Ik doe zelfs chips op een kaasplank. Genotquote:
Oh, ik snack ook weinig. En dat zijn idd lekkere hapjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of een klein toastje met mozzarella, pindakaas, of hummus ofzo. Maar eet sowieso vooral vrij uitgebreide en complete hoofdmaaltijden en snack niet heel veel.
Dat is nog gayer dan chips uit een kartonnen doos.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik doe zelfs chips op een kaasplank. Genot
Fabel Friet is dan ook wel gewoon lekker. Zijn de enige die het met parmezaanse kaas verkopen en zelfs bij een hele lange rij ben je binnen 5 minuten weer buiten.quote:
Mja ik ben Fok!er, ik krijg geen bezoek.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik snack ook weinig. En dat zijn idd lekkere hapjes.![]()
Maar met visite ben ik dan van alle markten thuis. En dan komt werkelijk alles op tafel.
Heel mooi gedrapeerd, een paar grote pringles op je plank.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:05 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is nog gayer dan chips uit een kartonnen doos.
Deze 2 zijn uit de handel toch? Zie al een tijdje alleen nog deze dozen in de supermarkt staan:quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vroeger was er ook maar één zo'n grote mixzak van Lays, met 15 zakjes in 5 soorten erin.
De slimmerikken bij Lays hebben er nu twee verschillende van gemaakt ('Party' en 'Family'), met 3 soorten per zak. Zodat je twee van die zakken moet kopen als je al die soorten in kleinverpakking wil.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik dacht dat die zakjes echt alleen voor kinderen om uit te delen waren.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze 2 zijn uit de handel toch? Zie al een tijdje alleen nog deze dozen in de supermarkt staan:
[ afbeelding ]
Heerlijk man. Stukje pierre robert op een naturel chipjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:05 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is nog gayer dan chips uit een kartonnen doos.
Denk beiden wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die zakjes echt alleen voor kinderen om uit te delen waren.
Of koop je dat voor de zelfbeheersing?
De smaken in de doos worden langzaam uitgefaseerd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:10 schreef VEM2012 het volgende:
Als ik in de AH app kijk zie ik dat veruit het meeste aanbod van Lay's in een zak zit. Je kan optioneel kiezen voor de duurdere doos.
Waarom klagen mensen hierover? Dat is toch zoiets als gaan zeiken dat een t shirt bij Louis Vuitton 1.000 euro kost?
Weer een homp papier voor in de kliko.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De smaken in de doos worden langzaam uitgefaseerd.
Doritos Nacho Cheese is bijvoorbeeld vanaf volgende week niet meer in zak verkrijgbaar in de AH winkel
Moet bekennen dat ik gisteren een doosje heb gekochtquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weer een homp papier voor in de kliko.
Nou, dan neem je een ander merk toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De smaken in de doos worden langzaam uitgefaseerd.
Doritos Nacho Cheese is bijvoorbeeld vanaf volgende week niet meer in zak verkrijgbaar in de AH winkel
Dat kan, maar een Lay's maakt wel de lekkerste naturelchips bijvoorbeeld. Daar moet je dan afscheid van nemen.quote:
Ja, als je ze veel lekkerder vindt, dan moet je daarvoor betalen. Net zoals bij Louis Vuitton: als je wat zij op de markt brengen wil hebben, dan gaat dat niet voor een Hema prijs.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat kan, maar een Lay's maakt wel de lekkerste naturelchips bijvoorbeeld. Daar moet je dan afscheid van nemen.
Wat ken je me toch goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Waarbij ze dan vervolgens zes van die zakjes in één dag opeet.
Oh, die saté-versie heb ik nooit gehad. Wist niet eens dat die bestonden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:21 schreef Dutch_view het volgende:
Die zijn zeker![]()
Welke Croky ik ook super lekker vond maar helaas niet meer te krijgen:![]()
[ afbeelding ]
Betalen voor producteigenschappen, zoals kwaliteit of een bepaald merk, is vrij normaal. Twee keer zoveel betalen voor hetzelfde product vanwege de verpakking niet echt. Je hebt daar als consument vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, als je ze veel lekkerder vindt, dan moet je daarvoor betalen. Net zoals bij Louis Vuitton: als je wat zij op de markt brengen wil hebben, dan gaat dat niet voor een Hema prijs.
Uiteindelijk wordt de prijs ook bepaald door wat de consument ervoor wil betalen. En het is niet echt een eerste levensbehoefte.
Ik had ooit een mokergeile collega die PomBär chips lekker vond.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zolang de PomBar maar redelijk geprijsd blijft zal mij het bommen wat er met die vieze paprika chips gebeurt.
Wel betaald met Monopoly geld mag ik hopen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:34 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Ik heb op een blauwe maandag een keer een Pepsi gedronken, komt wel dichtbij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |