsoenlijke huisdieren moet nemen en dan heb je zelf konijnen?
*bombastic side eye hoor
Ah, alternatieve combiquote:
Die zien er iig niet uit als hun eigen ontlasting.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*bombastic side eye hoor
Greatest country in the world!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
als ik die filmpjes van die drugsverslaafde in amerika op straat zie kan ik bijna niet geloven dat het echt is
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Kan iemand kree uit de ballenbak halen ?quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Konijnen zijn intens kut, laffe zwakke prooidieren die alleen maar aan seks en wortels denken.
Bijna hetzelfde als enkele FOK!kers!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Konijnen zijn intens kut, laffe zwakke prooidieren die alleen maar aan seks en wortels denken.
Amsterdam is soms net klein Amerika.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Greatest country in the world!
misschien over een paar jaar hebben we dat hier ook wel?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
gehehe stop al, zal serieus doen, sorry kon het niet laten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan iemand kree uit de ballenbak halen ?
Hij wil opgehaald worden en moet een dutje doen.
Katquote:
Namen willen wequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als enkele FOK!kers!
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien over een paar jaar hebben we dat hier ook wel?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amsterdam is soms net klein Amerika.
En dan nog 5 pagina's vol met onzin postenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe stop al, zal serieus doen, sorry kon het niet laten.
Obamacare werkt prima.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aangeraden door onze vrienden van PicNic. Keertje proberen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, alternatieve combi
Nog niet eerder van gehoord
Laat het u smaken
Wie heeft de meeste Fok-baby's?quote:
nou ik. vind het geen onzin ofzo? maar oke wil ook wel serieus doen als iedereen dat doet ook?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan nog 5 pagina's vol met onzin posten
Met bijna alles in het leven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangeraden door onze vrienden van PicNic. Keertje proberen.
Ik wel en kan jij dat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik. vind het geen onzin ofzo? maar oke wil ook wel serieus doen als iedereen dat doet ook?
Aan wortels en seks gedacht gok ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Hele avond schreeuwt ze.
Wat zou die gedaan hebben [ afbeelding ]
*tips visorquote:
Ik ga niks zeggen!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met bijna alles in het leven.
Inb4 vieze opmerkingen.
Sommige mensen zijn ook niet te helpen. Hier in de stad lopen ook aantal figuren rond die altijd wel weer ellende naar zich toe weten te trekken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom drugsgebruikers keihard aanpakken, tandjes laten tuffen en plees laten poetsen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Dat waardeer ik.quote:
Moet eerst consent vragen voor dirty talk natuurlijk.quote:
Zal Musk niet leuk vinden dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom drugsgebruikers keihard aanpakken, tandjes laten tuffen en plees laten poetsen.
Zeker, dat is belangrijk in deze woke samenleving.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet eerst consent vragen voor dirty talk natuurlijk.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker, dat is belangrijk in deze woke samenleving.
Heb ik net geleerd.
quote:
Wat voor soort marinade gebruik je?quote:
Die schieten we af naar Mars in zijn halve raket.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal Musk niet leuk vinden dit.
FFS.quote:
Niet naar de zon?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die schieten we af naar Mars in zijn halve raket.
Nee en ze willen vaak ook geen hulpquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook niet te helpen. Hier in de stad lopen ook aantal figuren rond die altijd wel weer ellende naar zich toe weten te trekken.
Mijn eigen recept dat ik al zo'n 25 jaar gebruikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor soort marinade gebruik je?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn eigen recept dat ik al zo'n 25 jaar gebruikO.a. ketjap, sambal, gember, knoflook en paprika
"Verrassing (eigenlijk is het dan verassing, maar goed), we gaan naar de zon ipv Mars."quote:
Beste kun je dan gewoon populair worden op Tiktok of volkszanger worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee en ze willen vaak ook geen hulp
"Elon, vergeet je niet je zwembroek mee te nemen"quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Verrassing (eigenlijk is het dan verassing, maar goed), we gaan naar de zon ipv Mars."
Joejoe
Ga je eerste nachtjes bij je hond slapen beneden?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja mensen we zitten in de enkele getallen.
Nog maar 9 nachtjes slapen
mjaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Zag een keer een documentaire over een drugsverslaafde in Eindhoven, die moest dagdagelijks minimaal 80 autoradio's stelen om aan zijn verslaving te voldoen, stond hij vol trots te vertellen dat hem dat met gemak lukte, met autoramen intikken en breekschades kwam dat zowat op een miljoen per dag aan verzekeringsuitkeringen.
Schiet zo'n kerel dan gewoon dood, drie keer desnoods.
Stiekem gewoon in dienst bij Carglass.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Zag een keer een documentaire over een drugsverslaafde in Eindhoven, die moest dagdagelijks minimaal 80 autoradio's stelen om aan zijn verslaving te voldoen, stond hij vol trots te vertellen dat hem dat met gemak lukte, met autoramen intikken en breekschades kwam dat zowat op een miljoen per dag aan verzekeringsuitkeringen.
Schiet zo'n kerel dan gewoon dood, drie keer desnoods.
Ga jij nu beweren dat ik mijn hond in de berging moet gaan houden?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je eerste nachtjes bij je hond slapen beneden?
Scheelt wel een hoop teken in je oksels.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga jij nu beweren dat ik mijn hond in de berging moet gaan houden?
Het is nog voor tienen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop teken in je oksels.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost sushi nog maar 0,003 cent per stuk.
heb je expres gedaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Excuses, huiskamerklok loopt voor, momenteltje.
Wil je een kopje tomatensoep anders?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Excuses, huiskamerklok loopt voor, momenteltje.
Gwerf.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een kopje tomatensoep anders?
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop teken in je oksels.
Ben je stiekem de onderbuurvrouw van bitterbal?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga jij nu beweren dat ik mijn hond in de berging moet gaan houden?
Dat zou raar zijn tenzij bitterbal hier op het dak woont.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je stiekem de onderbuurvrouw van bitterbal?
Ambar vast ook in dat geval.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn tenzij bitterbal hier op het dak woont.
Maar Ambar en ik wonen straks lekker op de 2e verdieping. Waar Ambar gaat slapen in huis mag Ambar weten. Ik slaap in bed.
quote:
Lastige situatie.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet straks meehelpen met verhuizen van een vriend. Alleen hij zit nogal in een vechtscheiding dus hij weet niet zo goed welke spullen hij precies gaat krijgenGaat vast hilarisch worden.
Doe je zo’n ME-outfitje aan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet straks meehelpen met verhuizen van een vriend. Alleen hij zit nogal in een vechtscheiding dus hij weet niet zo goed welke spullen hij precies gaat krijgenGaat vast hilarisch worden.
Uhm niets? Of misschien al het spul dat zij niet wil hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
Jouw beeld van de wereld verrast me soms.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm niets? Of misschien al het spul dat zij niet wil hebben.
Kan zijn dat als je aankomt rijden dat er een berg kleding op straat ligt die ze voor de ogen van je vriend in de fik zet.
Maar misschien heb ik teveel films en boeken gezien
Zou alvast even geworpen keukenmessen ontwijken oefenen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Positief of negatief?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jouw beeld van de wereld verrast me soms.
Laat ik in het midden.quote:
Oke Zwitserland.quote:
Gewoon die vrouw op haar bakkes meppen. Kun je daarna meenemen wat hij nodig heeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben neutraal jaquote:
Gelooft ook helemaal niemandquote:
Ze is niet het scherpste mes uit de la. Dat scheelt dan weer.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou alvast even geworpen keukenmessen ontwijken oefenen.
Kaneel toch.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon die vrouw op haar bakkes meppen. Kun je daarna meenemen wat hij nodig heeft.
Gaat vast goed komen. Succes!quote:
quote:
Is ze nog op de markt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is niet het scherpste mes uit de la. Dat scheelt dan weer.
Het moet gewoon 50/50 verdeeld gaan worden, maar dat lukt niet zo goed allemaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm niets? Of misschien al het spul dat zij niet wil hebben.
Kan zijn dat als je aankomt rijden dat er een berg kleding op straat ligt die ze voor de ogen van je vriend in de fik zet.
Maar misschien heb ik teveel films en boeken gezien
Nee, uit de la, dat zegt hij toch net?quote:
Snotverquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, uit de la, dat zegt hij toch net?
Wat lees ik nu allemaal weer?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon die vrouw op haar bakkes meppen. Kun je daarna meenemen wat hij nodig heeft.
Lekker handigquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het moet gewoon 50/50 verdeeld gaan worden, maar dat lukt niet zo goed allemaal.
Kaneel is agressief. Geen goede nachtrust gehad?quote:
Kan ze toch nog op de markt staan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, uit de la, dat zegt hij toch net?
Zo uit de la, op de marktquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze toch nog op de markt staan?
Kan ook een man zijn! Ik ging er hier, heel homofobisch, van uit dat hij getrouwd was met een vrouw.quote:
Tsjak, zo in de grond.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo uit de la, op de markt
Hops!
Maar misschien identificeert ze zich niet als vrouw!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ook een man zijn! Ik ging er hier, heel homofobisch, van uit dat hij getrouwd was met een vrouw.
Sorry!
Ze hoeft niet direct dood ?quote:
Gewoon hen op de bek meppen dan!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar misschien identificeert ze zich niet als vrouw!
"Ja hallo bot meske, doet u mij maar zeven kilo spruitjes"quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo uit de la, op de markt
Hops!
Ik raak echt in de war door die termen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon hen op de bek meppen dan!
Ohhhhh spruitjesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja hallo bot meske, doet u mij maar zeven kilo spruitjes"
Nee, niet direct nee.quote:
Gaat toch vanzelf.quote:
Misschien wel als cavia.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar misschien identificeert ze zich niet als vrouw!
WHIEEEP!quote:
Apies toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met draadjesvlees en simpele gekokte eerpels erbij
Er is ooit een horrorfilm over bloeddorstige konijnen gemaakt. Met cavia's zou het ook kunnen.quote:
Hier zijn er gelukkig geen kinderen in het spel. Maar zo leer je mensen wel kennen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelf product van een vechtscheiding en ik kreeg als kind bepaalde spullen niet mee toen ik van mijn vader naar mijn moeder verhuisde, omdat mijn vader die voor mij na de scheiding had gekocht.
Zo triest kunnen ouders zijn.
Hm.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is ooit een horrorfilm over bloeddorstige konijnen gemaakt. Met cavia's zou het ook kunnen.
Jij kreeg überhaupt nog wat mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelf product van een vechtscheiding en ik kreeg als kind bepaalde spullen niet mee toen ik van mijn vader naar mijn moeder verhuisde, omdat mijn vader die voor mij na de scheiding had gekocht.
Zo triest kunnen ouders zijn.
hoe dan ook gewoon triest (gedrag)quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn er gelukkig geen kinderen in het spel. Maar zo leer je mensen wel kennen.
Stel trauma's in een zakje erbij als bonusquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is ooit een horrorfilm over bloeddorstige konijnen gemaakt. Met cavia's zou het ook kunnen.
Wat heb je te bieden?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik mij weer eens in de dating scène ga begeven.
Er is vast wel ergens een vent of vrouw te vinden die mooi buitenaf woont en het oke vindt dat ik een thuisblijf hondenbezitter word
Boerderijwinkelsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig weertje om alle boerderijwinkels he-le-maal leeg te kopen (en de kringloopwinkel)
Ik ben een goede hondenmoeder.quote:
gehehe hoe vaak ik dit niet dacht en dan afhaak weer.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is vast wel ergens een vent of vrouw te vinden die mooi buitenaf woont en het oke vindt dat ik een thuisblijf hondenbezitter word
Woon je ergens buitenaf?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe hoe vaak ik dit niet dacht en da afhaak weer.
Night of the Lepus, I kid you not.quote:
Kun je ook een beetje goed koken, tomatensoep bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een goede hondenmoeder.
Voor de rest kan ik wel een wasmachine aanzetten en diverse gereedschap bedienen.
huehuequote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een goede hondenmoeder.
Voor de rest kan ik wel een wasmachine aanzetten en diverse gereedschap bedienen.
Nee, hij is hondenvrouw.quote:
Ja nee, ze bedenken veel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Night of the Lepus, I kid you not.
Thee over m'n toetsenbord.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je ook een beetje goed koken, tomatensoep bijvoorbeeld?
Arme thee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thee over m'n toetsenbord.
10 liter.
Hij ... is een hondenVROUW?quote:
Jammer weer dit. Wij die niet buitenaf wonen zijn weer niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk eerder arm toetsenbordquote:
Zeker nu ze horrorfilms maken van Popeye, Bambi en Winnie de Poohquote:
Ik kan best koken ja. Tomatensoep moet wel lukken ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je ook een beetje goed koken, tomatensoep bijvoorbeeld?
wel wat eisen idd.....quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Jammer weer dit. Wij die niet buitenaf wonen zijn weer niet goed genoeg.
Alles kan tegenwoordig.quote:
Al die toetsen kapotquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk eerder arm toetsenbord
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker nu ze horrorfilms maken van Popeye, Bambi en Winnie de Pooh
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles kan tegenwoordig.
[..]
Al die toetsen kapot
Blijkbaarquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles kan tegenwoordig.
[..]
Al die toetsen kapot
GMTAquote:
Je bent in sync met Kaneelquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
GMTA
Veel de laatste tijd. Niet alleen met jou
En van Mickey Mouse ook alquote:
Dan zou ik ook lekker zoals Monty Don de hele dag met de hond in de tuin rondlopen als we toch aan het dromen zijn.quote:
Ik ben met veel mensen in sync.quote:
opzoek naar prins op witte paard dan?quote:
De vraag is hoe die er nu uitziet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik <10 jaar geleden in Portugal woonde voor bijna een jaar zag ik een Portugese vent wel zitten. Die komt eraan. Dus dromen komen uit.
Waarom niet terug naar Portugal dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik <10 jaar geleden in Portugal woonde voor bijna een jaar zag ik een Portugese vent wel zitten. Die komt eraan. Dus dromen komen uit.
Nee kree. Ik ga geen concessies doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:49 schreef kree het volgende:
[..]
opzoek naar prins op witte paard dan?
je zult concessies moeten doen nou eenmaal.
Ik heb nog een recente foto gezien dus komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De vraag is hoe die er nu uitziet.
hmmms dan ga je nooit de ware vindenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee kree. Ik ga geen concessies doen.
"Vrouw met hond zoekt man die alles voor hen wil doen."quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee kree. Ik ga geen concessies doen.
Geld is simpelweg het antwoord. Banen liggen ook daar niet voor het oprapen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom niet terug naar Portugal dan?
Ik vind dat heel ruim en schappelijk, want ik heb niets over de man in kwestie gezegd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Vrouw met hond zoekt man die alles voor hen wil doen."
Die zoek ik ook niet in menselijke vorm dus dat scheelt.quote:
ja kansloos dus? oke weet voor vrouwen is het makkelijker als mannen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Vrouw met hond zoekt man die alles voor hen wil doen."
Monty, de enige man ter wereld waar ik chronisch jaloers op ben.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik ook lekker zoals Monty Don de hele dag met de hond in de tuin rondlopen als we toch aan het dromen zijn.
Oh vertel?quote:
Mja dan zou ik liegenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh vertel?
Ik hoop dat je zegt: broek gekrompen
Voor de weegschaal?quote:
Als je niet jaloers bent op Monty, wie ben je dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Monty, de enige man ter wereld waar ik chronisch jaloers op ben.
Ik help je alleen maarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dat heel ruim en schappelijk, want ik heb niets over de man in kwestie gezegd.
Geldquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geld is simpelweg het antwoord. Banen liggen ook daar niet voor het oprapen.
En ga zo maar door.
Goedemorgen Kree.quote:
Jullie waren okayquote:
Dat ik deze referentie snap zegt wel iets.quote:
Anders had ik daar 10 jaar geleden al gewoondquote:
haha ja was maar grapje. oke als jullie mij beetje kennen. ik doe niet zo moeilijk over uiterlijk. wel over leuk vinden enzoquote:
Ja, in Thailand heeft ze die aan de lopende band. Daardoor liep het niet helemaal uit de hand.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt even een voedselvergiftiging oplopen zodat het er weer af kan
Veel eiwitten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die extra kilo's vliegen er straks af als je gaat trainen ballie. Zou juist even wat extra eten nu.
Oh het was een grapje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja was maar grapje. oke als jullie mij beetje kennen. ik doe niet zo moeilijk over uiterlijk. wel over leuk vinden enzo
nou ben bijna weer in het beloofde land voor voedselvergiftigingenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt even een voedselvergiftiging oplopen zodat het er weer af kan
Uurtje per week is genoeg.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die extra kilo's vliegen er straks af als je gaat trainen ballie. Zou juist even wat extra eten nu.
zie er echt tegen opquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
ja? jullie nemen me soms te serieus.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh het was een grapje.
HAHAHAHAHAHAHAHA.
10 uur per dag trainen was het toch?quote:
Zou je denken?quote:
En verandert er wat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik sta nu al 5 minuten voor de spiegel
oke. nou niet dat ik eraan doe, maar wat zie je dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik sta nu al 5 minuten voor de spiegel
Het moet voelen als 10 uur.quote:
hé daar wordt die dikke reet wel minder dik vanquote:
Die dikke reet kreequote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
oke. nou niet dat ik eraan doe, maar wat zie je dan?
ow dat voelt het na 5min alquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het moet voelen als 10 uur.
Bitterbolquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee lijk alleen maar dikker te worden in die 5 minuten
Precies!quote:
Nee johquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat ze het daar wel beetje serieus nemen voor mensen die een visum willen krijgen.
Ik schrijf wel even een brief naar de Thaise ambassade.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ik zei tegen die man van de gym dat ik eigenlijk helemaal niet wilde komen en toen zei die het is wel handig als je 1 keer per week komt zodat je weet waar het over gaat
nog dikkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spiegel op de grond leggen, kijken of het er dan beter uitziet?
echt geloof me en heb wel eens gepraat over andere meid enzo. who cares? als je lief en aardig bent? ik heb er serieus geen voorkeur in. heb liever iemand met een dikke reet die aardig is en lief als een slanke die ik totaal niet mag.quote:
doe jij dat maar even CEquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik schrijf wel even een brief naar de Thaise ambassade.
In wat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
hij is 2 keer wereldkampioen geweest trouwens
in visahandelquote:
Dan zou ik maar luisteren.quote:
Het oog / ook wil ook watquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
echt geloof me en heb wel eens gepraat over andere meid enzo. who cares? als je lief en aardig bent? ik heb er serieus geen voorkeur in. heb liever iemand met een dikke reet die aardig is en lief als een slanke die ik totaal niet mag.
Ik heb hier echt geen geduld voorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
echt geloof me en heb wel eens gepraat over andere meid enzo. who cares? als je lief en aardig bent? ik heb er serieus geen voorkeur in. heb liever iemand met een dikke reet die aardig is en lief als een slanke die ik totaal niet mag.
Visa Thaiquote:
jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zou ik maar luisteren.
Voor mensen met een dikke reet?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hier echt geen geduld voor
ben die tijd beetje voorbij dat ik daar onwijs om geef.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het oog / ook wil ook wat
@:uitstraling
nou ja wie weet.kan het mij haast niet voorstellenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel heel erg leuk om te doen
Duurt lang eer ze gekeerd zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mensen met een dikke reet?
Mi-ni-maal 500 gram moet ze toch wel wegen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het oog / ook wil ook wat
@:uitstraling
Zolang ze je niet tegen je schenen trappen is het best wel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja wie weet.kan het mij haast niet voorstellen
Kree geeft daar niet om.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duurt lang eer ze gekeerd zijn.
We kunnen dit wel de grote aqueueueuehhehehehehe -show van maken, als je wil?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef aeque het volgende:
Nog even en dit veranderd in de grote kree show chat.
Snel, verander het onderwerp!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef aeque het volgende:
nee das R&P feedback alquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef aeque het volgende:
niet doen dit he, suggesties maken. iedereen mag posten wat ie wil.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef aeque het volgende:
Maar hij moet er wel om heen.quote:
Dat klinkt wel beter ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen dit wel de grote aqueueueuehhehehehehe -show van maken, als je wil?
Daar zitten wel fatsoennormen aan vast.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
niet doen dit he, suggesties maken. iedereen mag posten wat ie wil.
Ik zie Bal haar scheenbeen nog wel finaal breken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang ze je niet tegen je schenen trappen is het best wel leuk om te doen.
Of de 4EverBlackEyeheyheyheyhey-show.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen dit wel de grote aqueueueuehhehehehehe -show van maken, als je wil?
het moet vooral fatsoenlijk over eten gaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zitten wel fatsoennormen aan vast.
Wel een goed excuus.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie Bal haar scheenbeen nog wel finaal breken.
Beidequote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of de 4EverBlackEyeheyheyheyhey-show.
uiteraard die ik wel aanhou dus? of wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zitten wel fatsoennormen aan vast.
Nee hoeft niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of de 4EverBlackEyeheyheyheyhey-show.
Moeten is dwang en daar houden we niet van.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
het moet vooral fatsoenlijk over eten gaan
Zo meteen kibbeling halen en dan naar de slagerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
het moet vooral fatsoenlijk over eten gaan
Gezellig.quote:
Hmmmmm...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoeft niet.
[..]
Moeten is dwang en daar houden we niet van.
Ja, dat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef kree het volgende:
[..]
uiteraard die ik wel aanhou dus? of wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Pak jij de lapo maar.quote:
Daar zijn we al aan voorbijquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik maar denken dat het de Ambar show is
ja ik ga naar groepsles. Liefst zou ik prive les doen maar daar heb ik niet voor betaald maar kan ik misschien nog over pratenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang ze je niet tegen je schenen trappen is het best wel leuk om te doen.
ik vroeg me even af waarom jouw slager kibbeling verkooptquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo meteen kibbeling halen en dan naar de slager
Trouwens. Je bent dan cavia liefhebber, maar waarom schiet je die arme beestjes uit een kanon? Wat hebben ze jou ooit misdaan?quote:
Over 9 nachtjes kan ik live updates gevenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zijn we al aan voorbij
Kun je niet zo'n zweefteefjescursus doen daar?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ga naar groepsles. Liefst zou ik prive les doen maar daar heb ik niet voor betaald maar kan ik misschien nog over praten
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEplofquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Trouwens. Je bent dan cavia liefhebber, maar waarom schiet je die arme beestjes uit een kanon? Wat hebben ze jou ooit misdaan?
in je glazen bol?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie Bal haar scheenbeen nog wel finaal breken.
Er staat toch EN.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vroeg me even af waarom jouw slager kibbeling verkoopt
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |