Dankjequote:Op donderdag 29 mei 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben jij een mooi en integer persoon
En als dit een ding is wat iemand interesseert dan mag je best hier wat tegenover zetten
Lijkt mij wel vervelend, dat het niet meer weg gaat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze al jaren. Was met opvliegers, toen ze de inboedel eruit hebben gehaald. Hele heftige opvliegers. Was een stuk minder geworden na jaren. maar naar de chemo weer helemaal terug en gaat niet over.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is de data in de MySQL database (nog steeds verschillen):
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze al jaren. Was met opvliegers, toen ze de inboedel eruit hebben gehaald. Hele heftige opvliegers. Was een stuk minder geworden na jaren. maar naar de chemo weer helemaal terug en gaat niet over.
Ja niets aan te doen. Daarom hou ik ook niet zo van de zomersquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijkt mij wel vervelend, dat het niet meer weg gaat.
Ben ook jongquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:22 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij zo jong was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Dat snap ik wel,dan is het voor jou dubbel zo heetquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja niets aan te doen. Daarom hou ik ook niet zo van de zomers
Gefeliciteerd 🥳quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:25 schreef bondage het volgende:
Ach, leeftijd is maar een getalletje. Ben vandaag 41 geworden, toch maar weer gehaald
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben ook jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:25 schreef bondage het volgende:
Ach, leeftijd is maar een getalletje. Ben vandaag 41 geworden, toch maar weer gehaald
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:25 schreef bondage het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:25 schreef bondage het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:26 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]Nah ben bijna 42SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:25 schreef bondage het volgende:
Je bent jarigquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:25 schreef bondage het volgende:
Wat een toeval zeg, want het schijnt dat @moemoe ook jarig is vandaagquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:25 schreef bondage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |