SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Onwijs Dick, onwijs.quote:
Aangenaam wel! Graad of 22quote:
Vandaar dat de luchtvochtigheid zo hoog is buiten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Klote weer vandaag. Alweer heel wat liters vocht verloren
Den Helder lacht je uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dat ligt waarschijnlijk aan je inspanningen en niet aan het weerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dan smaakt een koel drankje extra goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Den Helderquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Den Helder lacht je uit.
...en Glenn Helder ook
[ afbeelding ]
Verdampt aardig wat hier ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vandaar dat de luchtvochtigheid zo hoog is buiten.
Klopt, was bezig met boontjes planten en aardbeien plukkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat ligt waarschijnlijk aan je inspanningen en niet aan het weer
Ik weet je leeftijd maar zie nog steeds een gepensioneerde goedzak voor me.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klopt, was bezig met boontjes planten en aardbeien plukken
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet je leeftijd maar zie nog steeds een gepensioneerde goedzak voor me.
Halverwege 30, toch? Heeft ie wel eens gezegd, ja. Jonger dan ik iigquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet je leeftijd maar zie nog steeds een gepensioneerde goedzak voor me.
34 ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Halverwege 30, toch? Heeft ie wel eens gezegd, ja. Jonger dan ik iig
Estofex bestaat nog wel, maar komen bijna alleen nog in actie als het echt spannend wordt. Ze zijn niet meer in staat om dagelijks een update uit te brengen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Bestaat estofex nog?
Wat zeggen die kaarten voor morgen?
Haha ja, wij zijn genetisch zeer zeker niet met elkaar verbonden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik had je moeder kunnen zijn! Maar gezien onze temperatuurverschillen is dat onmogelijk.
Prutsersquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:48 schreef Wertha het volgende:
[..]
Estofex bestaat nog wel, maar komen bijna alleen nog in actie als het echt spannend wordt. Ze zijn niet meer in staat om dagelijks een update uit te brengen.
quote:A level 2 was issued across N France, S Belgium, Luxembourg, W-central Germany mainly for large to very large hail, severe wind gusts and to the lesser extent for tornadoes or heavy rainfall.
A level 1 was issued from central France through NW Switzerland, S Germany into E Germany, Czechia and SW Poland mainly for large hail and severe wind gusts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |