Wat wordt je vakantie?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Verdorie.
Gelukkig mijn nacompetitie vrije tijd nuttig besteed om de AFAS inside app te begrijpen en vakantie aan te vragen.
Ik win sowieso
Vind het wel fijn dat voor dit soort lichte contactmomenten in de rug geen strafschoppen worden gegeven. Anders blijven ze maar duiken.quote:
Hoelang moet je op antwoord wachten en kunnen ze je zomaar afwijzen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef Makamba_ het volgende:
Gelukkig mijn nacompetitie vrije tijd nuttig besteed om de AFAS inside app te begrijpen en vakantie aan te vragen.
Dan moet je niet 10 seconden later voor een lichtere duw op het middenveld wel een vrije trap geven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind het wel fijn dat voor dit soort lichte contactmomenten in de rug geen strafschoppen worden gegeven. Anders blijven ze maar duiken.
Dat maakt het wel ietwat controversieelquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je niet 10 seconden later voor een lichtere duw op het middenveld wel een vrije trap geven.
40-45 dagenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoelang moet je op antwoord wachten en kunnen ze je zomaar afwijzen?
En als het 20 seconden later was geweest?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je niet 10 seconden later voor een lichtere duw op het middenveld wel een vrije trap geven.
Minimaal een minuut ertussenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
En als het 20 seconden later was geweest?
Dan is Manschot het eerdere voorval alweer vergeten dus dan kan het.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
En als het 20 seconden later was geweest?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
September ergensquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan andere FOK!kers deze zomer nog ergens heen op vakantie?
Waar ligt dat?quote:
Ben niet van het reizen en cultuur snuiven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag.
Najaar pas.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Denk van niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |