abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217823596
mss helpt het dat ik zeg uit ervaring. en was voor mij net zo moeilijk enzo.
Do what you love, love what you do!
pi_217823625
TS doet maar ff DM dan ofzo. ik wil er wel wat meer over praten. maar is meer persoonlijk dan als hier openbaar.
  Forum Admin zondag 1 juni 2025 @ 20:16:54 #253
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_217823634
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:16 schreef kree het volgende:
TS doet maar ff DM dan ofzo. ik wil er wel wat meer over praten. maar is meer persoonlijk dan als hier openbaar.
Dat lijkt me een goed idee, want je bent weer aardig aanwezig.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_217823636
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:13 schreef kree het volgende:
mss helpt het dat ik zeg uit ervaring. en was voor mij net zo moeilijk enzo.
Misschien als je jouw Pohi laat lezen dat ie denkt, jemig dat is echt geen bodemput die ik ooit wil bereiken.

Serieus, het is een opeenstapeling van de waanzin die ik eerder beschreef.
Hell To The Liars
pi_217823666
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:17 schreef Droopie het volgende:

[..]
Misschien als je jouw Pohi laat lezen dat ie denkt, jemig dat is echt geen bodemput die ik ooit wil bereiken.

Serieus, het is een opeenstapeling van de waanzin die ik eerder beschreef.
bijvoorbeeld ik heb het niet voor niks gedaan, wat iedereen daar tot trekt als lering? hoop maar het goeie.
pi_217823674
quote:
3s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:16 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Dat lijkt me een goed idee, want je bent weer aardig aanwezig.
DM mag altijd.
  zondag 1 juni 2025 @ 20:21:42 #257
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217823690
@Masberum

Nu je nog redelijk nuchter bent, denk ik, het is nog vroeg :P

Wat ik je gisteren zei, en serieus en opbouwend bedoeld was, en ook betrekking heeft op je kinderen (als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je kinderen).

Ga zo snel mogelijk naar de huisarts en ga het professionele hulpverlenings circuit in.

Je hebt het regelmatig over dat je je kinderen terug wil, en meer dan eens per 1 of 2 weken 4 uurtjes onder toezicht (wat in de huidige situatie heel begrijpelijk is).

Die stap zal in jouw voordeel werken vwb een gunstigere omgangsregeling.

Als je aantoonbaar stappen zet (door professionele hulp te zoeken), zal dat op tal van fronten voordelige effecten voor jou hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217823723
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:21 schreef StateOfMind het volgende:
@:Masberum

Wat ik je gisteren zei, en serieus en opbouwend bedoeld was, en ook betrekking heeft op je kinderen (als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je kinderen).

Ga zo snel mogelijk naar de huisarts en ga het professionele hulpverlenings circuit in.

Je hebt het regelmatig over dat je je kinderen terug wil, en meer dan eens per 1 of 2 weken 4 uurtjes onder toezicht (wat in de huidige situatie heel begrijpelijk is).

Die stap zal in jouw voordeel werken vwb een gunstigere omgangsregeling.

Als je aantoonbaar stappen zet (door professionele hulp te zoeken), zal dat op tal van fronten voordelige effecten voor jou hebben.
ik ben het hiermee eens, en hoewel lastig en toegeven problemen. ik kan niet benadrukken hoe belangrijk het is om hulp te zoeken. je komt in zelfde als ik had he? en gaat van kwaad tot erger. er is hulp. accepteer het.
pi_217823731
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:19 schreef kree het volgende:

[..]
bijvoorbeeld ik heb het niet voor niks gedaan, wat iedereen daar tot trekt als lering? hoop maar het goeie.
Na zoveel jaren drink je toch nog steeds? Ben je je rijbewijs kwijt? Ben je regelmatig niet in staat om te werken? Zit je snachts om 0500 op Fok! te raaskallen.

Dus of je geeft hem een goed en eerlijk verhaal of je lees je in en maak pas op de plaats lijkt mij dan he.

Dus hop hop, niet het topic kapen voor je eigen aandacht.
Hell To The Liars
pi_217823747
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
Na zoveel jaren drink je toch nog steeds? Ben je je rijbewijs kwijt? Ben je regelmatig niet in staat om te werken? Zit je snachts om 0500 op Fok! te raaskallen.

Dus of je geeft hem goed en eerlijk verhaal of je leest je in en maak pas op de plaats lijkt mij dan he.

Dus hop hop, niet het topic kapen voor je eigen aandacht.
je trekt hoop conclusie die er niet is?
pi_217823752
weet niet ,mss moet ik toelichten nog ff hoe het dan nu gaat na hele verhaal, want volgens mij is dat niet duidelijk?
pi_217823762
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wat heb je nodig van ons zodat je wel het gevoel hebt dat er steun/hulp van deze kant komt?
Zou bv een avond niet drinken samen met dit topic en mensen die je de hele tijd af leiden en steunen kunnen helpen? Je had namelijk even het voornemen om maandag niet te drinken? Misschien heb je even een kleine overwinning nodig? Dat hoeft niet nu maandag te zijn, het is maar een voorbeeld.
Nou nodig is een groot woord. Maar het zou handig zijn als mensen het zat zijn om mij te 'helpen' ze niet meer reageren in plaats van zo'n negatieve invloed te hebben telkens. Heel veel posts gaan nergens over, of zijn ronduit beledigend. Ook posts dat ik een enorme eikel ben worden gewoon getolereerd. Het zou handig zijn als het beleid hier ook wat zou worden toegepast zoals dat bij andere users ook gebeurd. Ik lijk wat dat betreft een uitzondering, er kan van alles maar gezegd worden tegen mij, beledigend, aanvallend, beschuldigend, offtopic en er wordt niks aan gedaan. Stiekem misschien (niet zo stiekem dus maar goed) juist fijn gevonden en geaccepteerd dat mensen zo reageren, omdat ik niet zo reageer zoals sommige mensen willen
pi_217823769
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:28 schreef kree het volgende:

[..]
je trekt hoop conclusie die er niet is?
Je hebt alles zelf opgeschreven, dus als je wat wil toelichten doe het in een van je vele dagboek topics , Maar niet dit topic kapen!!!
Hell To The Liars
pi_217823782
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:31 schreef Droopie het volgende:

[..]
Je hebt alles zelf opgeschreven, dus als je wat wil toelichten doe het in een van je vele dagboek topics , Maar niet dit topic kapen!!!
euh nee? ik vertel het hier dan wel.
  Forum Admin zondag 1 juni 2025 @ 20:32:19 #265
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_217823784
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:29 schreef kree het volgende:
weet niet ,mss moet ik toelichten nog ff hoe het dan nu gaat na hele verhaal, want volgens mij is dat niet duidelijk?
Nee hoor, je hoeft niets toe te lichten. :W
Wat wij kijken
pi_217823786
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:30 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou nodig is een groot woord. Maar het zou handig zijn als mensen het zat zijn om mij te 'helpen' ze niet meer reageren in plaats van zo'n negatieve invloed te hebben telkens. Heel veel posts gaan nergens over, of zijn ronduit beledigend. Ook posts dat ik een enorme eikel ben worden gewoon getolereerd. Het zou handig zijn als het beleid hier ook wat zou worden toegepast zoals dat bij andere users ook gebeurd. Ik lijk wat dat betreft een uitzondering, er kan van alles maar gezegd worden tegen mij, beledigend, aanvallend, beschuldigend, offtopic en er wordt niks aan gedaan. Stiekem misschien (niet zo stiekem dus maar goed) juist fijn gevonden en geaccepteerd dat mensen zo reageren, omdat ik niet zo reageer zoals sommige mensen willen
Je zou dankbaar mogen zijn dat mensen je nog proberen te helpen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Forum Admin zondag 1 juni 2025 @ 20:33:13 #267
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_217823794
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:32 schreef kree het volgende:

[..]
euh nee? ik vertel het hier dan wel.
Heb je zelf niet door wat je aan het doen bent? Moet het echt weer over jou gaan?
Wat wij kijken
pi_217823798
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:30 schreef Masberum het volgende:

[..]
heb je eens naar huisarts gegaan en gevraagd wat die denken wat je moest doen?
  Spellchecker zondag 1 juni 2025 @ 20:34:05 #269
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217823801
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:33 schreef kree het volgende:

[..]
heb je eens naar huisarts gegaan en gevraagd wat die denken wat je moest doen?
die vraag heb je net al gesteld; en die is ook al beantwoord
  zondag 1 juni 2025 @ 20:35:27 #270
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217823819
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:25 schreef kree het volgende:

[..]
ik ben het hiermee eens, en hoewel lastig en toegeven problemen. ik kan niet benadrukken hoe belangrijk het is om hulp te zoeken. je komt in zelfde als ik had he? en gaat van kwaad tot erger. er is hulp. accepteer het.
Als er nou geen kinderen in het spel waren was het een heel ander verhaal.
Dan helpt ie lekker zichzelf de tering in, heeft ie alleen maar zichzelf mee.

Maar er zijn wel kinderen in het spel en dat verandert alles.
Je hebt als ouder linksom of rechtsom dan verantwoordelijkheden.

En daarnaast kun en mag je dit je bloedeigen kinderen niet aandoen :{w

Zoals ik elders heb gezegd heb ik 3 alcoholisten in mijn nabije omgeving meegemaakt (zwager, geen kinderen, echtgenoot van goede vriendin, 2 kinderen, oude buurman, gescheiden later, 2 kinderen).

Die laatste 2 zijn nooit een echte vader voor hun kinderen geweest, en allebei zijn ze overleden aan de drank nog voor ze 18 waren.

Dat zou TS toch niet moeten willen lijkt mij.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 1 juni 2025 @ 20:35:34 #271
13309 nostra
ask why
pi_217823820
Oh no, not this shit again. @kree je had een eigen topic toch?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_217823821
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:34 schreef maily het volgende:

[..]
die vraag heb je net al gesteld; en die is ook al beantwoord
mwah min of meer. maar is altijd beter ff persoonlijk praten als hier openbaar. en ik herken dit enzo en heb zelfde wel beetje meegemaakt. ik wil wel helpen. maarja moet ff vragen dan he.
  Spellchecker zondag 1 juni 2025 @ 20:36:24 #273
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217823829
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:35 schreef kree het volgende:

[..]
mwah min of meer. maar is altijd beter ff persoonlijk praten als hier openbaar. en ik herken dit enzo en heb zelfde wel beetje meegemaakt. ik wil wel helpen. maarja moet ff vragen dan he.
zie #248 !!!
pi_217823836
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:36 schreef maily het volgende:

[..]
zie #248 !!!
Hij leest nooit terug :N
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_217823837
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:21 schreef StateOfMind het volgende:
@:Masberum

Je doet alsof mijn reacties erg inhoudelijk veranderen als ik alcohol op heb in vergelijking met geen alcohol. Dat is niet het geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')