Oh ja, haha!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen context behalve dat je me een poos geleden droogkloot of iets in die geest noemde.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet ie maar in een fatsoenlijke plaats gaan wonen
( in gelderland ofzo)
Heeft iemand nog een plekje vrij?quote:
Nee, dus als je me niet meer ziet: bedankt voor de vakantiequote:
Ik zie het niet als iets negatiefs.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, haha!
Maar dat was positief bedoeld!![]()
![]()
Ik moet er altijd wel om lachen
Geniet ervan. Je hebt het verdiend!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dus als je me niet meer ziet: bedankt voor de vakantie
je bent liever nat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Woeiiiiiiiquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kom er gezellig bij broeder @:JustinK
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent liever nat?Soms wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet nog douchen
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Verleidelijk welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als tegenprestatie mag je bolken op mijn account om zo het gedicht voor me binnen te slepen
In de context humor, ja.quote:
quote:
Ja, is tegen droge humorquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik weet toch dat jij tegenwoordig zwemt
Ziet er goed uit. Geniet ervan!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, is tegen droge humor
Vanmiddag weer een uurtje met de PT.
En morgen het hotelzwembad maar eens checken.
Thanks, maar helaas alleen morgen de tijd daarvoor, rest van de dagen snoeihard arbeiten.quote:
Oh das dan weer jammer...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks, maar helaas alleen morgen de tijd daarvoor, rest van de dagen snoeihard arbeiten.
Tja, zo gaat dat met werkreizen. Het is niet zo tof als velen lijken te denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |