Hallo Dottekequote:
Als je dat leuk vind lekker kijken tochquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
youtuber. beetje reis avonturen enzo. maar wel grappig karakter.
Ja dit is gelukkig pas melding 1042270 ofzo.quote:
bij vlagen enzo, maargoed het is altijd nog beter als wat op de reguliere tv is.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind lekker kijken toch
Had je verder nog niets gehoord dan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dit is gelukkig pas melding 1042270 ofzo.
Laatste kans voor ze om überhaupt te reageren. Hoor ik niks dan gaat de brief eruit waarin ik ze in gebreke ga stellen.
Dat is niet veel meer tegenwoordigquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
bij vlagen enzo, maargoed het is altijd nog beter als wat op de reguliere tv is.
Als ik wat wil zien neem ik op. Dan kan Ik de reclame doorspoelenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:26 schreef kree het volgende:
ga opzeggen denk mijn tv abo vindt er geen reet meer aan en teveel reclame.
‘s nachts ga jij zeker kijken?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:27 schreef mario390 het volgende:
vanacht komt van 70er auf der alm gibt es ka sünd
daarom ook, soms beetje onderzoeks journalistiek en kritische programma's vind ik oke. maarja zijn er maar mondjesmaat en die zijn toch op NPO dus ook zonder tv abo te zien, tis dat ik nog contract heb bij KPN met tv.quote:
deed ik ook, maar te weinig wat ik wil zien, kan het beter on-demand abo nemen op alles.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik wat wil zien neem ik op. Dan kan Ik de reclame doorspoelen
Kan je altijd doen natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
daarom ook, soms beetje onderzoeks journalistiek en kritische programma's vind ik oke. maarja zijn er maar mondjesmaat en die zijn toch op NPO dus ook zonder tv abo te zien, tis dat ik nog contract heb bij KPN met tv.
Als die voorbij is doe ik odidoo klik en klaar internet voor 25 p/m en neem ik er wel via internet bij wat ik wil zien. goedkoper uit als nu met bijna 70 euro
En in slaap vallen en Van je stoel vallenquote:
quote:
quote:
Ja dan moet je je vermaak elders zoekenquote:
Bizar oculair rendez-vous karkasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |