Laat maar komen!quote:
Golfballûûûhhh!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
https://x.com/geohabel/status/1928803766108660058/photo/4
Heb mijn loungeset nog niet in elkaar en de auto staat in de garage. Kan dus gewoon.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inclusief die 4cm hagel? Kan geregeld worden hoor.
Heb je zonnepanelen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb mijn loungeset nog niet in elkaar en de auto staat in de garage. Kan dus gewoon.
Ik hou wel van wat heftig weer, als er maar geen gewonden of doden vallen. Materiaal is vervangbaar.quote:
Ja, maar ik huur dus zijn niet mijn kosten. En ook dat is vervangbaar.quote:
Alles vervangen voor 3 minuten noodweer. Je praat wel graag onzin.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik huur dus zijn niet mijn kosten. En ook dat is vervangbaar.
Nee, vervangen als het kapot zou gaan na dat noodweer. Daarbij, ik begon niet over de zonnepanelen, alleen over dat materiaal vervangbaar is. Zit niks onzin bij dacht ik zo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles vervangen voor 3 minuten noodweer. Je praat wel graag onzin.
Nee volgens jou is materiaal vervangbaar. Betaal jij alle schade voor iedereen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, vervangen als het kapot zou gaan na dat noodweer. Daarbij, ik begon niet over de zonnepanelen, alleen over dat materiaal vervangbaar is. Zit niks onzin bij dacht ik zo.
Tuurlijk is het zonde, en is het niet leuk om daar geld aan kwijt te zijn. Maar tegenhouden doe je het ook niet als het komt. Het komt er misschien lomp uit maar onzin is het nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee volgens jou is materiaal vervangbaar. Betaal jij alle schade voor iedereen?
Die malle fascinatie voor slecht weer kan ik ergens inbeelden. Nonchalant roepen dat alles vervangbaar is niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |