Zekers maar voor zover ik het in kon schatten leek het me zo n goede jongen (met problemen helaas)quote:
Okidoquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat ze mijn verzoek verwerken niet meer niet minder
Woudje stookkabouterquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh je bent er weer, na zo hard schreeuwen om te vertrekken
Ik kon zijn muziek wel waarderenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zekers maar voor zover ik het in kon schatten leek het me zo n goede jongen (met problemen helaas)
Na het slotje kunnen jullie elkaar toch bolken? Dodetopicmodsquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig. Geintje moet kunnen. Als iemand daar niet tegen kan ... vervelend voor m.
De kater wegdrinken kan ook toch.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaat iedereen wel op tijd slapen zodat ze fit zijn voor de meet morgen?
Ik blijf de hele nacht bolken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kom je met een bootcamp?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
je kunt mijn vorige post er voor de volledigheid even bij gooien in mijn notes dan heb te toch nog een klein geluksmomentje vandaagquote:
Bootcamp halve liters klappen toch.quote:
Gelukkig hoef ik niet om 8u s ochtends te verschijnen, dus kan gewoon normale weekendtijd slapenquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Neuhquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
je kunt mijn vorige post er voor de volledigheid even bij gooien in mijn notes dan heb te toch nog een klein geluksmomentje vandaag
Precies, gewoon lekker uitslapen en dan vol gasquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet om 8u s ochtends te verschijnen, dus kan gewoon normale weekendtijd slapen
Ik ga wel genieten van het weerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Morgen kun je hier pas echt goed puncten pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |