Klopt. Ook dat was destijds een opmerkelijke finale. Beide ploegen vooraf aan elkaar gewaagd, maar Milan won toen opvallend makkelijk. Met Daniele Massaro off all people als grote held.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:33 schreef Strani het volgende:
Als het zo blijft, grootste overwinning in een finale sinds AC Milan tegen Barcelona in 1994, ook 4-0.
Bijna.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:34 schreef Strani het volgende:
Mocht er nog een doelpunt bijkomen, dan is het zelfs de grootste overwinning ooit in een finale.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:47 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat het nu trouwens wel gespeeld is hoor.
Verder qua enthousiasme wel verreweg de saaiste commentatorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:49 schreef Fred_B het volgende:
Hier mis je dan het Eddy Poelmann-commentaar: “en we kunnen het telraam er weer bij pakken. Het is de invaller Mayulu, koud binnen de lijnen, die hier de trekker overhaalt. En als Inter nog enige intenties had, dan kunnen die nu definitief in de koelkast worden opgeborgen.”
Trek de stekker er maar uit, doe uit dat licht.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:50 schreef Fred_B het volgende:
Oh, we houden er mee op hier in Waalwijk München.
Ik hoor ze hier al toeterend door de straten rijden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:50 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd aan alle hardcore PSG-fans hier!
Ik vond Theo Reitsma erger eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Verder qua enthousiasme wel verreweg de saaiste commentator
Ja, Frankrijk is altijd een matig voetballand geweest. Nog steeds eigenlijk, buiten PSG.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:52 schreef Strani het volgende:
Ook schokkend: Nog maar de tweede Franse eindoverwinning. In schril contrast natuurlijk met de zes van Nederland.
De Fransen kunnen er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:52 schreef Strani het volgende:
Ook schokkend: Nog maar de tweede Franse eindoverwinning. In schril contrast natuurlijk met de zes van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |