SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Karvan Cevitamquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Van De Boom
die bij de wisseling van aluminium naar drankkarton ook het recept aanpassen (minder suiker... uhuh) waardoor het nu veel chemischer smaakt.
ah, das wel minder jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Van De Boom
die bij de wisseling van aluminium naar drankkarton ook het recept aanpassen (minder suiker... uhuh) waardoor het nu veel chemischer smaakt.
die heb ik 2 jaar terug ooit weer eens gehaald, maar toen viel die al tegen, fles staat er nog steedsquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Karvan Cevitam
Mijn favoriete limonademerk met afstand. Gewoon totaal verkloot.
ja maar bij van de boom heb je geen keuze want ze hebben gewoon de oude verpakking/receptuur niet meer in de verkoop. en ze waren de enige met lekkere perenlimonadequote:Op donderdag 29 mei 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weiger 0% suiker prut te kopen, want vies
In het voorlaatste topicquote:
Ja maar toen ik begon met typen bog nietquote:
In de zomer van 2021 is ie om zeep geholpen. Had toen vlak voor m'n vakantie 9 bussen in de bonus gekocht, toen die op waren kwam ik er pas achter dat het grootschalig inkopen elke kans om nog die oude te kunnen hamsteren de das om heeft gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:58 schreef mschol het volgende:
die heb ik 2 jaar terug ooit weer eens gehaald, maar toen viel die al tegen, fles staat er nog steeds
Vind ik wel meevallen. Ik drink zoveel mogelijk zero sugardrank.. iets met een beroerte....quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weiger 0% suiker prut te kopen, want vies
Oja. Typziektes.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar toen ik begon met typen bog niet
Ik weet niet hoe lang ie er al lag, lag een beetje verstoptquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohohoo!![]()
[..]
[..]![]()
lag die ook in de zon? Botjes rapen
hopelijk zijn het ook roze frambozen danquote:
quote:
Volgens het plaatje welquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopelijk zijn het ook roze frambozen dan
IS DIE WEGquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar bij van de boom heb je geen keuze want ze hebben gewoon de oude verpakking/receptuur niet meer in de verkoop. en ze waren de enige met lekkere perenlimonade
nou drink ik het dus alsnog niet meer want chemische smaak
ah weer een restaurant dat niet weet dat boven Zwolle ook nog een stuk Nederland zitquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hierheen.
https://heinde.nl/menu/
Is daar niet al eens een vreetmeet geweest ??quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hierheen.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
links de oude, rechts de nieuwe.
[ afbeelding ]
Ja twee keer, maar er is een rebranding geweest ofzo en nu willik weer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is daar niet al eens een vreetmeet geweest ??![]()
![]()
Daar was ik niet bij overigens...
Vandaar dat ik ze niet meer kon vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
links de oude, rechts de nieuwe.
[ afbeelding ]
mocht je het wel willen proberen, niet meteen 6 kopen..quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ze niet meer kon vinden.
Ik las op de menukaart Kaakkroketjes en dachtquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hierheen.
Ga je ook mee?quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las op de menukaart Kaakkroketjes en dacht
Die met mango is ook niet meer te krijgen volgens mij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
mocht je het wel willen proberen, niet meteen 6 kopen..
zoals ik dus wel deed want niet gekeken (online bestelling appie)
Ziet er wel goed uit.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hierheen.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
PssssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Zoetermeer dan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hierheen.
kan ik idd niet meer gewoon vindenquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die met mango is ook niet meer te krijgen volgens mij.
De illustere Kaneel ontmoetenquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar is goede plek voor een meet.
Ja leuk, de vorige was in Den Haag en toen hadden de mensen die het dichtstbij woonden afgezegd. Zit je daar met mensen uit Emmen en Deventer. Geen rekening meer mee houden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar is goede plek voor een meet.
quote:
Zal ik je ophalen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk, de vorige was in Den Haag en toen hadden de mensen die het dichtstbij woonden afgezegd. Zit je daar met mensen uit Emmen en Deventer. Geen rekening meer mee houden.
Of tenminste: dan zou Woerden of Amersfoort handiger zijn. Of misschien wel Veenendaal maar daar stoppen alleen stoptreintjes.
ik heb op 10 min fietsen (iets minder) ook een AYCEquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
Op 5 minuten lopen van mijn huis zit een AYCE wok met goede reviews
Ben er nog nooit geweest
Oh, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Maar er is over drie weken al een meet dus we moeten elkaar niet te vaak zien.
Hier zit er eentje op gooi-afstand, maar ben er ook nog nooit geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
Ben er nog nooit geweest
Lekker gewerkt?quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
Eindelijk klaar met werken voor vandaag
Schuldig, maar die andere was voor dat topic relevant.quote:
Morgen weer een dag.quote:
Lekker plakkerige luchtvochtigheid met een zonnetje wat er half doorkomtquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:57 schreef mschol het volgende:
morgen ook weer werken, al heb ik het zelf aangeboden (ook om nog meer stress volgende week te voorkomen)
Als ik niet zou komen zouden ze misschien maar met 2 man staan ipv 5 en dan komt er een lading zendingen uit het buitenland dat goed is voor 5 dagen aan orders omdat UPS woensdag praktisch niks heeft afgeleverdquote:
elke nacht een plaksnorquote:
Oeh likkenquote:
KIIEEEEP.quote:
Je bent net een echte volwassenequote:Op donderdag 29 mei 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
Even de trapkast opruimen, en dan tegelijkertijd de laatjes in de keuken poetsen, de koelkast opnieuw inrichten, keukenkastjes herindelen, ruitenwisservloeistof in de auto bijvullen, broodrooster weggooien, gereedschapskist indelen, verfgereedschappen sorteren en tijdens het laatste restje opruimen en papier wegbrengen ook maar gelijk koken. Heel praktisch allemaal
Wanneer ga je er eens heen danquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
Ben er nog nooit geweest
Ik heb hier vragen bijquote:
Hoop het niet, straks ga ik nog verstandig worden en doordachte keuzes makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent net een echte volwassene
Hoort dit bij het jaartje ouder worden?
Stel ze maar, ga ik even poepenquote:
Ik heb kibbensoepquote:
Goede vraagquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop het niet, straks ga ik nog verstandig worden en doordachte keuzes maken
Ik ben vooral benieuwd hoe je kippen kan melkenquote:
Probeer eens?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe je kippen kan melken
Je hebt in Venhuizen wel een festival dat Kippebillen heet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe je kippen kan melken
En een kapsel met een kippenkontquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt in Venhuizen wel een festival dat Kippebillen heet?
KippeNbillenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt in Venhuizen wel een festival dat Kippebillen heet?
Haantjesvilla.quote:
Kippenkoortsquote:
Geen haan die er naar kraaitquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee zo heet het festival niet
https://kippebillen.nl/
Straks ga je me nog vertellen dat Venhuizen een bestaande plaats is zekerquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee zo heet het festival niet
https://kippebillen.nl/
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat Venhuizen een bestaande plaats is zeker
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat Venhuizen een bestaande plaats is zeker
Zou inhalerenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:19 schreef CherryLips het volgende:
OK WTF
https://suryatogo.nl/
@:4everblackeyed
Stomquote:
Daar hebben ze wel een leuke brouwerijquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
niet te verwarren met Veenhuizen waar je tot 1981 niet zo even kon gaan wonen. Daarvoor moest je eerst een baan krijgen in de gevangenis om in dat dorp te mogen wonen
echt, wtf HOE DAN?quote:Slechts een paar weken oud!
<knip>
Helaas heeft de behuizing wel een ongelukje gehad, een klein deukje in de hoek.
Hier, maar als je mij niet tagt dan zie ik dat nietquote:
Ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
even geduld. 4ebe gaat weer vorige topics quoten
waarschijnlijk laten pleuren en daarom willen ze een nieuwequote:
Daar heb jij een mooie visuele presentatie bijquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat 4EverBlackEyed dit maar niet horen.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
maar als je mij niet mentioned dan zie ik dat niet
dan kan je beter gewoon geen electronica meer kopen als je het niet eens een paar weken heel kan houdenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk laten pleuren en daarom willen ze een nieuwe
Joeeequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh oke
Jongens we moeten niet @:4everblackeyed mentionen nu! Geef het door!
#viesdikquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik zit aan mijn tweede diner, want ik kon niet kiezen of ik voor het sporten ging eten of er na... dus nu heb ik mijn eten in tweeën gedeeld.
Nom nom nom
Gewoon rollend door het levenquote:
in de hamstermolen in de sportschool:quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon rollend door het leven
Net zo makkelijk
Ja, bijna.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
in de hamstermolen in de sportschool:
[ afbeelding ]
Ik heb heel ook in zo'n rhönrad geturnedquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
in de hamstermolen in de sportschool:
[ afbeelding ]
dus je bent extra flexibel?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb heel ook in zo'n rhönrad geturned![]()
Want ja.
Ik heb op turnen gezeten, als sport
Ik denk wel dat ik flexibel ben, maar extra weet ik nietquote:
Neequote:
ik wilde iets zeggen over steengrillen op een hunebedquote:
Maar toen dacht je: is totaal niet grappig, laat maar ?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde iets zeggen over steengrillen op een hunebed
toen had ess dr post geeditquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar toen dacht je: is totaal niet grappig, laat maar ?
Kan gebeuren.quote:
Ik was iets aan het typen maar toen belde mijn moederquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde iets zeggen over steengrillen op een hunebed
ja, shit happends, life sucks, learn a lot from T-Shirtsquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, shit happends, life sucks, learn a lot from T-Shirts
quote:
Ja er zijn geen hunebedden in Venhuizenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar toen dacht je: is totaal niet grappig, laat maar ?
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja er zijn geen hunebedden in Venhuizen
Ja dat zeg ik iddquote:
in Veenhuizen ook niet zie ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja er zijn geen hunebedden in Venhuizen
quote:Grazing Table
Heb je een exclusief evenement of een bijzondere gelegenheid zoals de opening van je bedrijf, een trouwerij, een jubileum of een bijzondere verjaardag dan is onze grazing table een absolute must!
Ik heb liever kippeling.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik idd
Je hebt er wel Kippebillen
Bij Venhuizen er ook niet in de buurtquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
in Veenhuizen ook niet zie ik
Er wel in de buurt
Krijg je dan ook er een trog bij?quote:
wellicht is dat wel te krijgen op Kippebillenquote:
nee, zo te zien niet...quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je dan ook er een trog bij?
Staat iedereen daar in gala op een bruiloft zo direct van die tafel te grazen. Zonder handenquote:
Wie weetquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
wellicht is dat wel te krijgen op Kippebillen
Zou wel bijpassend zijnquote:
vast alleen hippe mensenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wel bijpassend zijn
Wie de fuck gaat er nou grazen aan een tafel?
Je zou er (g)razend van wordenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wel bijpassend zijn
Wie de fuck gaat er nou grazen aan een tafel?
Ik ben heul hipquote:
Hm.quote:
quote:
quote:
Voor Altijd?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja hoi.quote:
quote:
Dus nu ben je half Grieks?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb in een onbeperkt grieks tapas restaurant gegeten
restaurant failliet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:51 schreef bitterbal het volgende:
Grieks voerquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik las penetratiequote:Op donderdag 29 mei 2025 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb jij een mooie visuele presentatie bij
Waar het hart vol van is, bladiebladieblaquote:
Kan ook.quote:
Lijkt mij wel echt mierzoetquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:59 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben ook een Mars een Twix spread
Nog nooit eerder gezien
Jupquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij wel echt mierzoet![]()
Hetzelfde als met die drankjes in de varianten met Mars etc
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.ibood.com/nl/(...)crispy-192-g/1321245
Dit ziet er ook wel smakelijk uit.
Ik ben kritisch met horrorfilms.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
een of andere horror film over katten?
Cat People?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
een of andere horror film over katten?
Hebben ze een nestje?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:10 schreef essnhills het volgende:
Er zit een merelpaartje in mijn vlinderstruik
Ik heb hier koolmeesjes met een nestje. Beter dan de duiven die er vorig jaar zaten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:10 schreef essnhills het volgende:
Er zit een merelpaartje in mijn vlinderstruik
Niet in de vlinderstruikquote:
Koolmeesjesquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier koolmeesjes met een nestje. Beter dan de duiven die er vorig jaar zaten.
Die hadden vorig jaar bij de buurvrouw een nestjequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hier koolmeesjes met een nestje. Beter dan de duiven die er vorig jaar zaten.
hoppa weer euro's door de plee gespoeldquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb per ongeluk een pak gehakt over de datum laten gaan en ik vind dat zo zonde he..![]()
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb per ongeluk een pak gehakt over de datum laten gaan en ik vind dat zo zonde he..![]()
Ja en voedselverspillingquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hoppa weer euro's door de plee gespoeld
Ja, dat hadden heerlijke gehaktballen kunnen wordenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hoppa weer euro's door de plee gespoeld
Ik heb hiervan geleerd.quote:
Volgende keer gewoon meteen alles opeten?quote:
eerst bakken...quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon meteen alles opeten?
Het was 800 gram, dus liever nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon meteen alles opeten?
Welja.quote:
400 gram voor het sporten en 400 gram na het sporten?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was 800 gram, dus liever niet
per zakjes van 200 gram in de vriesdiepquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was 800 gram, dus liever niet
Ja goed planquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
400 gram voor het sporten en 400 gram na het sporten?
Ja, daar is het nu te laat voor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
per zakjes van 200 gram in de vriesdiep
volgende keer meteen doen als je het van de winkel haalt... knurftquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja goed plan
Alles voor de proteïne
[..]
Ja, daar is het nu te laat voor.
Gebakken trapleuning.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd wat ik zaterdag ga eten in Duitsland.Tijd geleden dat ik daar ben geweest waar we gaan eten dus weet ook niet zo goed maar wat ze allemaal hebben.
Apart maar oke, als jij dat lekker vindtquote:
Bratwurstquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd wat ik zaterdag ga eten in Duitsland.Tijd geleden dat ik daar ben geweest waar we gaan eten dus weet ook niet zo goed maar wat ze allemaal hebben.
Dat staat er niet, maar wat jij wilquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Apart maar oke, als jij dat lekker vindt
Misschien heeft @gianni61 nog wat tipsquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
Döner!quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien heeft @:gianni61 nog wat tips
quote:
Is wel typisch duitsquote:
Ook ongelooflijk goor.quote:
Dus die zijn nu faiiliet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou hiervoor gaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:59 schreef essnhills het volgende:
45x Kinder Bueno Reep
https://www.ibood.com/nl/(...)&utm_content=1321256
@:4everblackeyed
Dat is helemaal vies.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:43 schreef gianni61 het volgende:
Het is pas goor als je er een kapsalon van maakt
Ik zag iemand de nagels van een caaf knippen en het nagelknippertje had een lichtjequote:
quote:
quote:
Zo maar een gek idee he. De sla niet op de kapsalon doen of laten doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is helemaal vies.
Warme sla![]()
![]()
Ja, echt een super gek ideequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo maar een gek idee he. De sla niet op de kapsalon doen of laten doen.
Heb je niet genoeg gegeten vandaag?quote:
dit is weer beetje jammerquote:Wel is duidelijk dat terrassen van cafés niet onder de nieuwe regel vallen. Het verbod is ook niet van toepassing op elektronische sigaretten.
Allemaal vapenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-kinderen-komen.html
[..]
dit is weer beetje jammer
zwaar leven..quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:51 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ik heb geen enkele avond meer vrij voordat ik weg ga
Frankrijk is dan ook een raar land.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-kinderen-komen.html
[..]
dit is weer beetje jammer
Druk sociaal leven heb je.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:51 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ik heb geen enkele avond meer vrij voordat ik weg ga
Jawel, maar toch zou ik het lustenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg gegeten vandaag?
Inb4 nee, wie eet er nou ooit genoeg op een dag ?
Ik zou ook wel brownies lusten nu, gelukkig is dat niet in huis.quote:
Heb ze wel in filmpjes gezien. Nooit in een winkel of webshop. Dan kun je ze verblinden tijdens het knippen en zitten ze misschien stil.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag iemand de nagels van een caaf knippen en het nagelknippertje had een lichtje
Lijkt mij echt super praktisch
Zal vast al jaren bestaan
Je hebt geen zelfbeheersing?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik haal ook wat minder in huis. Als het er wel is dan eet ik het allemaal meteen op
Ik spreek ze altijd streng toe en dan zitten ze netjes stil.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ze wel in filmpjes gezien. Nooit in een winkel of webshop. Dan kun je ze verblinden tijdens het knippen en zitten ze misschien stil.
ditquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik haal ook wat minder in huis. Als het er wel is dan eet ik het allemaal meteen op
Ja, genieten is dat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de nagels van Vos van de week geknipt. Blijkbaar had ik bij een voorpootje te ver geknipt, had ik niet meteen door. Maar toen wilde ik een achterpootje doen en begon hij weer te protesteren en zat van alles onder de bloedspatten.
Ik druk het dan stevig dicht met een handdoekquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, genieten is dat.
Gelukkig is het nog nooit voorgekomen dat ik naar de dierenarts moest om het dicht te branden, maar ik heb weleens een pootje in de bloem moeten dopen
Pootje verbrijzeldquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik druk het dan stevig dicht met een handdoek
quote:
Jullie weten inmiddels dat caafs zo breekbaar zijn als glasquote:
Je kunt ook gewoon je mond houdenquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:18 schreef aeque het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon fatsoenlijke huisdieren nemen.
Maar dan vul ik de hooiruif bij en staan ze met z'n drieën op hun achterpootjesquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten inmiddels dat caafs zo breekbaar zijn als glas
Je hoeft maar naar ze te kijken of ze zijn bijna het hoekje om
Ja, lichtelijk uit verhoudingquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan vul ik de hooiruif bij en staan ze met z'n drieën op hun achterpootjesvan die caviabuikjes en caviakontjes op die dunne pootjes
Zoals een spin?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:18 schreef aeque het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon fatsoenlijke huisdieren nemen.
Klopt, had gekund.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je mond houden
Al een tijdje niet gezien hier in huis.quote:
Hadden ze lassi bij Buddha?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lichtelijk uit verhouding
Je mag mijn spinnen hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al een tijdje niet gezien hier in huis.
Wordt het een stuk gezelliger van.quote:
Yesssquote:
Yayquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yesss
Vond hem wel oke.
Lekker gegeten
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op kantoor liep laatst een grote rond. Die hoorde je gewoon over de vloer lopen.
Oefffquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op kantoor liep laatst een grote rond. Die hoorde je gewoon over de vloer lopen.
Zal ze opsturen in een bakje met wat luchtgaatjesquote:
noicequote:Op donderdag 29 mei 2025 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mwoah, dan gaat het hier niet enkel over dieren die op hun eigen ontlasting lijken iig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt het een stuk gezelliger van.
Ja, thanks alvast.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ze opsturen in een bakje met wat luchtgaatjes
Ok.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Mwoah, dan gaat het hier niet enkel over dieren die o hun eigen ontlasting lijken iig.
Stel je aan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Mwoah, dan gaat het hier niet enkel over dieren die op hun eigen ontlasting lijken iig.
Graag gedaanquote:
Pluizige en piepende poep.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok.
Geen idee wat hier staat, maar het zal wel.
Je kent me al langer zie ik.quote:
Op pootjes.quote:
Het hoeft niet in m’n hart.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, bladiebladiebla
Hoi MK
Wel fijn dat je aangeeft wat je voorkeuren zijn.quote:
Met de achterpootjes naar achterenquote:
Of als een croissant.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de achterpootjes naar achteren
Ja, dat is zo schattigquote:
Dat ken ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of dat ze naast elkaar in slaap vallen
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Mwoah, dan gaat het hier niet enkel over dieren die op hun eigen ontlasting lijken iig.
[..]
Gelukkig maar dat ik nu weer een kat heb.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trippel trippel en dan keer vier, want veel pootjes.
0.1 secondelijmquote:
Jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |