O jeetje, die wil wat zeggen jongonsquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Flikker toch op man met dit soort ongelofelijke domme naïviteit
En 'in the process' het hele nws forum mee te trekken nu er over 1 van de meeste grote dingen in de wereld niet vrij gesproken kan worden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:55 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je bent een wegkijker.
Ik mag die Bancioneri of hoe die ook heet ook niet maar je lijkt die persoonlijke vete onterecht veel breder te trekken vanwege hem
Ja nou als je op die toon de deur intrapt doe ik niet mee hoorquote:
Dat wij het nog eens zouden worden over iets vriendquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En 'in the process' het hele nws forum mee te trekken nu er over 1 van de meeste grote dingen in de wereld niet vrij gesproken kan worden.
De uitslag van de poll van afgelopen weekend zegt genoeg.
Ja dan toch lekker niet johquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nou als je op die toon de deur intrapt doe ik niet mee hoor
Ja...quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:03 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat wij het nog eens zouden worden over iets vriend
🤝
Die keuze is aan jou, je zou een keer kunnrn proberen een normaal argument te formuleren maar ik heb geen zin om als een stel honden tegen elkaar te gaan zitten blaffenquote:
Nee maar weet je, die domme quasi-nonchalante kutact van jou helpt ook helemaal niets.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die keuze is aan jou, je zou een keer kunnrn proberen een normaal argument te formuleren maar ik heb geen zin om als een stel honden tegen elkaar te gaan zitten blaffen
Voegt weinig toe en het helpt ook niet denk ik
Wie is Doe en wasrom is hij/zij lief?quote:
Wat is een wasromquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wie is Doe en wasrom is hij/zij lief?
Ik denk dat die act meer positiefs gedaan voor fok! in de afgelopem week dan jij met je hele posthistorie dus neequote:Op woensdag 28 mei 2025 18:13 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nee maar weet je, die domme quasi-nonchalante kutact van jou helpt ook helemaal niets.
Maar dan kan die lijn juist nu toch getrokken worden? in 2022 heeft het Europees parlement een resolutttie aangenomene die Rusland aanmerkt als staatssponsor van terrorisme.quote:
Gewoon helemaal niet modereren in dat topic is ook een optie? Het zijn maar kwetswoordjes.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:50 schreef sp3c het volgende:
teveel mensen die zich niet kunnen gedragen op een hoop
Nee dat is geen optiequote:Op woensdag 28 mei 2025 18:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet modereren in dat topic is ook een optie? Het zijn maar kwetswoordjes.
Ik denk dat de meningen daarover sterk verdeeld zijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik denk dat die act meer positiefs gedaan voor fok! in de afgelopem week dan jij met je hele posthistorie dus nee
Weet van niks
Kan maar ga ik niet overquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet modereren in dat topic is ook een optie? Het zijn maar kwetswoordjes.
Lolquote:
Alleen dat ik me niet zo gemakkelijk uit de tent laat als jouquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:21 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Haha dit zegt zoveel meer over jou dan over mij
Als jijquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Alleen dat ik me niet zo gemakkelijk uit de tent laat als jou
Maar dat is niet echt iets NWS
Verwar je Raw85 niet met Red_85?quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Alleen dat ik me niet zo gemakkelijk uit de tent laat als jou
Maar dat is niet echt iets NWS
Dat zou je normaal gesproken inderdaad verwachten maar in dit geval zitten zelfs wij op één lijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |