SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Te laat, je hebt me al gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Justin feliciteren, of zou toch Capuchon er met de winst vandoor gaan![]()
![]()
Ja was kapot moe.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee idd, je had tot 20u geslapen toch gisteren?![]()
Kan gewoonquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:49 schreef KoningWouter het volgende:
Ik dacht even dat SwJ het topic midden op de dag op slot gooide![]()
![]()
Volgens mij was ik 'm gisteren vergetenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hee die heb ik al even niet gezien
Justyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welk nummer?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Usher op de radio, de ochtend begint goedWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Koekie in DTS, de ochtend begint goedquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Usher op de radio, de ochtend begint goed![]()
![]()
Hay babequote:ben al 3x met mijn hoofd tegen mijn glazenlamp in de woonkamer gelopen. Echt top. Maar mijn bank is verplaatst.
![]()
Bo ll ukDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hay babeben al 3x met mijn hoofd tegen mijn glazenlamp in de woonkamer gelopen. Echt top. Maar mijn bank is verplaatst.
op je mooie hoofdje
Is je bank verplaatst door er ook tegenaan te lopen?![]()
![]()
BalkDon't follow me. I am lost too
In Wenen op?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goede herinneringen aan dat biertje![]()
BilkDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Wellesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neuh
Bekijk deze YouTube-video
The best of the best ain't me![]()
![]()
Ik wordt altijd misselijk als ik die rechtse kop zie.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neuh
Bekijk deze YouTube-video
The best of the best ain't me
Don't follow me. I am lost too
Nee dan zou ik wel heel goed mijn best gedaan hebben mbt krachttraining.. ik wilde het hoekje vd bank aan de andere kant zodat ik daar lekker met een dekentje kan bankaardappelenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:55 schreef JustinK het volgende:
[..]op je mooie hoofdje
Is je bank verplaatst door er ook tegenaan te lopen?![]()
![]()
4 StepsDon't follow me. I am lost too
AheadDon't follow me. I am lost too
Ohja, lekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dan zou ik wel heel goed mijn best gedaan hebben mbt krachttraining.. ik wilde het hoekje vd bank aan de andere kant zodat ik daar lekker met een dekentje kan bankaardappelenBankaardappelen nog wel
![]()
![]()
Ik zie die niet zo vaak, zou m ook niet herkennen denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik wordt altijd misselijk als ik die rechtse kop zie.
Ronaldo..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie die niet zo vaak, zou m ook niet herkennen denk ik
Goeie voetballer, dat dan wel weer.
Al is hij al lang over zijn hoogtepunt heen..Don't follow me. I am lost too
quote:haha dat zou wel mooi zijn. Overal kruimels in de straten van Tilburg
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hihi bravo!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hubba hubba ui user (johhny b style)
Ha waterfietsman!
Tilburg will never be the samequote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]haha dat zou wel mooi zijn. Overal kruimels in de straten van Tilburg
![]()
![]()
Tweede raam is er ook uit nu
Ging bijna fout een raam zou naar binnen vallen dus hebben ze hem afgeplakt
Tot zover het ramendagboekvandottekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Johhny Bravo, Ed edd and eddy, Courage dog, Dexter. Hoop echt dat Netflix dat eens terugbrengtquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb je ze al aangeschreven?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Johhny Bravo, Ed edd and eddy, Courage dog, Dexter. Hoop echt dat Netflix dat eens terugbrengt![]()
Bolkrijm klaar voor morgen, nu alleen niet vergeten te posten voordat de meet begint
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Powerpuff girls?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Johhny Bravo, Ed edd and eddy, Courage dog, Dexter. Hoop echt dat Netflix dat eens terugbrengt
Mja the Simpsons blijft denk ik uiteindelijk wel mn all time favouriteWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Nee wel afgeschrevenquote:![]()
![]()
Maar zal eens kijken of er een tip formulier bestaat.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wauw heftig zegquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:09 schreef Viesdik het volgende:
goed filmpje: https://9gag.com/gag/aKGYm9NWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoelaat begint de meet?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolkrijm klaar voor morgen, nu alleen niet vergeten te posten voordat de meet begintWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die hoort er idd ook bij!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Powerpuff girls?
Mja the Simpsons blijft denk ik uiteindelijk wel mn all time favourite
Die serieus waren wel de hoofdredenen dat ik bijna bleef zitten in 4 havo. Huiswerk maken met in de wetenschap dat ik die series kon kijken, dat was een lastige spiraal.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik weet wie het is, maar zou m zo verwarren memt Ronaldinhoquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ronaldo..
Goeie voetballer, dat dan wel weer.
Al is hij al lang over zijn hoogtepunt heen..
Vanaf 15:00 verzamelen op Tilburg Centraal.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou als ik zie hoe het gaat, dan zijn ze niet echt professionals. Ben wel benieuwd of die ene man er goed van afgekomen isquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:13 schreef Viesdik het volgende:
[..]
soort karbietschieten voor professionalsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen qua naam dan zekerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik weet wie het is, maar zou m zo verwarren memt Ronaldinho![]()
![]()
Oei haha nee zo erg had ik dat ook weer niet, al mocht ik ze wel graag zien.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja die hoort er idd ook bij!
Die serieus waren wel de hoofdredenen dat ik bijna bleef zitten in 4 havo. Huiswerk maken met in de wetenschap dat ik die series kon kijken, dat was een lastige spiraal.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
nou, denk dat hij wel op z'n kop heeft gekregenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als ik zie hoe het gaat, dan zijn ze niet echt professionals. Ben wel benieuwd of die ene man er goed van afgekomen is
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.![]()
Vind je?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had na mijn [3x gefaalde] ajoliproject veel eiwit over... net een omelettachtig iets van gemaakt en da's niet voor herhaling vatbaar. Eigeel is wat lekker is...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Op een gegeven moment gingen ze alles naar Nederlandstalig overzetten (wat ruk was, want andere stemmen) dus bleef ik wakker tot 24:00, want dan kwamen dezelfde afleveringen in het Engels te beginnen met ed,edd and addy. Dus ging dan pas rond 01u slapen. Soort DTS eigenlijk, maar zonder slotjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei haha nee zo erg had ik dat ook weer niet, al mocht ik ze wel graag zien.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wel met puntjes?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gingen ze alles naar Nederlandstalig overzetten (wat ruk was, want andere stemmen) dus bleef ik wakker tot 24:00, want dan kwamen dezelfde afleveringen in het Engels te beginnen met ed,edd and addy. Dus ging dan pas rond 01u slapen. Soort DTS eigenlijk, maar zonder slotjes.![]()
Meer is niet nodigquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een 5,5 voor Economie waardoor ik toch over ging![]()
![]()
Economie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
de wattusquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
Ik had na mijn [3x gefaalde] ajoliproject veel eiwit over... net een omelettachtig iets van gemaakt en da's niet voor herhaling vatbaar. Eigeel is wat lekker is...
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vind je?2 druppels water!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok ik dacht dat Ronaldinho er anders uit ziet, beetje zoals Ronaldo
Aioli is ook lastigquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
Ik had na mijn [3x gefaalde] ajoliproject veel eiwit over... net een omelettachtig iets van gemaakt en da's niet voor herhaling vatbaar. Eigeel is wat lekker is...![]()
![]()
Gekkiequote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
2 druppels water!
Ok ik dacht dat Ronaldinho er anders uit ziet, beetje zoals Ronaldo![]()
![]()
Aļoli heet het eigenlijk.quote:I'm surrounded by morons!
Maar wel geluktquote:behalve het correct spellen.
ik heb het echt 2 x gelezen en toen dacht ikquote:
oww
AļoliThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: