SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ja de een wel de ander nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben die 1 van de ouders/grootouders die ook 'langer'zijn
Mijn man is lang
ik ben gemiddeld
onze dochter is kleiner als dat ik ben
ook niet logischUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Donderdag zie ik ze weer eens live
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:![]()
![]()
![]()
JuStInKKKKK
2 schrijft hij toch met zichzelf erbijquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zouden het er meer dan 1 moeten zijn toch
Smile, it's free therapy.![]()
nee wel een stukkie groterquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je kleiner dan 1,60 meter?
Dat zou ik wel als klein definiëren.
Of had je het niet over lichaamslengte?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
mutsquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
JuStInKKKKK
[..]
2 schrijft hij toch met zichzelf erbij
ik vroeg of iemand weet hoe hij eruit zietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja dusquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
muts
ik vroeg of iemand weet hoe hij eruit ziet![]()
En hij heeft wel eens iets losgelaten
Smile, it's free therapy.![]()
Drstraks nog op de potquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dus![]()
En hij heeft wel eens iets losgelaten![]()
Lijkt me het beste iddquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk wel gewoon F1
das verstandiger![]()
quote:quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn er mensen (FOK!) die weten hoe je er uit ziet?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Adem in, adem uit...I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: