SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ben verpest. Ik lees neuken in de keuken en denk aan "help ik zit vast in de oven", vroeger dacht ik gewoon aan een keukentafel.
Gelukkig gingen mn gedachten daarna door naar de heks die Grietje in de oven gooit. Een stuk onschuldiger
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Nou jaquote:![]()
Pakje shag kost al iets van 11 euro hoorde ik laatst. Ligt eraan hoeveel je rookt uiteraard.Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben verpest. Ik lees neuken in de keuken en denk aan "help ik zit vast in de oven", vroeger dacht ik gewoon aan een keukentafel.
Gelukkig gingen mn gedachten daarna door naar de heks die Grietje in de oven gooit. Een stuk onschuldiger![]()
![]()
Heel apart idd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef JellyBelly. het volgende:
Waarom post altijd door een slotje heenDon't follow me. I am lost too
@sp3cquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef JellyBelly. het volgende:
Waarom post altijd door een slotje heenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maar nu heb je dus een dikke leasebak?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als ik niet gestudeerd had had ik ook een dikke auto kunnen kopen![]()
![]()
Amyquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Gelukkig gingen mn gedachten daarna door naar de heks die Grietje in de oven gooit. Een stuk onschuldiger![]()
![]()
@spec heeft 0 posts dus dit statement klopt nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zeg jij het maar.quote:Don't follow me. I am lost too
Volgens mij kost shag wel 25 euro per pakjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Pakje shag kost al iets van 11 euro hoorde ik laatst. Ligt eraan hoeveel je rookt uiteraard.![]()
![]()
Maak je drukquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef JellyBelly. het volgende:
Waarom post spec altijd door een slotje heen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: