Gelukkig, dan doe ik iets goedquote:
Ah, James Morrison. Ja, dat had ik moeten horen. Wat een triest verhaal over zijn vrouwquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:52 schreef DJ11 het volgende:
James Morrison heeft een verschrikkelijke tijd achter de rug. Afgelopen jaar beëindigde zijn vrouw zelf haar leven... Hij was toen al bezig met een nieuw album, maar dat komt dus pas uit. Hij heeft weer de kracht en moed gevonden om het podium op te klimmen:James Morrison - Fight Another Day
De equivalent van Radio 2 Topsong bij BBC Radio 2 deze week...
Die zit ook wel wat in die hoek, inderdaad. Heeft ook net een nieuwe single uit, maar dat is het toch allemaal nét niet. Blijft een beetje een dingetje met hem, sinds dat Songfestival-nummer. Hij heeft betere songwriters nodig...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:52 schreef livelink het volgende:
Ik moet aan Sam Ryder denken bij deze stem.
Ja, we worden er de laatste tijd mee overstelpt. Zie ook in eigen land, met dat ene duo...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, James Morrison. Ja, dat had ik moeten horen. Wat een triest verhaal over zijn vrouw
Ja, erg triest is dat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, we worden er de laatste tijd mee overstelpt. Zie ook in eigen land, met dat ene duo...
Mwah, hij heeft wel natuurlijk zijn stempel op de muziekwereld gezet met Thriller, maar dat vind ik meer de verdienste van Quincy Jones eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:58 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een artiest die ik weinig draai, hoewel wordt gezien als zo'n beetje de allergrootste...
Je gaat gewoon een keer een van je eigen nummers draaienquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:02 schreef DJ11 het volgende:
We blijven zo nog even bij de hele groten...En aansluitend gaan we voor nieuwe muziek naar Nederland
Gedeeltelijk zelfs naar mijn woonplaats, dus lekker dichtbij.
Bibo!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:07 schreef DJ11 het volgende:
![]()
The Beatles - Free As A Bird
Verderop in de uitzending komt nog een vogel voorbij, al is dat er eentje die Duits spreekt...
Ik hoor nog wel een vleugje Beatles-geluid inderdaadquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Diederik Nomden speelde jaren in The Analogues, een band die nummers van The Beatles coverde. Nu werkt hij samen met Zwollenaar Bertolf, die sowieso altijd al 60s-geïnspireerde pop maakt. Dit is het resultaat van die samenwerking:Bertolf & Nomden - Hysteria
Dat niet, maar recent zijn wel weer een paar nummers toegevoegd aan onze paginaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Je gaat gewoon een keer een van je eigen nummers draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |