Dat lijkt me een goed idee, want je bent weer aardig aanwezig.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:16 schreef kree het volgende:
TS doet maar ff DM dan ofzo. ik wil er wel wat meer over praten. maar is meer persoonlijk dan als hier openbaar.
Misschien als je jouw Pohi laat lezen dat ie denkt, jemig dat is echt geen bodemput die ik ooit wil bereiken.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:13 schreef kree het volgende:
mss helpt het dat ik zeg uit ervaring. en was voor mij net zo moeilijk enzo.
bijvoorbeeld ik heb het niet voor niks gedaan, wat iedereen daar tot trekt als lering? hoop maar het goeie.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien als je jouw Pohi laat lezen dat ie denkt, jemig dat is echt geen bodemput die ik ooit wil bereiken.
Serieus, het is een opeenstapeling van de waanzin die ik eerder beschreef.
DM mag altijd.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:16 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee, want je bent weer aardig aanwezig.
ik ben het hiermee eens, en hoewel lastig en toegeven problemen. ik kan niet benadrukken hoe belangrijk het is om hulp te zoeken. je komt in zelfde als ik had he? en gaat van kwaad tot erger. er is hulp. accepteer het.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:21 schreef StateOfMind het volgende:
@:Masberum
Nu je nog redelijk nuchter bent, denk ik, het is nog vroeg![]()
Wat ik je gisteren zei, en serieus en opbouwend bedoeld was, en ook betrekking heeft op je kinderen (als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je kinderen).
Ga zo snel mogelijk naar de huisarts en ga het professionele hulpverlenings circuit in.
Je hebt het regelmatig over dat je je kinderen terug wil, en meer dan eens per 1 of 2 weken 4 uurtjes onder toezicht (wat in de huidige situatie heel begrijpelijk is).
Die stap zal in jouw voordeel werken vwb een gunstigere omgangsregeling.
Als je aantoonbaar stappen zet (door professionele hulp te zoeken), zal dat op tal van fronten voordelige effecten voor jou hebben.
Na zoveel jaren drink je toch nog steeds? Ben je je rijbewijs kwijt? Ben je regelmatig niet in staat om te werken? Zit je snachts om 0500 op Fok! te raaskallen.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
bijvoorbeeld ik heb het niet voor niks gedaan, wat iedereen daar tot trekt als lering? hoop maar het goeie.
je trekt hoop conclusie die er niet is?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Na zoveel jaren drink je toch nog steeds? Ben je je rijbewijs kwijt? Ben je regelmatig niet in staat om te werken? Zit je snachts om 0500 op Fok! te raaskallen.
Dus of je geeft hem goed en eerlijk verhaal of je leest je in en maak pas op de plaats lijkt mij dan he.
Dus hop hop, niet het topic kapen voor je eigen aandacht.
Nou nodig is een groot woord. Maar het zou handig zijn als mensen het zat zijn om mij te 'helpen' ze niet meer reageren in plaats van zo'n negatieve invloed te hebben telkens. Heel veel posts gaan nergens over, of zijn ronduit beledigend. Ook posts dat ik een enorme eikel ben worden gewoon getolereerd. Het zou handig zijn als het beleid hier ook wat zou worden toegepast zoals dat bij andere users ook gebeurd. Ik lijk wat dat betreft een uitzondering, er kan van alles maar gezegd worden tegen mij, beledigend, aanvallend, beschuldigend, offtopic en er wordt niks aan gedaan. Stiekem misschien (niet zo stiekem dus maar goed) juist fijn gevonden en geaccepteerd dat mensen zo reageren, omdat ik niet zo reageer zoals sommige mensen willenquote:Op zondag 1 juni 2025 20:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat heb je nodig van ons zodat je wel het gevoel hebt dat er steun/hulp van deze kant komt?
Zou bv een avond niet drinken samen met dit topic en mensen die je de hele tijd af leiden en steunen kunnen helpen? Je had namelijk even het voornemen om maandag niet te drinken? Misschien heb je even een kleine overwinning nodig? Dat hoeft niet nu maandag te zijn, het is maar een voorbeeld.
Je hebt alles zelf opgeschreven, dus als je wat wil toelichten doe het in een van je vele dagboek topics , Maar niet dit topic kapen!!!quote:
euh nee? ik vertel het hier dan wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je hebt alles zelf opgeschreven, dus als je wat wil toelichten doe het in een van je vele dagboek topics , Maar niet dit topic kapen!!!
Nee hoor, je hoeft niets toe te lichten.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:29 schreef kree het volgende:
weet niet ,mss moet ik toelichten nog ff hoe het dan nu gaat na hele verhaal, want volgens mij is dat niet duidelijk?
Je zou dankbaar mogen zijn dat mensen je nog proberen te helpen.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou nodig is een groot woord. Maar het zou handig zijn als mensen het zat zijn om mij te 'helpen' ze niet meer reageren in plaats van zo'n negatieve invloed te hebben telkens. Heel veel posts gaan nergens over, of zijn ronduit beledigend. Ook posts dat ik een enorme eikel ben worden gewoon getolereerd. Het zou handig zijn als het beleid hier ook wat zou worden toegepast zoals dat bij andere users ook gebeurd. Ik lijk wat dat betreft een uitzondering, er kan van alles maar gezegd worden tegen mij, beledigend, aanvallend, beschuldigend, offtopic en er wordt niks aan gedaan. Stiekem misschien (niet zo stiekem dus maar goed) juist fijn gevonden en geaccepteerd dat mensen zo reageren, omdat ik niet zo reageer zoals sommige mensen willen
Heb je zelf niet door wat je aan het doen bent? Moet het echt weer over jou gaan?quote:
heb je eens naar huisarts gegaan en gevraagd wat die denken wat je moest doen?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou nodig is een groot woord. Maar het zou handig zijn als mensen het zat zijn om mij te 'helpen' ze niet meer reageren in plaats van zo'n negatieve invloed te hebben telkens. Heel veel posts gaan nergens over, of zijn ronduit beledigend. Ook posts dat ik een enorme eikel ben worden gewoon getolereerd. Het zou handig zijn als het beleid hier ook wat zou worden toegepast zoals dat bij andere users ook gebeurd. Ik lijk wat dat betreft een uitzondering, er kan van alles maar gezegd worden tegen mij, beledigend, aanvallend, beschuldigend, offtopic en er wordt niks aan gedaan. Stiekem misschien (niet zo stiekem dus maar goed) juist fijn gevonden en geaccepteerd dat mensen zo reageren, omdat ik niet zo reageer zoals sommige mensen willen
die vraag heb je net al gesteld; en die is ook al beantwoordquote:Op zondag 1 juni 2025 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
heb je eens naar huisarts gegaan en gevraagd wat die denken wat je moest doen?
Als er nou geen kinderen in het spel waren was het een heel ander verhaal.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben het hiermee eens, en hoewel lastig en toegeven problemen. ik kan niet benadrukken hoe belangrijk het is om hulp te zoeken. je komt in zelfde als ik had he? en gaat van kwaad tot erger. er is hulp. accepteer het.
mwah min of meer. maar is altijd beter ff persoonlijk praten als hier openbaar. en ik herken dit enzo en heb zelfde wel beetje meegemaakt. ik wil wel helpen. maarja moet ff vragen dan he.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
die vraag heb je net al gesteld; en die is ook al beantwoord
zie #248 !!!quote:Op zondag 1 juni 2025 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
mwah min of meer. maar is altijd beter ff persoonlijk praten als hier openbaar. en ik herken dit enzo en heb zelfde wel beetje meegemaakt. ik wil wel helpen. maarja moet ff vragen dan he.
Je doet alsof mijn reacties erg inhoudelijk veranderen als ik alcohol op heb in vergelijking met geen alcohol. Dat is niet het geval.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:21 schreef StateOfMind het volgende:
@:Masberum
Nu je nog redelijk nuchter bent, denk ik, het is nog vroeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |