Had ik nog nooit van gehoord, zeker de eerste keer (keren) zal dat doodeng zijn geweest voor julliequote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Breath holding spells komen wel vaker voor bij jonge kinderen. Bij hard huilen verkrampt als het ware het strottenhoofd en dan vallen ze flauw. En dan komen ze weer bij omdat ze door het slap worden weer lucht krijgen. Het is onschuldig gelukkig en gaat uiteindelijk vanzelf over.
Dikke knuffel voor iedereenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:36 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een nacht zegloeiheet, iedereen bezweet. Toen we net sliepen begon de peuter te schreeuwen, wilde water maar viel in dat proces flauw. Nog meer zweten en huilen en onrust. Maar goed, er is koffie en nog een hete dag en dan wordt het morgen weer beter geloof ik.
Wat nasty, m.n. de eerste keer lijkt me.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Breath holding spells komen wel vaker voor bij jonge kinderen. Bij hard huilen verkrampt als het ware het strottenhoofd en dan vallen ze flauw. En dan komen ze weer bij omdat ze door het slap worden weer lucht krijgen. Het is onschuldig gelukkig en gaat uiteindelijk vanzelf over.
Ik kreeg van onze "kraker" het advies te slapen met een dun kussen tussen mijn knieën. Leek me echt complete onzin, maar verdomd... Ik sta tegenwoordig gewoon op zonder enige last van mijn onderrug! Probeer het eens een paar nachten, wie weet helpt het jou ookquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:38 schreef Candaasje het volgende:
Nu alleen wel flink pijn in de lage rug. Dat had ik al, (we hebben al een matras omdat ik ‘s ochtends als een bejaarde mijn bed uit kwam…) en het zit vooral links thv overgang naar m’n bekken, maar het wordt wel steeds erger. Het wordt echt tijd voor een controle foto denk ik (na 19 jaar sinds de laatste RX van mijn rug, mag dat misschien ook wel)
Troeltje kreeg een fruitmand van Rigters en zit in het promofilmpje, Troeltje is er zeker bij en de festivalbaas zei "Je hebt het meer dan verdient! Sterkte en we maken een mooi V.I.P. plekje veur oe op het festival."quote:Op zaterdag 31 mei 2025 06:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit. Hopelijk kan ze wel gewoon langs komen en nog een beetje genieten van het festival.
Dat is wel heel gek van die ouders ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:27 schreef Tele6 het volgende:
Hier loopt alles op rolletjes. B en ik hebben eigenlijk een heel relaxte dag/avond gehad gister, alles loopt op schema.
De kiddo's zijn goede eters. De pannen gingen leeg gisteren en dat was niet omdat we weinig gemaakt hadden
Wat ons wel enigszins verbluft -- we hebben hier dus twintig 16- tot 18-jarigen. We hebben dagelijks ongeveer 6 vaste begeleiders (4 gaan met ze mee naar de activiteiten, en dan heb je B en ik voor eten enz op de thuisbasis). Normaal gesproken is dat zat. Maar nu hebben we een deelnemer die flink autistisch blijkt te zijn en eigenlijk een op een hulp nodig blijkt te hebben... hij heeft uitgebreide instructie nodig om z'n eigen brood te smeren, z'n stapelbed op te maken, welke kleding wanneer aan te trekken etc. In een colonne naar de activiteiten fietsen lukt alleen als een van de begeleiders naast hem fietst en 'm vertelt hoe en wat. En hij is nogal ingewikkeld met eten, want hij kan niet goed verwoorden wat hij niet lust(Blijkbaar eet hij o.a. geen rode groenten)
Nou hebben we wel vaker deelnemers met een gebruiksaanwijzing, maar het maffe is dat zijn ouders (of desnoods hijzelf of een begeleider) van tevoren niks hebben laten weten. Niks
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik kreeg van onze "kraker" het advies te slapen met een dun kussen tussen mijn knieën. Leek me echt complete onzin, maar verdomd... Ik sta tegenwoordig gewoon op zonder enige last van mijn onderrug! Probeer het eens een paar nachten, wie weet helpt het jou ook
@Troel op een welverdiende V.I.P. plek. 👍🏼quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Troeltje kreeg een fruitmand van Rigters en zit in het promofilmpje, Troeltje is er zeker bij en de festivalbaas zei "Je hebt het meer dan verdient! Sterkte en we maken een mooi V.I.P. plekje veur oe op het festival."
Maar ik kan wel even rond vragen bij wat beergeeks hier @:sarabi
Je hebt mijn mail toch? Mail me anders even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🙈🙈🙈 (Keri)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |