nou, denk dat hij wel op z'n kop heeft gekregenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als ik zie hoe het gaat, dan zijn ze niet echt professionals. Ben wel benieuwd of die ene man er goed van afgekomen is
Vind je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een gegeven moment gingen ze alles naar Nederlandstalig overzetten (wat ruk was, want andere stemmen) dus bleef ik wakker tot 24:00, want dan kwamen dezelfde afleveringen in het Engels te beginnen met ed,edd and addy. Dus ging dan pas rond 01u slapen. Soort DTS eigenlijk, maar zonder slotjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei haha nee zo erg had ik dat ook weer niet, al mocht ik ze wel graag zien.
Wel met puntjes?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gingen ze alles naar Nederlandstalig overzetten (wat ruk was, want andere stemmen) dus bleef ik wakker tot 24:00, want dan kwamen dezelfde afleveringen in het Engels te beginnen met ed,edd and addy. Dus ging dan pas rond 01u slapen. Soort DTS eigenlijk, maar zonder slotjes.
Meer is niet nodigquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een 5,5 voor Economie waardoor ik toch over ging
de wattusquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
Ik had na mijn [3x gefaalde] ajoliproject veel eiwit over... net een omelettachtig iets van gemaakt en da's niet voor herhaling vatbaar. Eigeel is wat lekker is...
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vind je?2 druppels water!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok ik dacht dat Ronaldinho er anders uit ziet, beetje zoals Ronaldo
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Aioli is ook lastigquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
Ik had na mijn [3x gefaalde] ajoliproject veel eiwit over... net een omelettachtig iets van gemaakt en da's niet voor herhaling vatbaar. Eigeel is wat lekker is...
Gekkiequote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
2 druppels water!
Ok ik dacht dat Ronaldinho er anders uit ziet, beetje zoals Ronaldo
Aïoli heet het eigenlijk.quote:
Maar wel geluktquote:
ik heb het echt 2 x gelezen en toen dacht ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |