abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217824082
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:56 schreef kree het volgende:

[..]
ja wil ik wel, maar is omdat we ver van elkaar wonen volgens mij. kan niet echt die aanraden die ik had.

maar for share wss is er daar ook wel wat?
Nou ja ik hoor gewoon graag in enkele alinea's wat je ervaringen waren. Waar dat was.
Dus niet in posts na elkaar oneliners. Maar dat je in een aardig stuk tekst gewoon beschrijft wat jou heeft geholpen, waar het was etc.

Ik kan me voorstellen dat de mods wat bang zijn dat je weer veel one-liners gebruikt per post.. Dus als je gewoon een volledige tekst wil geven Kree dan zou ik dat zeker waarderen. En ik neem aan dat ze daar dan geen probleem mee hebben...
  Forum Admin zondag 1 juni 2025 @ 20:59:41 #302
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_217824092
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:58 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja ik hoor gewoon graag in enkele alinea's wat je ervaringen waren. Waar dat was.
Dus niet in posts na elkaar oneliners. Maar dat je in een aardig stuk tekst gewoon beschrijft wat jou heeft geholpen, waar het was etc.

Ik kan me voorstellen dat de mods wat bang zijn dat je weer veel one-liners gebruikt per post.. Dus als je gewoon een volledige tekst wil geven Kree dan zou ik dat zeker waarderen. En ik neem aan dat ze daar dan geen probleem mee hebben...
Nou, we gaan het merken ;)
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')