Toch nog iemand die ze kentquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, Crispy en Golden Wonder chips.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:25 schreef Sorella het volgende:
Dat er zoveel fan zijn van de croky chips snap ik niet.
Daar zit zoetstof in en producten met zoetstof zijn smerig + het is 10 cent duurder als lays.
Van Croky is alleen de Bolognese lekker, rest is idd smerig zoetig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:25 schreef Sorella het volgende:
Daar zit zoetstof in en producten met zoetstof zijn smerig + het is 10 cent duurder als lays.
De paprikachips van Croky hebben een sterke umami smaak, veel mensen vinden dat heerlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:25 schreef Sorella het volgende:
Nieuwe formule! Twee keer zo zoet en maar de helft van de calorieën!quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:25 schreef Sorella het volgende:
Hm er zitten per 100 gr. 11 calorieen meer in de croky dus zoveel gezonder is het niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:46 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nieuwe formule! Twee keer zo zoet en maar de helft van de calorieën!
Die haal ik ook altijdquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij de Lidl heb ze vaak onbekende chipsmerken, ook een Amerikaans merk, en die zijn echt veel lekkerder. En stukken goeikoper!
Daar horen ze ook, want PMDquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:56 schreef DjVero het volgende:
En gewoon lekker die doos bij het plastic afval flikkeren
Sowieso lekkerder.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:36 schreef Filosoofert het volgende:
Als we massaal aan de Croky gaan is dat zo afgelopen
De kartonnen doosjes hebben aan de binnenzijde een plastic coating.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |