Er zijn wel diverse nationale vrije dagen (afgelopen maandag nog), maar vaak zijn dat geen christelijke feestdagen. Kerst is een beetje een uitzonderingquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
best goeie vraag eigenlijk, zou dat niet eens weten? je zou zeggen moet daar ook zijn. maar ze zijn niet zo van nationale vrije dagen geloof ik in de us of a
Geef toe, met een naam als Greet klink je ook wel heel inheems.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef toe, met een naam als Greet klink je ook wel heel inheems.![]()
aha maar sowieso hebben ze niet veel daar? kan me bedenken 4 July ofzo. en kerst uiteraard, rest christelijke doen ze niet zoveel mee daar denk?quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn wel diverse nationale vrije dagen (afgelopen maandag nog), maar vaak zijn dat geen christelijke feestdagen. Kerst is een beetje een uitzondering
quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
aha maar sowieso hebben ze niet veel daar? kan me bedenken 4 July ofzo. en kerst uiteraard, rest christelijke doen ze niet zoveel mee daar denk?
Meer dan je denkt. Maar dus geen 2de kerst of 2de paasdag. Hoewel wij meestal wel tussen kerst en nieuwjaar vrij zijnquote:Federal Holidays
• New Year’s Day - January 1
• Martin Luther King’s Birthday - 3rd Monday in January
• Washington’s Birthday - 3rd Monday in February
• Memorial Day - last Monday in May
• Juneteenth National Independence Day - June 19
• Independence Day - July 4
• Labor Day - 1st Monday in September
• Columbus Day - 2nd Monday in October
• Veterans’ Day - November 11
• Thanksgiving Day - 4th Thursday in November
• Christmas Day - December 25
| Forum Opties | |