Wie is dat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat Els rechts? @:caland @:zipportal
Toch nog een positieve vermelding, daar was ik niet op berekend.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:38 schreef Zipportal het volgende:
Els Rechts rookt.
SCOOOOOOOOOOOOOOP @:nober
ONZ / Els_rechts fantopicquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oeh, hier zal @:paul wel van smullen!
Dat herinnerde ik me nog ja, vandaar de mention.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPRECHTS
In de extra is ze aanzienlijk leuker. Mijn type is het nog steeds niet, maar ze komt zeker beter uit de verf.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Een gast die iets toevoegt is vooralsnog wel een ratio van pakweg 1 op 10, hoop dat de extra wat leuker is.
Alex Soze en Mr Nightlifequote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Een gast die iets toevoegt is vooralsnog wel een ratio van pakweg 1 op 10, hoop dat de extra wat leuker is.
Mijn tenen konden veelal niet verder krommen, mijn god.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Jij bent niet objectief, jij bent geen fan van Elsquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn tenen konden veelal niet verder krommen, mijn god.
Ik ben ook geen tegenstander ofzo hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief, jij bent geen fan van Els
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOP
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:26 schreef Zipportal het volgende:
Dit filmpje is precies waar Jan goed in is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOP
humor, zelfspot. Mooi.
weet het zo niet, ze zijn denk ik moe van vliegen nogquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Topshow in het verschiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |