Klinkt voor mij als iemand die mensen valse moed geeft aan 9 van de 10quote:Op zondag 1 juni 2025 00:53 schreef Droopie het volgende:
"9 van de 10 mensen met donkere gedachten, willen niet dood, die willen alleen niet meer het leven hebben dat ze momenteel leiden, jij hebt alles in je om een ander leven te krijgen"
Je praat zijn reactie goed.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Er is er maar eentje die daar verandering in kan aanbrengen
Ja dat klopt. Want hij heeft een punt.quote:
Ontspoord niet nee, maar er kunnen nog 300 dezelfde topics volgen, die zullen exact hetzelfde zijn als alle voorgaande topics, waarin TS uiteindelijk hetzelfde doet als altijd, helemaal niks.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik vind het topic nog niet echt (weer) ontspoord![]()
Wel totaal inhoudsloos en zinloos maar dat vereist nog geen acuut ingrijpen door de crew
Hij heeft een punt met dit dus volgens jou:quote:
Terwijl er niks aan de hand wasquote:Wederom elke andere, inhoudelijke, post negerend, zwelgend in zelfmedelijden, zonder enige zelfreflectie.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hij heeft een punt met dit dus volgens jou:
[..]
Moet er eerst wat aan de hand zijn dan, voordat je (chronische) passiviteit, ontwijkingsgedrag en uitvluchten mag benoemen?quote:Terwijl er niks aan de hand was
Jij zit nu vanuit drank en emotie te reageren in plaats van dat je rationeel reageert.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ontspoord niet nee, maar er kunnen nog 300 dezelfde topics volgen, die zullen exact hetzelfde zijn als alle voorgaande topics, waarin TS uiteindelijk hetzelfde doet als altijd, helemaal niks.
Iedereen weet dat, de users, TS, de mods, de admins.
Oneindige nutteloze herhaling van zetten.
Niet iedereen is te redden.
Ik reageerde juist actief op vragen die gesteld werden. En juist nu kies jij het moment uit om achter iemand te staan die compleet onredelijk dingen stelt die niet waar zijn..quote:Op zondag 1 juni 2025 01:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
[..]
Moet er eerst wat aan de hand zijn dan, voordat je (chronische) passiviteit mag benoemen?
Ach welneequote:Op zondag 1 juni 2025 01:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij zit nu vanuit drank en emotie te reageren in plaats van dat je rationeel reageert.
Wees eens net zo eerlijk als ik. Als je het morgen herleest dan zie je het wel, ook al zou je het wellicht niet willen toegeven. Maar dit is zulks slecht gedragquote:
Wat is er dan niet waar aan wat hij zegt?quote:Op zondag 1 juni 2025 01:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik reageerde juist actief op vragen die gesteld werden. En juist nu kies jij het moment uit om achter iemand te staan die compleet onredelijk dingen stelt die niet waar zijn..
HIJ is niet dronken. En ook niet overgeëmotioneerd.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wees eens net zo eerlijk als ik. Als je het morgen herleest dan zie je het wel, ook al zou je het wellicht niet willen toegeven. Maar dit is zulks slecht gedrag
quote:Op zondag 1 juni 2025 01:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat is er dan niet waar aan wat hij zegt?
Lees eens rustig terug. Ik heb niks raars gedaan sinds de heropening van dit topic. De sluiting van dit topic was buiten mij om ook zelfs.quote:Wederom elke andere, inhoudelijke, post negerend, zwelgend in zelfmedelijden, zonder enige zelfreflectie.
Vol smoesjes en uitvluchten.
Broodnuchter en rationeel...quote:Op zondag 1 juni 2025 01:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij zit nu vanuit drank en emotie te reageren in plaats van dat je rationeel reageert.
Daarin heb ik je (gisteren al) gelijk gegeven en het topic is weer open. Waarom blijf je daarin zwelgen?quote:Op zondag 1 juni 2025 01:15 schreef Masberum het volgende:
De sluiting van dit topic was buiten mij om ook zelfs.
Wij zijn beide nuchter hè. Non-alcoholicoquote:Op zondag 1 juni 2025 01:17 schreef Masberum het volgende:
Oke jullie 2 winnen. Ik kan niet discussiëren met mensen zoals jullie
Zegt niks over je intelligentie en daarmee vermogen om logisch na te denken. En nee dat bedoel ik niet als een steek ofzo. Maar met jullie 2 is gewoon niks mogelijkquote:Op zondag 1 juni 2025 01:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Wij zijn beide nuchter hè. Non-alcoholico
Waarom noem je het dan überhaupt?quote:Op zondag 1 juni 2025 01:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zegt niks over je intelligentie en daarmee vermogen om logisch na te denken. En nee dat bedoel ik niet als een steek ofzo.
Waarvan akte.quote:
Nou, wat had je ervan gedacht kerel? Ik zou gaan slapen als ik jou wasquote:Op zondag 1 juni 2025 00:44 schreef Masberum het volgende:
Nou ja, misschien even de laatste reactie voor deze nacht van mij. Morgen weer een dag.
Jij kan je echt niet erbij neerleggen als je niet je gelijk krijgt en hebt. Zo flauw, je denkt elke keer gelijk te hebben maar als ik erop reageer dan verval je alsnog in dit soort reacties.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, wat had je ervan gedacht kerel? Ik zou gaan slapen als ik jou was
En deze reactie. Wat is dit?quote:Op zondag 1 juni 2025 01:21 schreef StateOfMind het volgende:
Nee, dan alcoholisten met een stuk in de kraag
De ratio zelve, kolere![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |