Omdat ze niet eerder gingen vliegen dan 10 juni. Ze verzamelen liever een aantal adopties voor de reis.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nice! Die ziet er blij uit
Maar waarom moet je zo lang wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Privevlucht?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze niet eerder gingen vliegen dan 10 juni. Ze verzamelen liever een aantal adopties voor de reis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nee gewoon met Transavia. Maar de 10e vloog er al iemand met een andere hond, dus dan was het net zo makkelijk om de mijne erbij te voegen. Eerder werd voor mij ook wel even een issue. Dus het kwam zo wel mooi uit.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
@:StevenhydeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat deed ik net ook bijna met mijn koffie (@gebrokenglas)
Eigen schuld ook wel hier. Had een aantal handdoekjes extra moeten neerleggenBastognekoeken koekoek jonguh!
he verdoriequote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]![]()
Dat deed ik net ook bijna met mijn koffie (@:gebrokenglas)
Eigen schuld ook wel hier. Had een aantal handdoekjes extra moeten neerleggen
Ah OK, in het ruim?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee gewoon met Transavia. Maar de 10e vloog er al iemand met een andere hond, dus dan was het net zo makkelijk om de mijne erbij te voegen. Eerder werd voor mij ook wel even een issue. Dus het kwam zo wel mooi uit.
Die arme jongen tochquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
he verdorie
die had ik natuurlijk meteen moeten taggen
Ja in het ruim, maar is wel beter dan dagenlang in de auto moeten zitten. De vlucht is 3 uurtjesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah OK, in het ruim?
* Fogel heeft geen idee hoe dat allemaal werkt... heb op 4-500 vluchten 1x een hond gezien en dat was formaat rat
Iets met...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:32 schreef StevenHyde het volgende:
Ergens wel nieuwsgierig wat ze op die plek voor een tatoeage aan het zetten is, maar dat lijkt me NSFW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt honden die je de auto bijna niet uit kan krijgenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja in het ruim, maar is wel beter dan dagenlang in de auto moeten zitten. De vlucht is 3 uurtjes
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iets met...@gebrokenglasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iets met...Mijn vrouw is over enkele weken jarig. Moet nog een geschikt verjaardagscadeau vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw is over enkele weken jarig. Moet nog een geschikt verjaardagscadeau vinden
euhhhquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw is over enkele weken jarig. Moet nog een geschikt verjaardagscadeau vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |