Precies, haar vonden ze daar een wandelende-meme bleek uit de sinterklaas gedichten, maar wij hadden nog niks van haar gezien. Dat eeuwige gedraai tussen Floris en Senna was 'belangrijker'. Zelfs Senna zei in de auto bij Nick dat zij wel heel veel zendtijd hebben gekregen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:15 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nou ja Precious had in haar eerste maand ook weinig tekst.. maar ja wel leuker om naar te kijken..
Heb ze geen DNA-test gedaan dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet van iemand waar tegen is gezegd dat haar vader niet haar echte vaders is. Lul dat maar eens uit iemands hoofd. Teringlijers
Ik ben allang overtuigd dat zielige Sloomootje braaf doet wat de stokers van Febo haar geadviseerd hebben bij de casting.. namelijk het dommige vrolijke rondneukkutje uithangen wat haar mogelijk voordeel kan gaan opleveren in de toekomstige bondjesquote:Op maandag 2 juni 2025 18:02 schreef KapiteinChris het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar met meerdere gasten, laat staan met 20 zoenen op één avond vind ik extreem abnormaal, als puber heb ik misschien wel eens met meer dan één gezoend, maar als je in de twintig bent is dat gewoon raar en nu ook zo om seks zeuren is toch beschamend? Of ben ik zo ouderwets? Man man man...
Dat zou zo maar kunnen, erger me meer aan valse Manon, die van alles een Tia krijgt. Walgelijke uitdrukking van haar elke keerquote:Op maandag 2 juni 2025 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben allang overtuigd dat zielige Sloomootje braaf doet wat de stokers van Febo haar geadviseerd hebben bij de casting.. namelijk het dommige vrolijke rondneukkutje uithangen wat haar mogelijk voordeel kan gaan opleveren in de toekomstige bondjes
Als Manon niet ook snel wat te neuken zoekt is het met haar ook snel over... niemand daar zit te wachten op een berekende gluipkut die het toch steeds fout heeft .. en zich laten aaien door Joy helpt ook nietquote:Op maandag 2 juni 2025 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen, erger me meer aan valse Manon, die van alles een Tia krijgt. Walgelijke uitdrukking van haar elke keer
Real live wan-betaler.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:32 schreef Whuzz het volgende:
Nee ik heb geen kaartje! Geef me godverdomme gewoon een bekeuring!
oh... verkeerde show.
Die heeft wel meer op dan een paracetamolletjequote:Op maandag 2 juni 2025 19:32 schreef Whuzz het volgende:
oh... verkeerde show.
De grote romaaa showquote:Op maandag 2 juni 2025 19:32 schreef Whuzz het volgende:
oh... verkeerde show.
En ze gaat vast nog niet weg na deze cyclusquote:
Ze heeft er medicatie voorquote:Op maandag 2 juni 2025 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Is Julia al wat haar kwijt? of gaat dat niet zo snel in de Loods...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |