Frappant, dat ik op het werk geen alleenstaande moeders ken, anders dan eentje die meestal ziek/afwezig/naar de kinderopvang is,quote:Op zondag 8 juni 2025 18:10 schreef Lenny77 het volgende:
Zij zijn dan volgens mij ook echt een type dat wel zo is en parasiteeert.
De meeste alleenstaande moeders die ik ken werken gewoon fulltime hoor.
Goed, maar jij hebt ook verhalen gedeeld hier dat als je op je werk een vrouw te lang aankijkt dat je al een waarschuwing krijgt dus laten we jouw kijk op vrouwen maar met een korreltje zout nemen…quote:Op maandag 9 juni 2025 20:22 schreef blomke het volgende:
[..]
Frappant, dat ik op het werk geen alleenstaande moeders ken, anders dan eentje die meestal ziek/afwezig/naar de kinderopvang is,
Het één sluit het ander niet uit en slaat los van mijn "perceptie" van vrouwen.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Goed, maar jij hebt ook verhalen gedeeld hier dat als je op je werk een vrouw te lang aankijkt dat je al een waarschuwing krijgt dus laten we jouw kijk op vrouwen maar met een korreltje zout nemen…
Jij kent er dus eentje.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:22 schreef blomke het volgende:
[..]
Frappant, dat ik op het werk geen alleenstaande moeders ken, anders dan eentje die meestal ziek/afwezig/naar de kinderopvang is,
Dat is n = een handvol.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zij zijn dan volgens mij ook echt een type dat wel zo is en parasiteeert.
De meeste alleenstaande moeders die ik ken werken gewoon fulltime hoor.
Dat op ons werk, geen alleenstaande moeders werken; slechts één die meestal wat heeft.quote:
Nogmaals, waarom is dat frappant?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:04 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat op ons werk, geen alleenstaande moeders werken; slechts één die meestal wat heeft.
Omdat iemand anders meldde dat de meeste alleenstaande moeders, fulltime werken. Ik werk in een grote organisatie met >103 werknemers, dus zou ik statistisch gezien, een hoger aantal dan 1 op 103 verwachten.quote:
Frappant dat je van al die 10x10x10 medewerkers weet of ze een relatie of kinderen hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Omdat iemand anders meldde dat de meeste alleenstaande moeders, fulltime werken. Ik werk in een grote organisatie met >103 werknemers, dus zou ik statistisch gezien, een hoger aantal dan 1 op 103 verwachten.
Frappante conclusie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:16 schreef Lienekien het volgende:
Maar goed, wat wel vrij duidelijk is, is dat je geen positieve mening hebt over alleenstaande moeders.
Want dit is zo positief?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 20:22 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik zei: de meeste alleenstaande moeders die IK ken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Omdat iemand anders meldde dat de meeste alleenstaande moeders, fulltime werken. Ik werk in een grote organisatie met >103 werknemers, dus zou ik statistisch gezien, een hoger aantal dan 1 op 103 verwachten.
Dat is echt onzin.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij misschien wel, maar veel alleenstaande moeders niet.
Maar dat is toch alleen omdat je niet de juiste man hebt gehad en geen vertrouwen meer in mannen hebt? Als je een man zou hebben die de helft (of meer, in de praktijk) van je workload af kan nemen dan zou je er geen nee tegen zeggen toch? Dat 'prima redden' is vaak alleen maar geredeneerd vanuit hun huidige situatie (ik doe wat ik kan en dat is genoeg en ben ik trots op, ook als is het niet ideaal), niet vanuit hoe het kan zijn met een man die helptquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is echt onzin.
Ik ken juist veel alleenstaande moeders die het alleen wel prima vinden en alleen ook prima redden. Mezelf incluis.![]()
Ga nooit weer samenwonen o.i.d.
Wat fijn dat jij weet hoe m'n ex is en hoe m'n vertrouwen in mannen is. Lol.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar dat is toch alleen omdat je niet de juiste man hebt gehad en geen vertrouwen meer in mannen hebt? Als je een man zou hebben die de helft (of meer, in de praktijk) van je workload af kan nemen dan zou je er geen nee tegen zeggen toch? Dat 'prima redden' is vaak alleen maar geredeneerd vanuit hun huidige situatie (ik doe wat ik kan en dat is genoeg en ben ik trots op, ook als is het niet ideaal), niet vanuit hoe het kan zijn met een man die helpt
Je impliceert hiermee dat geen enkele man helpt. Waarom zou je dan een man willen? Ik zou nooit een man willen als die niet helpt. Waarom zo semi agressief reageren op een normale reactie? Hoe je het eerste stuk interpreteerde is trouwens ook incorrect. En ja dat ligt aan jou en niet aan hoe ik het verwoordquote:Op donderdag 19 juni 2025 23:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat fijn dat jij weet hoe m'n ex is en hoe m'n vertrouwen in mannen is. Lol.
En een man die helpt? Seriously?
Wat een aannames in zo'n kort stukje tekst.
Totaal niet. Als je begint over een man die helpt dan neem ik je al niet meer serieus. Je bent samen en je doet het huishouden en het gezin samen. Het is niet het gezin van de vrouw en dat de man maar moet helpen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je impliceert hiermee dat geen enkele man helpt. Waarom zou je dan een man willen? Ik zou nooit een man willen als die niet helpt. Waarom zo semi agressief reageren op een normale reactie?
Maar mevrouw, u was diegene die zei 'En een man die helpt? Seriously?'quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Totaal niet. Als je begint over een man die helpt dan neem ik je al niet meer serieus. Je bent samen en je doet het huishouden en het gezin samen. Het is niet het gezin van de vrouw en dat de man maar moet helpen.
Je reageert tevens niet echt normaal, je bericht staat vol aannames.
Ja. Dat zeg je toch zo niet als je samen een huishouden en een gezin hebt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar mevrouw, u was diegene die zei 'En een man die helpt? Seriously?'
En als je me niet serieus neemt omdat ik denk dat mannen vrouwen best wel kunnen helpen weet ik niet waar ik verder op moet doorgaan.. Dit is gewoon gekheid van uw kant..
Ja en zo reageren is ook weer een muur. Emoties loslaten en op een volwassen manier kunnen discussiëren is hier soms gewoon niet mogelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. Dat zeg je toch zo niet als je samen een huishouden en een gezin hebt.
Het is niet helpen. Je doet het samen.
Maar goed, dit is praten tegen een muur.
Fijn dat je jezelf een spiegel voor houdtquote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja en zo reageren is ook weer een muur. Emoties loslaten en op een volwassen manier kunnen discussiëren is hier soms gewoon niet mogelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |