SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gezellig naast Paulquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je staat in de bosjes met een verrekijker?
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Ik ga gewoon met een krant op een bankje zitten hoor
Alsof ik met Paul gezien wil worden hee.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dit was wel goed geregeld.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ummmmm nee volgens mij was het Werkendam.
Volgens mij wel een aardig ploegje maar het is Fok dus zekerheid is er nooit
Ik hoop dat je het leuk gaat hebben.
![]()
Met z'n venz ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Alsof ik met Paul gesien wil worden hee.![]()
![]()
Waarom heeft hij hagelslag mee?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Slaap lekker makker!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:21 schreef bondage het volgende:
Server is weer online. Moet nog bijgewerkt worden maar dat gaat straks wel lopen. Ik ga slapen, trusten![]()
![]()
Thx baas! Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:21 schreef bondage het volgende:
Server is weer online. Moet nog bijgewerkt worden maar dat gaat straks wel lopen. Ik ga slapen, trusten![]()
![]()
Ik ernaast. Met een gat erin zodat ik alles kan zienquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga gewoon met een krant op een bankje zitten hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:23 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Oké spuit elf dus hier. Komt door de leeftijd![]()
![]()
Dan kijk ik af en toe mee door jouw krant!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:22 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik ernaast. Met een gat erin zodat ik alles kan zien
Of gewoon boven de rand van mijn krant heen
Sliep je toen ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:34 schreef KoningWouter het volgende:
Is het topic vannacht eigenlijk op slot geweest?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
DTS onwaardig.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Ik ga zonder krant bij t zusje in tilburg zitten en kijken hoe dronken fokkers de nacht in rollenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ga je ook met je zusje?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:36 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga zonder krant bij t zusje in tilburg zitten en kijken hoe dronken fokkers de nacht in rollen![]()
Stevyquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:36 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga zonder krant bij t zusje in tilburg zitten en kijken hoe dronken fokkers de nacht in rollen![]()
![]()
Ga weleens uit eten bij t zusje met mijn zus. Geen grapquote:Tot nu toe 3x gedaan
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Pics!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ga weleens uit eten bij t zusje met mijn zus. Geen grapTot nu toe 3x gedaan
![]()
![]()
Nou, dan werkt hetquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wie is dat?quote:Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Ah oke.quote:Don't follow me. I am lost too
OhI'm surrounded by morons!
Back to the 70sDon't follow me. I am lost too
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Do it to itDon't follow me. I am lost too
to itquote:Don't follow me. I am lost too
Ik ook. Geen idee of er bankjes zijn daar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga gewoon met een krant op een bankje zitten hoor![]()
![]()
Eens moet ie dicht..Don't follow me. I am lost too
Heaven knowsDon't follow me. I am lost too
Gewoon in het gras zittenquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ook. Geen idee of er bankjes zijn daar.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kadootjes moe..quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:03 schreef Rob het volgende:
wat is er met bondage en moemoe.. wordt moemoe ingepaktDon't follow me. I am lost too
quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:03 schreef Rob het volgende:
wat is er met bondage en moemoe.. wordt moemoe ingepakt![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
goeie shit?quote:Don't follow me. I am lost too
Ooooooquote:
Don't follow me. I am lost too
Lapohunt...Don't follow me. I am lost too
Harde woei..Don't follow me. I am lost too
thanx mate..quote:Don't follow me. I am lost too
Nou echtquote:
Don't follow me. I am lost too
Valt tegen...Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: