Greeesiequote:
Een olifant?quote:
Schaapjes die geschoren werdenquote:
Dat wel gaaf zijn,maar ook engquote:
Ik rook niksquote:
Krijgen ze het dan niet koudquote:
Is dat de 1ste keer dat je het ziet?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik rook niks![]()
Maar wel mooi om te zien,zeker omdat het hier in de buurt was
Ik heb het wel een paar keer gezien, maar alleen maar met een soort van tondeuse.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat de 1ste keer dat je het ziet?
Heb ooit in Diever ouderwets schapen scheren gezien
Met zo’n enorme schaar
Er komt zomer aan he, en anders gaan ze zweten. Komen er beestjes in de vachtquote:
Tweede keer, vorig jaar bij een grote schaapskooiquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat de 1ste keer dat je het ziet?
Heb ooit in Diever ouderwets schapen scheren gezien
Met zo’n enorme schaar
Wordt ook smerig idd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er komt zomer aan he, en anders gaan ze zweten. Komen er beestjes in de vacht
Als je 50 schapen moet scheren, dan wil je niet 30 minuten per schaap bezig zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:32 schreef RedShoe het volgende:
Vroeger wel gezien.
Ik vond het altijd sneu voor de schapen![]()
Maar ging ook wel hardhandig dan.
denk die heel blij mee die schapen vacht weg, het ziet er erger uit al is wss.\quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:32 schreef RedShoe het volgende:
Vroeger wel gezien.
Ik vond het altijd sneu voor de schapen![]()
Maar ging ook wel hardhandig dan.
Ah je bent er toch weerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
denk die heel blij mee die schapen vacht weg, het ziet er erger uit al is wss.\
zelfde als ik naar kapper.
Met een groot scheerapparaat vakerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het wel een paar keer gezien, maar alleen maar met een soort van tondeuse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |