quote:voedsel-influencer Eke Bosman, die op Instagram bekend staat als de 'Snackspert'
Cashen is dus echt maar de vraag, zeker als het flopt. Moet echt een flinke investering zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dus zo milieuvriendelijk is het allemaal niet, want dit moet bij het restafval.
Gewoon weer greenwashing en daar op cashen.
Nou ja, ik eet zulke chips toch al niet, maar dit is wel weer extra nep natuurlijk.
Nee.quote:
Zie Wikiquote:Pringles
Pringles is an American brand of stackable potato-based chips invented by Procter & Gamble (P&G) in 1968 and marketed as "Pringle's Newfangled Potato Chips". It is technically considered an extruded snack because of the manufacturing process. The brand was sold in 2012 to Kellanova, but in 2024 Kellanova, Kellogg's parent company agreed to be purchased by Mars Inc.
Ah kijk, altijd gedacht dat dat PepsiCo was. Maar tegenwoordig van Mars dus.quote:
Er moet een reden zijn waarom ze dit doen. Ze doen dit echt niet zomaar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Cashen is dus echt maar de vraag, zeker als het flopt. Moet echt een flinke investering zijn.
Dus ook niet echt greenwashing, meer jezelf verplichten de verkeerde keuze te maken.
Kan zijn dat het beter gaat binnenkort, maar er zijn nu pas twee fabrieken in Europa die dit een beetje recyclen, als het al gesorteerd wordt.
Geldquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moet een reden zijn waarom ze dit doen. Ze doen dit echt niet zomaar.
Ja klopt, maar ik ga uit van de Plastic Packaging Waste Regulation of eigen doelstellingen op mono-materialen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moet een reden zijn waarom ze dit doen. Ze doen dit echt niet zomaar.
Waarmee oud papier weer wat minder oud papier wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Dat is ook de reden dat chipszakken uit 7-9 lagen bestaan, sloffe chips zijn fucking goor.
Hier zit kunststof of aluminium in. Maar boven een bepaald percentage van één materiaal mag je het een mono-materiaal noemen. En dat zal waarschijnlijk weer in je doelstellingen staan, of internationaal verplicht worden.
Precies.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:55 schreef Hoppahop het volgende:
Niet meer kopen. Als consument heb je de macht. Maar er zal wel ergens een influencer zijn die dit heel handig vindt en 90% procent van karakterloos Nederland volgt dit en koopt dit soort diabetes dozen.
Die ken ik nog, die waren zo lekker.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:30 schreef superniger het volgende:
Bring back Croky Kraakbeesten.
Bekijk deze YouTube-video
Lol, die kan ik me gewoon nog herinneren.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:30 schreef superniger het volgende:
Bring back Croky Kraakbeesten.
Bekijk deze YouTube-video
Gewoon lekker de UWV op klappenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:02 schreef Red_85 het volgende:
Niet kopen dan.
Spreek met geld. Dan doe je ze pijn, niet met zeuren.
Kopersstaking werkt het beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |