ik zei niet eens wat onwijs raars, maar was beetje te rechts mss.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thenetherlands radicaal linkse echokamer genot
Nederlands is wel een chille sub.
ja die was het ja. LOL.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thenetherlands radicaal linkse echokamer genot
Nederlands is wel een chille sub.
Snel Wajong aanvragen dan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Net voor het eerst weer met gewichten gesport. Ben een zwakkeling geworden
Hudsonquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanaaf uit eten maar weet nog niet waar
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en neem meteen wat voor ons mee aub, want @:ltvdk heeft niet getrakteerd
Grmblquote:
moet kunnenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een multi- en combitool gekocht, want daar had ik zin in
Essiequote:
Ah ben je de inboedel aan het verdelenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij wat aan een schuurmachine waarmee je schuurptss kan oplopen?
jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ben je de inboedel aan het verdelenIs dat die waar je heel het terras mee hebt geschuurd?
Ik dacht bij het lezen,dat Ballie TS zou zijnquote:
Dat je die nog niet ritueel verbrand hadquote:
hmm zou ik morgen even moeten kijken. hij ligt in de berging. Ik denk met snoertje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je die nog niet ritueel verbrand hadWas die met snoertje of accu?
Ja stuur maar een foto danquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zou ik morgen even moeten kijken. hij ligt in de berging. Ik denk met snoertje.
Hier is het wel gestopt met regenen, maar de zon schijnt nog nietquote:
Jij bent zelf de zonquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het wel gestopt met regenen, maar de zon schijnt nog niet
als je dat in stukjes van 20cm doet moet dat wel lukken toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga kijken of ik zelfstandig 280 cm hout aan de muur krijg of dat ik extra handjes moet gaan vragen
nog eventjes wachten, al is het hier weer wat bewolkt gewordenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het wel gestopt met regenen, maar de zon schijnt nog niet
Hier is het wel gestopt met regenen, maar de zon schijnt nog niequote:
Denk dat ik wel maar alvast rondje ga lopenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nog eventjes wachten, al is het hier weer wat bewolkt geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |