Stand #3377quote:
Toronto Raptors (NBA) was redelijk recent?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:01 schreef DTF het volgende:
Noord-Amerika heeft de Big 4 aan sportcompetities;
NFL, NBA, NHL & MLB
Wat is de laatste Canadese club die 1 van die 4 competities gewonnen heeft?
Was zeker wat ik als antwoord had, maar even snel controleren of er niets recenters is.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Toronto Raptors (NBA) was redelijk recent?
Is goed.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Toronto Raptors (NBA) was redelijk recent?
quote:
Indy 500, GP Monaco, 24 uur van Le Mans.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:32 schreef Starflyer het volgende:
Één Formule 1 wereldkampioen heeft ooit de Triple Crown of Motorsport gewonnen. Uit welke races bestaat deze Triple Crown?
En om verwarring te voorkomen, ik bedoel losse races, geen kampioenschap.
quote:Op zondag 29 juni 2025 09:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Indy 500, GP Monaco, 24 uur van Le Mans.
Tippy Hedren ?quote:Op zondag 29 juni 2025 10:07 schreef Bargehassus het volgende:
Hoewel haar familie erop tegen was datactrice werd, besloot ze toch door te zetten en speelde ze op 22-jarige leeftijd in haar eerste film. De volgende jaren speelde
in verschillende films, waaronder drie van Alfred Hitchcock en in de western High Noon van Fred Zinnemann. In 1955 kreeg ze een Oscar voor beste actrice in de film The Country Girl. Tijdens de opnames van deze film had ze een korte affaire met mede-acteur Bing Crosby, maar deze affaire werd geheimgehouden om de reputaties van beide acteurs te beschermen.
Wie is?
Kim Novak ?quote:Op zondag 29 juni 2025 12:01 schreef Bargehassus het volgende:
![]()
Ze heeft een zeer sterke band met een van de plaatsen van het vorige antwoord.
Je zit in de goede hoek.quote:
Grace Kelly qua Monaco ?quote:Op zondag 29 juni 2025 12:19 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je zit in de goede hoek.
Ken je Mika?
Jazeker!quote:
Da's wel een megahint.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
Stand #3377
6 DTF
2 thabit
1 FireFox1
1 marcel.de
4 Starflyer
4 tong80
6 Pipster
2 Madmaster
3 Bargehassus
1 Berkery
1 slaveloos
1 mitt
Ok. Nu visite. Laters. Als iemand het goed antwoord mag je de punten geven...........quote:Op zondag 29 juni 2025 12:28 schreef Bargehassus het volgende:
Ja, die weet ik omdat ik net Tippy Hedren had opgezocht want mij onbekend. Dus ik hou me even afzijdig.
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
Opgezocht, en het was een "Oh ja" momentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |