Ik druk het dan stevig dicht met een handdoekquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, genieten is dat.
Gelukkig is het nog nooit voorgekomen dat ik naar de dierenarts moest om het dicht te branden, maar ik heb weleens een pootje in de bloem moeten dopen
Pootje verbrijzeldquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik druk het dan stevig dicht met een handdoek
quote:
Jullie weten inmiddels dat caafs zo breekbaar zijn als glasquote:
Je kunt ook gewoon je mond houdenquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:18 schreef aeque het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon fatsoenlijke huisdieren nemen.
Maar dan vul ik de hooiruif bij en staan ze met z'n drieën op hun achterpootjesquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten inmiddels dat caafs zo breekbaar zijn als glas
Je hoeft maar naar ze te kijken of ze zijn bijna het hoekje om
Ja, lichtelijk uit verhoudingquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan vul ik de hooiruif bij en staan ze met z'n drieën op hun achterpootjesvan die caviabuikjes en caviakontjes op die dunne pootjes
Zoals een spin?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:18 schreef aeque het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon fatsoenlijke huisdieren nemen.
Klopt, had gekund.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je mond houden
Al een tijdje niet gezien hier in huis.quote:
Hadden ze lassi bij Buddha?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lichtelijk uit verhouding
Je mag mijn spinnen hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al een tijdje niet gezien hier in huis.
Wordt het een stuk gezelliger van.quote:
Yesssquote:
Yayquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yesss
Vond hem wel oke.
Lekker gegeten
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op kantoor liep laatst een grote rond. Die hoorde je gewoon over de vloer lopen.
Oefffquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op kantoor liep laatst een grote rond. Die hoorde je gewoon over de vloer lopen.
Zal ze opsturen in een bakje met wat luchtgaatjesquote:
noicequote:Op donderdag 29 mei 2025 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |