abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217823839
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:28 schreef kree het volgende:

[..]
je trekt hoop conclusie die er niet is?
Of je nog drinkt weten wij niet, het vermoeden is er van wel, wat wel een feit is, en dat is al meerdere keren door meerdere mensen tegen je gezegd, je trekt dit topic naar je toe en maakt er een grote kree show van ipv dat het over TS gaat, kap daar nou eens mee
pi_217823843
tja zie maar., ik sta er open over om even over te praten en snap probleem wel ook.

Maargoed het hoeft geen openbare show te zijn. dus laat aan TS.
Do what you love, love what you do!
pi_217823854
En Kree is wat mij betreft hier welkom zolang hij inhoudelijk reageert. Als je inhoudelijk reageert kan je naar mijn idee nooit een topic kapen.
pi_217823871
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:38 schreef Masberum het volgende:
En Kree is wat mij betreft hier welkom zolang hij inhoudelijk reageert. Als je inhoudelijk reageert kan je naar mijn idee nooit een topic kapen.
ik zeg echt uit eigen ervaring. en of dat jou helpt weet ik niet, maar het is geen slecht idee om ff over te praten.
pi_217823872
Wat gaat er door jouw hoofd heen Masberum? Wat houdt jou bezig?
  zondag 1 juni 2025 @ 20:40:30 #281
13309 nostra
ask why
pi_217823876
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Of je nog drinkt weten wij niet, het vermoeden is er van wel,
Dat heeft hij al toegegeven.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_217823889
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:40 schreef kree het volgende:

[..]
ik zeg echt uit eigen ervaring. en of dat jou helpt weet ik niet, maar het is geen slecht idee om ff over te praten.
Dat ben ik met je eens, met jou ook nooit problemen gehad om te praten, dat wil ik toch ook een keer gezegd hebben maat.
pi_217823912
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:40 schreef Roesjesjager het volgende:
Wat gaat er door jouw hoofd heen Masberum? Wat houdt jou bezig?
Nou ja ik heb het idee dat ik niet echt plezier haal uit dingen zoals andere mensen dat doen. Sommige mensen doen bijvoorbeeld citytrips en krijgen dan allemaal informatie over de oude gebouwen etc. Die mensen vinden dat interessant en leuk. Als ik naar zoiets kijk dan zie ik niks behalve stenen om het zo maar te zeggen. Ik vind het leven an sich gewoon ook niet zo boeiend. Ik doe wel dingen, werk, gamen, films/series. Maar ik weet niet, ik denk dat het voor mij allemaal wat leger aanvoelt dan voor de meeste andere mensen (en dan bedoel ik dus ook toen ik juist nog weinig dronk)
  zondag 1 juni 2025 @ 20:45:54 #284
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217823914
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:36 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je doet alsof mijn reacties erg inhoudelijk veranderen als ik alcohol op heb in vergelijking met geen alcohol. Dat is niet het geval.
Dat heb jijzelf niet in de gaten nee.

Maar waarom ga jij wel op de eerste alinea in en negeer je de rest?

Jij hebt het er altijd over dat je je kinderen vaker wil zien.
En uitgerekend dat stuk negeer je..

En dat is de enige manier om de goede kant op te gaan...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217823916
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:42 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens, met jou ook nooit problemen gehad om te praten, dat wil ik toch ook een keer gezegd hebben maat.
mwah ik weet met teveel drinken heb ik hier ook problemen veroorzaakt.

al met al. ik heb wel traject van jaar gedaan of mss nog iets langer. en was eigenlijk a;;een positief.

en hoop mss is zoiets iets voor jou ook. gewoon een reset en ff terug naar jezelf komen zonder stress. het hielp mij en wil graag ff over voor je vertellen.
pi_217823930
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:42 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maar wat denk je van de suggestie om rigoureus te stoppen met de alcohol? Zorgen dat je geen drank meer in huis hebt?
pi_217823948
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:45 schreef StateOfMind het volgende:

Maar waarom ga jij wel op de eerste alinea in en negeer je de rest?

Omdat je eerste regel al weer iets was wat niet klopt. Net zoals de reacties van veel andere users. Dat betekent veel voor wat daarna volgt als de eerste regel of alinea al niet klopt.

Het komt er een beetje op neer dat je maar wat dan ook kan zeggen en als er maar iets in zit wat klopt dan moet ik dat er maar uitfilteren.
pi_217823952
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:45 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja ik heb het idee dat ik niet echt plezier haal uit dingen zoals andere mensen dat doen. Sommige mensen doen bijvoorbeeld citytrips en krijgen dan allemaal informatie over de oude gebouwen etc. Die mensen vinden dat interessant en leuk. Als ik naar zoiets kijk dan zie ik niks behalve stenen om het zo maar te zeggen. Ik vind het leven an sich gewoon ook niet zo boeiend. Ik doe wel dingen, werk, gamen, films/series. Maar ik weet niet, ik denk dat het voor mij allemaal wat leger aanvoelt dan voor de meeste andere mensen (en dan bedoel ik dus ook toen ik juist nog weinig dronk)
Heb je al eens een psycholoog overwogen? Niet voor de drank, maar je geeft toch wel vaak aan dat gevoelens voor jou anders werken. Ik hou het niet voor onmogelijk dat je leidt aan anhedonie of iets dergelijks.

En ik ben ook wel benieuwd wat een beetje jouw lichtpuntjes zijn op het moment?
pi_217823964
Nou TS , iig succes met alles.
Wens je het allerbeste en hoop dat je niet te diep valt, maar ik vrees het ergste.
Hell To The Liars
pi_217823978
@Masberum dit is goeie vraag.

als je kijkt naar je zelf. en hoe je het nu doet enzo? vind jij dat dat de goeie manier is? en moet je echt eerlijk zijn over jezelf?

ik denk nl niet. en daarom moet je ff mss toch hulp zoeken hoe lastig het ook lijkt. geloof me. het werkt later in je voordeel..
  zondag 1 juni 2025 @ 20:51:31 #291
13309 nostra
ask why
pi_217823990
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:45 schreef Masberum het volgende:

[..]
Het probleem met dat soort issues is dat drank een geweldig medicijn daarvoor is, voor even, maar het probleem vervolgens alleen maar groter maakt. Anhedonia is een welbekende, langdurige bijwerking na stoppen bijvoorbeeld (en dan heb ik het over jaren).
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_217824010
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:46 schreef kree het volgende:

[..]
mwah ik weet met teveel drinken heb ik hier ook problemen veroorzaakt.

al met al. ik heb wel traject van jaar gedaan of mss nog iets langer. en was eigenlijk a;;een positief.

en hoop mss is zoiets iets voor jou ook. gewoon een reset en ff terug naar jezelf komen zonder stress. het hielp mij en wil graag ff over voor je vertellen.
Oke, ik ben wel benieuwd naar je ervaring daarmee eigenlijk..
pi_217824020
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:49 schreef Droopie het volgende:
Nou TS , iig succes met alles.
Wens je het allerbeste en hoop dat je niet te diep valt, maar ik vrees het ergste.
Nou bedankt voor dit onnodige en sombere manier om afscheid te nemen terwijl je ook niet hoefde te posten
pi_217824024
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:52 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke, ik ben wel benieuwd naar je ervaring daarmee eigenlijk..
owh dat vertel ik graag? want het heeft mij echt veel geholpen.
pi_217824031
ik weet niet wat de opties zijn daar bij jou he? hier wel was het er eigenlijk.
pi_217824036
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:50 schreef kree het volgende:
@:masberum dit is goeie vraag.

als je kijkt naar je zelf. en hoe je het nu doet enzo? vind jij dat dat de goeie manier is? en moet je echt eerlijk zijn over jezelf?

ik denk nl niet. en daarom moet je ff mss toch hulp zoeken hoe lastig het ook lijkt. geloof me. het werkt later in je voordeel..
Ik heb een plan voor eerst. Om morgen niet te drinken. En eerst wil ik het zelf proberen want anders zit ik in het systeem en daar kom je denk ik niet echt meer uit (dat het bekend is bij instanties etc.)
  Forum Admin zondag 1 juni 2025 @ 20:55:01 #297
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_217824039
Doe dat maar in dm met z’n tweetjes
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_217824050
quote:
3s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:55 schreef Armani XL het volgende:
Nou, hij wil serieus nu iets bijdragen en dan mag dat juist niet hier gewoon? Waarom?
pi_217824060
quote:
ja wil ik wel, maar is omdat we ver van elkaar wonen volgens mij. kan niet echt die aanraden die ik had.

maar for share wss is er daar ook wel wat?
pi_217824072
quote:
eigenlijk vind ik mag ook openbaar. ,maar goed. ik wil wel; helpen enzo en wat ik weet. maarja woon in westland he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')