Wat is een oplaadbankplank?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jaaa mijn oplaadbankplank zit weer in de muur
Ah een oplaadbankplankquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Plank achter de bank waar een verlengsnoer in weggewerkt zit
Geen plint maar een die hoger hangt? Sorry ik wil leren!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Plank achter de bank waar een verlengsnoer in weggewerkt zit
Ja direct achter het hoogste punt vd bankquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geen plint maar een die hoger hangt? Sorry ik wil leren!
Puntpaprikaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat zijn de topaankopen?
En is het een handje of een gele drol?
DM je adres, dan houden we de afterparty bij jou.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doe ik dat toch jonguh! Beetje stoer doen tegen mij
Ah kijk handig. Zouden wij ook wel kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja direct achter het hoogste punt vd bank
Schat ik woon 2 uur vd locatie vandaan met de auto… met ov kan je na 23 uur niet eens bij mijn huis komenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
DM je adres, dan houden we de afterparty bij jou.
Dat zou voor mij hetzelfde gevoel geven als een werkplek op het werk waar iedereen de hele dag achter je langs loopt.quote:
Maar ik woon alleen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat zou voor mij hetzelfde gevoel geven als een werkplek op het werk waar iedereen de hele dag achter je langs loopt.
Afterparty begint meestal tussen 6:00 en 7:00.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Schat ik woon 2 uur vd locatie vandaan met de auto… met ov kan je na 23 uur niet eens bij mijn huis komen
Straks niet meer, leuk hondje komt er bij 😎quote:
Wel bij mijn huisquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Schat ik woon 2 uur vd locatie vandaan met de auto… met ov kan je na 23 uur niet eens bij mijn huis komen
Ideaal! Heb 2 omgekeerde kleine fotoplanken van ikea gebruikt die omgekeerd opgehangen de locale bouwmarkt heeft er een gat ingezaagd en daar is het verlengsnoer in gezet. Dan lijkt het opgeruimder en je kunt spullen op die plank laten liggen als het opgeladen moet worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah kijk handig. Zouden wij ook wel kunnen gebruiken.
Kan ook de hele dag durenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Afterparty begint meestal tussen 6:00 en 7:00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |