7 april bruh, dat duurt nog lang.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:03 schreef freaky40 het volgende:
7 april start nieuwe seizoen MAFS, net als WvL op dinsdag, woensdag en donderdag een aflevering.
Die is toch het leukstequote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
MAFS Australie S13 is weer begonnen! (Videoland)
https://9now.nine.com.au/married-at-first-sight/couples
Elf seizoenen alweer hequote:Op maandag 2 maart 2026 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Married At First Sight
Vanaf dinsdag 7 april, elke dinsdag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4, met een week vooruit te streamen bij Videoland.
Het is tijd voor het elfde seizoen van het populaire realityprogramma ‘Married At First Sight’! Veertien singles, die elkaar nog nooit hebben ontmoet, worden door een team van experts aan elkaar gekoppeld. Zij zien elkaar voor het eerst op hun eigen bruiloft. Onder leiding van presentator Carlo Boszhard wagen de deelnemers de sprong in het diepe en gaan zij deze romantische uitdaging aan. Geven zij vol vertrouwen hun jawoord aan een onbekende?
Ja. Dat loopt al een tijdje.quote:
Ik heb een tijdje terug die Engelse versie ontdekt, toen die uitgezonden werd. Leuker, imo.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
MAFS Australie S13 is weer begonnen! (Videoland)
https://9now.nine.com.au/married-at-first-sight/couples
Kan ook allemaal uit zijn verband getrokken zijn. Zoals dat "wijnglas gooien" of GAAT FOUT titels.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Ik hoorde ook geruchten dat er iets bijzonders gaat gebeuren bij een van de trouwerijen, het 'ja' woord. Het schijnt namelijk dat iemand NEEN gaat zeggen. Dat lijkt me dan wel weer grappig en nog niet eerder getoond.
Nou, omdat ze uit een bijzonder geringe groep moeten matchen, me dunkt. Het is niet zo dat heel vrijgezel Nederland mee doet. Dus als je überhaupt een programma als dit wilt maken, moet je roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zaterdag 4 april 2026 03:58 schreef W00fer het volgende:
Maandag gaan we het zien. Ik vraag me vooral af waarom er nog steeds zo'n achterlijke keuzes gemaakt worden in reisafstand. Mensen uit Maastricht met Groningen matchen.
Mijn partner woonde vroeger ook niet op loopafstand hoor. De meeste mensen ontmoeten elkaar sowieso op plekken waar mensen uit verschillende windstreken naar afreizen (zomervakantie, wintersport, festivals, etc.).quote:Op zaterdag 4 april 2026 03:58 schreef W00fer het volgende:
Maandag gaan we het zien. Ik vraag me vooral af waarom er nog steeds zo'n achterlijke keuzes gemaakt worden in reisafstand. Mensen uit Maastricht met Groningen matchen.
Vanaf dinsdag.quote:Op zaterdag 4 april 2026 03:58 schreef W00fer het volgende:
Ze hebben meer dan 3000 aanmeldingen per seizoen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, omdat ze uit een bijzonder geringe groep moeten matchen, me dunkt. Het is niet zo dat heel vrijgezel Nederland mee doet. Dus als je überhaupt een programma als dit wilt maken, moet je roeien met de riemen die je hebt.
#dingendiejezelfookwelkanbedenken
Ja, maar om dan matches te maken op de lijst punten die ze aanhouden, is geen sinecure. 3000 is echt geen grote poule als je kijkt naar leeftijd, opleidingsniveau, interesses, uiterlijke kenmerken, persoonlijkheidskenmerken, levenswensen, sexuele voorkeur etc. Haal daar maar eens zes (of hoeveel zijn het er?) ‘perfect’ gematchte huwelijkskandidaten uit.quote:Op zondag 5 april 2026 00:36 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze hebben meer dan 3000 aanmeldingen per seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |