SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die hebben ze nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah
Ik denk dat ze bij Jolink nog duurder zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nouja dus ik was beetje al opweg naar huis met auto natuurlijk. maar werd ff soort van helemaal misselijk en duizelig enzo. En dacht wacht ff stoppen enzo. En liepen er net een paar collega's nog langs.
Vroegen gaat t wel goed, ik ontkennen natuurlijk. neeeeuh gaat wel maar was duizelig enzo en hun vertrouwden het niet.
Dus terug naar binnen weer. En hun van ja we gaan toch ff 112 bellen, ik nog zeggen neeuh gaat alweer ,hoewel ik me nog niet helemaal oke voelde.
maar zo gedaan dus, 10 min later ambulance voor me. hartfilmpje gemaakt en etc checks. en dat was opzich oke toen, ze zeiden ja we willen eigenlijk liever dat je ff mee gaat.
Ik al ontkennen want voelde me toen alweer stukken beter, dus wmb niet zo zorg meer voor mezelf. Maargoed er zijn er eerder op werk afgevoerd met hart problemen. dus snap de bezorgdheid werk.
Ijk tegen ambulance personeel ingegaan maar want echt geen zin in, zag al gebeuren. naar ziekenhuis halve avond wachten daar op eerste hulp. mijn familie inlichten en zich zorgen maken enzo dat ik in ziekenhuis lig en mijn halve vrije weekend naar de klote. Echt zo slecht voelde ik me niet.
Dus oke mocht gaan van ambulant personeel toch wel, mijn manager heeft me wel thuisgebracht. en na weekend beetje uitrusten zonder iets van probleem maandag weer aan het werk gegaan.
nergens meer last van gehad, maar heb ambulance personeel moeten beloven dat ik wel afspraak maakte bij de huisarts voor ze me lieten gaan, die is vrijdag.Do what you love, love what you do!![]()
O wat een nare ervaringquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:04 schreef kree het volgende:
nouja dus ik was beetje al opweg naar huis met auto natuurlijk. maar werd ff soort van helemaal misselijk en duizelig enzo. En dacht wacht ff stoppen enzo. En liepen er net een paar collega's nog langs.
Vroegen gaat t wel goed, ik ontkennen natuurlijk. neeeeuh gaat wel maar was duizelig enzo en hun vertrouwden het niet.
Dus terug naar binnen weer. En hun van ja we gaan toch ff 112 bellen, ik nog zeggen neeuh gaat alweer ,hoewel ik me nog niet helemaal oke voelde.
maar zo gedaan dus, 10 min later ambulance voor me. hartfilmpje gemaakt en etc checks. en dat was opzich oke toen, ze zeiden ja we willen eigenlijk liever dat je ff mee gaat.
Ik al ontkennen want voelde me toen alweer stukken beter, dus wmb niet zo zorg meer voor mezelf. Maargoed er zijn er eerder op werk afgevoerd met hart problemen. dus snap de bezorgdheid werk.
Ijk tegen ambulance personeel ingegaan maar want echt geen zin in, zag al gebeuren. naar ziekenhuis halve avond wachten daar op eerste hulp. mijn familie inlichten en zich zorgen maken enzo dat ik in ziekenhuis lig en mijn halve vrije weekend naar de klote. Echt zo slecht voelde ik me niet.
Dus oke mocht gaan van ambulant personeel toch wel, mijn manager heeft me wel thuisgebracht. en na weekend beetje uitrusten zonder iets van probleem maandag weer aan het werk gegaan.
nergens meer last van gehad, maar heb ambulance personeel moeten beloven dat ik wel afspraak maakte bij de huisarts voor ze me lieten gaan, die is vrijdag.
Daarna nog last van gehad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
btw denk niet dat die hele nieuwe spelregel zo'n succes zal zijn. LOL maargoed. laat dat aan de spelleiding![]()
Do what you love, love what you do!![]()
Bijzonder ‘. Gedichtje’ 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
murp had wat geestelijke bijstand nodigquote:
En heeft hier wat jeugd trauma’s besprokenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het postaantal is al flink gedaald. Het zal zo wel druk worden om de punten te pakken. 🤣quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:06 schreef kree het volgende:
btw denk niet dat die hele nieuwe spelregel zo'n succes zal zijn. LOL maargoed. laat dat aan de spelleiding
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
helemaal niks meer eigenlijk. die ambulance personeel ook, ja je hartslag is wel wat aan de hoge kant. 130 toen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een nare ervaring
Daarna nog last van gehad?
maar wtf ik was helemaal in shock zat binnen no time aan 20 stickers ofzo op mijn borstkast en prik en weet ik veel,
vragen wat voor dag is het vandaag, wie is de koning van NL etc etc.
Jemig helemaal in de stres. dat verklaarde die hoge hartslag wel. Met nog manager team erbij en weet ik veel op werk dit nog dus.Do what you love, love what you do!![]()
O dat is minder. Wel lief dat je hem die bijstand hebt gegevenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
murp had wat geestelijke bijstand nodig
En heeft hier wat jeugd trauma’s besprokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom ben ik er nu uiteraard.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het postaantal is al flink gedaald. Het zal zo wel druk worden om de punten te pakken. 🤣Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Mailyquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Wel lief dat je hem die bijstand hebt gegeven![]()
Ik ben voor de samenvattingen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja snap ik. Heb je wel gewerkt van de week?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
helemaal niks meer eigenlijk. die ambulance personeel ook, ja je hartslag is wel wat aan de hoge kant. 130 toen.
maar wtf ik was helemaal in shock zat binnen no time aan 20 stickers ofzo op mijn borstkast en prik en weet ik veel,
vragen wat voor dag is het vandaag, wie is de koning van NL etc etc.
Jemig helemaal in de stres. dat verklaarde die hoge hartslag wel. Met nog manager team erbij en weet ik veel op werk dit nog dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Auquequote:pak ze maar.
ja gewoon gewerkt deze week, in overleg wel ff ipv alleen met iemand mee. maar dat is mijn manager, die is wel meelevend altijd. Maar heb nergens meer last van gehad.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik. Heb je wel gewerkt van de week?Do what you love, love what you do!![]()
O ook goedquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maily![]()
Ik ben voor de samenvattingen
Even naar de benzinepomp die hebben het vast welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een post is voldoende ☺️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan maar zo zijn dat het vandaag pas om 00.00 uur is. Is geen vaste tijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan allemaalquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan maar zo zijn dat het vandaag pas om 00.00 uur is. Is geen vaste tijdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vind ik niets aan. Hebben ze ook niet in puurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alsof ze mij iets boeien.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
O die zijn wel heul lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkahhhhquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik niets aan. Hebben ze ook niet in puur
Weet ik toch. Daarom gun ik je ze ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die koop ik nooitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liggen in de diepvries hierquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:13 schreef Rob het volgende:
zou bijna naar benzinestation gaan voor een Magnum
Classic en witThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik haal ze vaak bij de Lidl eigenmerk. Die zijn ook lekker en een stuk goedkoperquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
er zit toch verschil inquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik haal ze vaak bij de Lidl eigenmerk. Die zijn ook lekker en een stuk goedkoper![]()
Ik gun mijzelf vooral rust in mijn eigen huis.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik toch. Daarom gun ik je ze ook
Boeien. Morgen toch vrij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik red het wel tot morgen denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
De psycholoog is hem wel gesmeerd
@:Maily![]()
Persoonlijk vind ik ze van de Lidl lekkerderquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het weer zoverquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gun mijzelf vooral rust in mijn eigen huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Okquote:
Lukt het niet
Laat het even weten
Doen we een spoedjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
naaah nee niet echt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik ze van de Lidl lekkerder![]()
Gaat je vast lukken. Denk maar aan iets leuksquote:
In principe mmm kan dus alle kanten opgaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee de buum kwam een pakje ophalenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
De psycholoog is hem wel gesmeerd
@:Maily![]()
![]()
Hey Koekiequote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In principe mmm kan dus alle kanten opgaan![]()
![]()
Die zijn er al jaren toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was hij aardig om te zienquote:
Nope geen balquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had laatst die met dubbel caramel en nootjesquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liggen in de diepvries hier
Classic en wit![]()
![]()
![]()
Waar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had laatst een milka ijsjequote:Op woensdag 28 mei 2025 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had laatst die met dubbel caramel en nootjes![]()
Zoooo lekker
hmmmquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had laatst een milka ijsje
Zoooo lekker![]()
zucht wanneer wel eigenlijk tegenwoordig????quote:
vermaak me meer met on-demand en YouTube tegenwoordig.Do what you love, love what you do!![]()
O. Ik kom daar nooitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heb ik in de vriezer staanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar heb ik dan weer niets aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op jacht naar 500 punten 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jepquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:22 schreef mario390 het volgende:
even was polse tv georg baker paloma blanca is van julie landThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wasgij?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:22 schreef Rob het volgende:
[..]
hmm lijkt erop.. ik ga puzzelen fijne avond allemaal
Have funThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:22 schreef mario390 het volgende:
even was polse tv georg baker paloma blanca is van julie landWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga mandje opzoeken.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Fijne avond Robquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:22 schreef Rob het volgende:
[..]
hmm lijkt erop.. ik ga puzzelen fijne avond allemaal
Sweet dreams Grrrrrrrrquote:
Een serie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovelyquote:
youtuber. beetje reis avonturen enzo. maar wel grappig karakter.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Als je dat leuk vind lekker kijken tochquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
youtuber. beetje reis avonturen enzo. maar wel grappig karakter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dit is gelukkig pas melding 1042270 ofzo.quote:
Laatste kans voor ze om überhaupt te reageren. Hoor ik niks dan gaat de brief eruit waarin ik ze in gebreke ga stellen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
bij vlagen enzo, maargoed het is altijd nog beter als wat op de reguliere tv is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind lekker kijken tochDo what you love, love what you do!![]()
Had je verder nog niets gehoord dan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dit is gelukkig pas melding 1042270 ofzo.
Laatste kans voor ze om überhaupt te reageren. Hoor ik niks dan gaat de brief eruit waarin ik ze in gebreke ga stellen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ga opzeggen denk mijn tv abo vindt er geen reet meer aan en teveel reclame.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is niet veel meer tegenwoordigquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
bij vlagen enzo, maargoed het is altijd nog beter als wat op de reguliere tv is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik wat wil zien neem ik op. Dan kan Ik de reclame doorspoelenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:26 schreef kree het volgende:
ga opzeggen denk mijn tv abo vindt er geen reet meer aan en teveel reclame.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
‘s nachts ga jij zeker kijken?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:27 schreef mario390 het volgende:
vanacht komt van 70er auf der alm gibt es ka sündWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daarom ook, soms beetje onderzoeks journalistiek en kritische programma's vind ik oke. maarja zijn er maar mondjesmaat en die zijn toch op NPO dus ook zonder tv abo te zien, tis dat ik nog contract heb bij KPN met tv.quote:
Als die voorbij is doe ik odidoo klik en klaar internet voor 25 p/m en neem ik er wel via internet bij wat ik wil zien. goedkoper uit als nu met bijna 70 euroDo what you love, love what you do!![]()
deed ik ook, maar te weinig wat ik wil zien, kan het beter on-demand abo nemen op alles.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik wat wil zien neem ik op. Dan kan Ik de reclame doorspoelenDo what you love, love what you do!![]()
Kan je altijd doen natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
daarom ook, soms beetje onderzoeks journalistiek en kritische programma's vind ik oke. maarja zijn er maar mondjesmaat en die zijn toch op NPO dus ook zonder tv abo te zien, tis dat ik nog contract heb bij KPN met tv.
Als die voorbij is doe ik odidoo klik en klaar internet voor 25 p/m en neem ik er wel via internet bij wat ik wil zien. goedkoper uit als nu met bijna 70 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk opDon't follow me. I am lost too
En in slaap vallen en Van je stoel vallenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
Bedtijd
Ja dan moet je je vermaak elders zoekenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
En toen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Bilateraal ondernemend langdurig klassementquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Zo of over een 1quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:35 schreef devzero het volgende:
Ohja, bijna vergeten dat DTS zo dicht gaat
Of 2Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wanneer?Don't follow me. I am lost too
Of over een paar uur pasquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:35 schreef devzero het volgende:
Ohja, bijna vergeten dat DTS zo dicht gaatIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oh diequote:Op woensdag 28 mei 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bilateraal ondernemend langdurig klassementOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Okéquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bilateraal ondernemend langdurig klassement
Of het blijft open...Don't follow me. I am lost too
Ik ga er niet op wachten meer..Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Ok ik zeg om 23.08quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Je krijgt 10 punten van mij als je wint
En jij ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu!quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon gokken
Das tegenwoordig genoegOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee gokken is niet goed genoegquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon gokken
Das tegenwoordig genoeg
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Morgen vrij, dus swj maakt er een latertje vanIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Of hij ligt alquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen vrij, dus swj maakt er een latertje van
In bedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat had je gegokt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar dan kan hijquote:
Het vanaf zn mobiel doenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja het was niet nu 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Evenals de enorme wildgroei aan online casinosquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Alleen gesponsorde bedrijven.quote:
Staatsloterij
Lotto
VriendenloterijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En anders is er nog Murpquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar dan kan hij
Het vanaf zn mobiel doen![]()
En alle casinos met vergunningquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen gesponsorde bedrijven.
Staatsloterij
Lotto
VriendenloterijIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dat is een paar jaar geleden veranderd.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen gesponsorde bedrijven.
Staatsloterij
Lotto
VriendenloterijOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
mwhaah vind dit nieuwe idee niet leuk, jagen op punten enzo voor dicht. maakt het topic er niet beter op, ik ga naar de buren
Do what you love, love what you do!![]()
Ze krijgen nog steeds staatsgeldquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is een paar jaar geleden veranderd.
Ja maar dan andersquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is zijn username op FOK! Irl heet @:murp gewoon Paul Murp
Paul andersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij hebt nooit de tijd rond 3:37 vroeger meegemaaktquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:43 schreef kree het volgende:
mwhaah vind dit nieuwe idee niet leuk, jagen op punten enzo voor dicht. maakt het topic er niet beter op, ik ga naar de buren![]()
Die jij noemt misschien, maar die in het buitenland zijn gevestigd vast niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Maar ik denk dat het hier niet mag, wedden om geldquote:
Dass stimmtquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Die jij noemt misschien, maar die in het buitenland zijn gevestigd vast niet.
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het hier niet mag, wedden om geld
Was meer een brainfart van mij
Dus is het wel legaal want die hebben ook gewoon een vergunning.quote:
Jepquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus is het wel legaal want die hebben ook gewoon een vergunning.
haha nou denk wel hoorquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij hebt nooit de tijd rond 3:37 vroeger meegemaakt
meestal in de nacht als alle puntenjagers weg waren waren het de leukste discussiesDo what you love, love what you do!![]()
Oh, ja ik ga wel eens ergens serieus op inquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:46 schreef greysbones het volgende:
G
[..]
een idee eigenlijk
Was meer een brainfart van mij
Ik ook wel eensquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ja ik ga wel eens ergens serieus op inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar we waren toch goud.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nu zitten er alleen maar rokkenjagersquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou denk wel hoor
meestal in de nacht als alle puntenjagers weg waren waren het de leukste discussies![]()
![]()
En tegelijkertijd werd ik er gisteren op aangesproken dat ik te veel lach.
En dat waarderen we in jequote:Op woensdag 28 mei 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ja ik ga wel eens ergens serieus op in![]()
![]()
Ging ik maar serieus in iemand.
Vanaf nu ismn favo gezichtsuitdrukking
Dat was vast een zuurpruim. Hoe kun je nou te veel lachen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
En tegelijkertijd werd ik er gisteren op aangesproken dat ik te veel lach.![]()
Hoe danquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
En tegelijkertijd werd ik er gisteren op aangesproken dat ik te veel lach.
Hoe kun je iemand verwijten dat deze teveel lacht
( tenzij je begrafenisondernemer bent, maar dat ben je niet )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doet afbreuk aan je boodschap, wordt het niet serieus genomenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was vast een zuurpruim. Hoe kun je nou te veel lachen?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Resting bitch facequote:Op woensdag 28 mei 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Heb je Jimmy Carr weleens horen lachen? Na 10 seconde kan iemand toch echt wel teveel lachen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was vast een zuurpruim. Hoe kun je nou te veel lachen?
En het is ook niet handig als je het hebt over calamiteiten
quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
![]()
Wat is de boodschap ?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doet afbreuk aan je boodschap, wordt het niet serieus genomenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat een onzinquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doet afbreuk aan je boodschap, wordt het niet serieus genomen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: