100% waarheidquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou klop ik mezelf niet vaak op de borst en heb ik ook niet snel de behoefte om anderen naar beneden te halen maar ik wil toch wel even gezegd hebben dat mijn dronken monologen van heel wat betere kwaliteit zijn dan die van broeder Kree.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
De nachtelijke roulette-sluiting blijkt toch waar - nu al 2 nachten op rij.
En er is er 1 die de memo en aanleiding heeft gemist, die is nu pissed.
Waarheid als een Bolke (quote:
hey HEMAquote:
Eensquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou klop ik mezelf niet vaak op de borst en heb ik ook niet snel de behoefte om anderen naar beneden te halen maar ik wil toch wel even gezegd hebben dat mijn dronken monologen van heel wat betere kwaliteit zijn dan die van broeder Kree.
Nog lekker van je vakantie aan het genieten?quote:
Ja heerlijk nog zo'n weekjequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog lekker van je vakantie aan het genieten?
Ja mentaal voorbereiden op die enge dts'ers die ik echt ga ontmoetenquote:
Ohja heftig wel iddquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja mentaal voorbereiden op die enge dts'ers die ik echt ga ontmoeten
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En daarna twee weken bijkomen van de heftige ervaring, want ben daarna niet meer in staat om te werkenquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oeh 2 weken, das wel erg kortquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En daarna twee weken bijkomen van de heftige ervaring, want ben daarna niet meer in staat om te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |