Gewoon alle mannen met lang haar vermijdenquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker zo’n geblurrede foto in de OP terwijl het een LEVENSGEVAARLIJKE ontsnapte is. Makkelijk herkennen ook
Politie
De Privacy Wetgeving
Het zal door de onvoorspelbaarheid en onbereikbaarheid komen. En deze man lijkt wel groot te zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hooguit een piepklein deel van de mensen met een psychose zijn daadwerkelijk gevaarlijk. Meeste zijn niet gevaarlijker dan jij of ik, of je buurman. Altijd die angst voor mensen met een psychose... Wat een onzin joh.
Wedden dat hij hard kan lopen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:42 schreef -river- het volgende:
Die krijgt het vanzelf koud zonder jas en met korte broek.
Pfoehquote:
Eens.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon alle mannen met lang haar vermijden
Dat is sowieso een goed advies
Privacy... Als dit soort mafketels weg lopen, moeten ze het vooral doen. Wat je als zorgverlener vooral niet moet doen is deze tegenhouden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:22 schreef nostra het volgende:
Waarom kan die vent vrolijk naar buiten wandelen? En waarom hangen er buiten een ggz-kliniek geen camera's?
Denk dat ie niet opvalt hier in deze omgeving. Hier veel toeristen en mafklappers uit Amsterdam die er aparter uit zien. Ik zal morgen (ga ik naar NS station Heiloo) eens rondneuzen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:37 schreef Hathor het volgende:
Opvallende verschijning, zou toch niet echt ver moeten komen.
Tenzij hij terug naar de jaren 80 is met dat matje.
Heel mooi. Even naar de avondwinkel mensen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:39 schreef GGMM het volgende:
Man (35) die ontsnapte uit ggz-instelling is weer terecht
https://www.ad.nl/binnenl(...)er-terecht~a5fec007/
@:de_boswachter kan weer veilig over staat
Hij kan op open gezeten hebben, maar dat lijkt me zeer sterk gezien de oproep.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:22 schreef nostra het volgende:
Waarom kan die vent vrolijk naar buiten wandelen? En waarom hangen er buiten een ggz-kliniek geen camera's?
Wat een onzin.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Privacy... Als dit soort mafketels weg lopen, moeten ze het vooral doen. Wat je als zorgverlener vooral niet moet doen is deze tegenhouden.
Heiloo heeft goede treinverbindingen; ik denk dat men het eerste op de camera's van 't spoor kijkt. Rond Heiloo zijn het vooral weilanden en snelwegen, weinig verstopmogelijkheden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:39 schreef GGMM het volgende:
Man (35) die ontsnapte uit ggz-instelling is weer terecht
https://www.ad.nl/binnenl(...)er-terecht~a5fec007/
@:de_boswachter kan weer veilig over staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |