Uurtje per week is genoeg.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die extra kilo's vliegen er straks af als je gaat trainen ballie. Zou juist even wat extra eten nu.
zie er echt tegen opquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die extra kilo's vliegen er straks af als je gaat trainen ballie. Zou juist even wat extra eten nu.
ja? jullie nemen me soms te serieus.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh het was een grapje.
HAHAHAHAHAHAHAHA.
10 uur per dag trainen was het toch?quote:
Zou je denken?quote:
En verandert er wat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik sta nu al 5 minuten voor de spiegel
oke. nou niet dat ik eraan doe, maar wat zie je dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik sta nu al 5 minuten voor de spiegel
Het moet voelen als 10 uur.quote:
hé daar wordt die dikke reet wel minder dik vanquote:
Die dikke reet kreequote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
oke. nou niet dat ik eraan doe, maar wat zie je dan?
ow dat voelt het na 5min alquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het moet voelen als 10 uur.
Bitterbolquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee lijk alleen maar dikker te worden in die 5 minuten
Precies!quote:
Nee johquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat ze het daar wel beetje serieus nemen voor mensen die een visum willen krijgen.
Ik schrijf wel even een brief naar de Thaise ambassade.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ik zei tegen die man van de gym dat ik eigenlijk helemaal niet wilde komen en toen zei die het is wel handig als je 1 keer per week komt zodat je weet waar het over gaat
nog dikkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spiegel op de grond leggen, kijken of het er dan beter uitziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |