Morgen weer een dag.quote:
Lekker plakkerige luchtvochtigheid met een zonnetje wat er half doorkomtquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:57 schreef mschol het volgende:
morgen ook weer werken, al heb ik het zelf aangeboden (ook om nog meer stress volgende week te voorkomen)
Als ik niet zou komen zouden ze misschien maar met 2 man staan ipv 5 en dan komt er een lading zendingen uit het buitenland dat goed is voor 5 dagen aan orders omdat UPS woensdag praktisch niks heeft afgeleverdquote:
elke nacht een plaksnorquote:
Oeh likkenquote:
KIIEEEEP.quote:
Je bent net een echte volwassenequote:Op donderdag 29 mei 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
Even de trapkast opruimen, en dan tegelijkertijd de laatjes in de keuken poetsen, de koelkast opnieuw inrichten, keukenkastjes herindelen, ruitenwisservloeistof in de auto bijvullen, broodrooster weggooien, gereedschapskist indelen, verfgereedschappen sorteren en tijdens het laatste restje opruimen en papier wegbrengen ook maar gelijk koken. Heel praktisch allemaal
Wanneer ga je er eens heen danquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
Op 5 minuten lopen van mijn huis zit een AYCE wok met goede reviews
Ben er nog nooit geweest
Ik heb hier vragen bijquote:
Hoop het niet, straks ga ik nog verstandig worden en doordachte keuzes makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent net een echte volwassene
Hoort dit bij het jaartje ouder worden?
Stel ze maar, ga ik even poepenquote:
Ik heb kibbensoepquote:
Goede vraagquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop het niet, straks ga ik nog verstandig worden en doordachte keuzes maken
Ik ben vooral benieuwd hoe je kippen kan melkenquote:
Probeer eens?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe je kippen kan melken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |