SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou zeg doe eens niet zo brutaal vlegelquote:
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zeg doe eens niet zo brutaal vlegel![]()
![]()
Pas maar op jijquote:
Chips van Lays in een doosje, kiloprijs schiet omhoogquote:
https://nos.nl/artikel/25(...)oprijs-schiet-omhoog
Het verweer is dat het nieuwe product beter is dan het oude, een innovatie dus. Volgens PepsiCo is de verpakking steviger en stiller. Daarnaast is het doosje hersluitbaar, waardoor de chips langer vers blijven, zegt het bedrijf. Dat kost geld en maakt een doos duurder dan een zak, zegt PepsiCo. Overigens zegt het bedrijf dat de plastic zakken ook gewoon in de schappen blijven.![]()
Ja van die chips bussen wist ik wel, alleen snapte ik de link niet met tips in een bus doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Chips van Lays in een doosje, kiloprijs schiet omhoog
Gelukkig is het geen essentieel productquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)oprijs-schiet-omhoogUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Boeiequote:Op donderdag 29 mei 2025 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het verweer is dat het nieuwe product beter is dan het oude, een innovatie dus. Volgens PepsiCo is de verpakking steviger en stiller. Daarnaast is het doosje hersluitbaar, waardoor de chips langer vers blijven, zegt het bedrijf. Dat kost geld en maakt een doos duurder dan een zak, zegt PepsiCo. Overigens zegt het bedrijf dat de plastic zakken ook gewoon in de schappen blijven.![]()
Liev was de eerste die daar een foto van plaatstequote:Op donderdag 29 mei 2025 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)oprijs-schiet-omhoog![]()
![]()
Zo'n dure ja?quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je geen chips eet, niet.
Ik heb net een bus chips gekocht.![]()
Smakelijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net een bus chips gekocht. Jumbo huismerk![]()
![]()
Ik heb nog lekkere chips voor justie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Ik ga DIE chips niet kopen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net een bus chips gekocht. Jumbo huismerk![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
Ik heb nog lekkere chips voor justie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, in de juiste smaakquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die LU Tuc koekjes hoef je dus ook.
Lekker zijn die.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit gedicht heet: SwJ in ONZ / [ronde 81 Het Dodetopicspel #18589] K = K
Nieuw spelelement: het Dodetopicspel gaat soms zomaar op slot
Er is lang over nagedacht, zelfs de modjes zitten in het complot
Geen sluitpost, geen lapohunt, zo zegt Superwormjim
Niemand die holkt, mij geen punten gunt; eigenlijk best slim
K = K, 3 = 3 en K3 is dus K3
Dat is hogere wiskunde, algebra of geometrie
Gevaar ligt op loer, want modjes posten soms door slotjes heen
Dat kan zorgen voor oproer én een verrassende nummer-één.
Maar 1 = 1 en JustinK = JustinK
Dat is geen rekensom, dat is logicaMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:54 schreef Homijn het volgende:
Dat is geen rekensom, dat is logica![]()
![]()
Wauw mooi geschreven hoor
![]()
, trouwens
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:54 schreef Homijn het volgende:
Dat is geen rekensom, dat is logica
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: