Even het gras lekker kort verschroeien.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:48 schreef GeorgeM het volgende:
Ze hebben niet bezuinigd op de pyro’s in ieder geval.
Altijd goed voor de televotequote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:48 schreef GeorgeM het volgende:
Ze hebben niet bezuinigd op de pyro’s in ieder geval.
Inb4 een kledingwissel.quote:
Nee, ik vind zulke shows ook nooit echt nodig. Maar goed, het is wel allemaal heel kort.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:50 schreef Redefine het volgende:
Nou ben ik liefhebber van Linkin' Park en ja ook van de huidige nummers, maar voor de CL finale zit ik er net zoals alle andere muzikale acts vooraf niet op te wachten.
Ik kijk op de Belg, en daar is reclame tijdens de openingsact.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:50 schreef Redefine het volgende:
Nou ben ik liefhebber van Linkin' Park en ook van de huidige nummers, maar voor de CL finale zit ik er net zoals alle andere muzikale acts vooraf niet op te wachten.
Klopt het is kort, dus zit ook weer niet echt in de weg. Meestal skip ik het ook wel, dat is dan nu niet nodig. Maar je merkt wel dat door de opzet van een artiest op zo'n leeg veld zorgt dat er totaal geen energie van het publiek is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik vind zulke shows ook nooit echt nodig. Maar goed, het is wel allemaal heel kort.
nummer 6quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is ook zo, de mediawet.
https://nl.wikipedia.org/(...)reekse_verslaggeving
[..]
Jeetje. Dat iemand zoiets zomaar kan zeggenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:54 schreef Redefine het volgende:
Van der Vaart vond de Toppers gisteren beter dan Linkin' Park.
Nederland is een smakeloos land.
In de voetbalversie wel ja.Maar dat komt omdat het een stuk suffer is gemaakt door alleen maar het ritme een beetje mee te galmen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:54 schreef Strani het volgende:
Seven Nations Army vind ik echt het tamste voetballiedje ooit.
Ja klopt, die versie bedoel ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de voetbalversie wel ja.Maar dat komt omdat het een stuk suffer is gemaakt door alleen maar het ritme een beetje mee te galmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |