Ik ben er even uit wat betreft de spelletjes die tegenwoordig gespeeld worden in ONZquote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben er even uit wat betreft de spelletjes die tegenwoordig gespeeld worden in ONZ.
Is Skribbl nog leuk?
Behalve als ik meedeed met mijn CS-skillsquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ook
Speelde vroeger eigk alleen dat eitjes schieten
Was jij weer de Stoorzendert ja?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Behalve als ik meedeed met mijn CS-skills
Mooi was die tijdquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:15 schreef moemoe het volgende:
Met eitjes schieten heb ik wel leuke tijden beleefd.
Ik had nu alleen meer zin in een simpel tekenspelletje met misschien wat gebabbel tussendoor.
Het is je vergevenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:16 schreef moemoe het volgende:
En bedankt aan alle mensen die mij gefeliciteerd hebben.
Sorry ik ben mobiel on line, jullie allemaal quoten is even te veel gedoe.
Zelfbolk beste bolkquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:17 schreef moemoe het volgende:
Ik heb mezelf gebolkt op mijn verjaardag.
Dat je er bent is al leukquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef moemoe het volgende:
Ik wilde leuke gifjes posten, toen kwam ik erachter dat ik al zolang niet meer echt op het forum ben geweest, dat ik GIPHY gewoon heb verwijderd.
Nopequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een enorm weekend?
Vakantie zelfsquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een enorm weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |