Verliefd geworden op dezequote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt honden die je de auto bijna niet uit kan krijgen
Maar voor de meeste honden zal dat niet zo zijn.
Waarom van ver halen, is er iets speciaals met die hond wat in NL niet te krijgen is?
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verliefd geworden op deze
En maandenlang in asiels en herplaatssites gekeken e.d.. Of men stelt de meest onredelijke eisen (ja zelfs asiels) zoals dat je eigenlijk niet moet werken en half Nederland als tuin moet hebben. Of de hond kan nooit alleen zijn en andere dingen zodat de hond niet in mijn leven past.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Jupsquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Snap ik wel.
En de asiels tegelijk maar klagen dat ze de dieren niet kwijtraken?
Mja OK, maar van katten snap ik dan weer wel dat niemand ze wil hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups
Asiels zitten trouwens wel echt vol met katten, maar daarvan is de eis ook: appartement moet minstens 70m2 zijn mocht je een kat willen adopteren.
Compleet van hun padje af. Je wil het dier een huis geven of je wilt het niet.
Niet zo kattig doenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja OK, maar van katten snap ik dan weer wel dat niemand ze wil hebben
Ik heb ook wel getwijfeld over een kat (ook in mijn vorige huis), maar die eisen e.d. hield het allemaal wel tegen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja OK, maar van katten snap ik dan weer wel dat niemand ze wil hebben
Ik heb getwijfeld over België.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook wel getwijfeld over een kat (ook in mijn vorige huis), maar die eisen e.d. hield het allemaal wel tegen.
Je kunt er ook 2 hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ook op een teckel gereageerd een aantal maanden geleden. Toen was ik de zoveelste reactie dus werd mijn reactie weggegooid. Staat diezelfde teckel er 2 maanden later weer op de site
Dus of een moeilijke hond, of het asiel heeft geen goede selectieprocedure gedaan, of iemand heeft een beetje lopen liegen om die hond te krijgen.
Vond ik ook wel een beetje sneu dat hij weer terug was. Maargoed toen had ik Ambar al uitgekozen.
Niet nu in het begin.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben geen lekkah ding meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Ik vind je nog steeds een mooie man Killem en ik denk Greys ookquote:
Zo is het!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds een mooie man Killem en ik denk Greys ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |