Ben jij een intellectueel?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:54 schreef Atmosphere72 het volgende:
Ben zelf bijna 33, bewust single en ook geen schreeuwende kutkinderen. In mijn omgeving is iedereen ook zo, ken eigenlijk niemand die kinderen heeft, iedereen leeft n beetje die vrije leef, is single en voorderest ja lekker boeiend wat een ander daarvan vind lol 😂 Ik zeg altijd maar zo; wat een ander van jou vind of over jou denkt dat zegt meer iets over diegene dan over jouzelf. En daar ga ik het ook bij laten.
35+ Ja dusquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:39 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
ben vorige week 36 geworden en ben single
gaat dit topic nu opeens over mij?
Of... ze vinden jou en die andere knakker gewoon sneu, niet 35+ mannen in het algemeen?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja ben nu weer single en mensen kijken je vreemd aan als je als man, 36, geen kids, single bent.
Vorig jaar op werk zelfs gehoord dat vrouwen roddelden over een andere single man of die misschien op mannen valt eigenlijk.
Waarom het stigma op single mannen boven de 35?
Vrijgezelle vrouwen is heel normaal op de werkvloer. Hebben vaak ook wel kids of komen vlot over.
Hier collega Marieke, 38 en single. Leuke vlotte meid. Mensen vinden het niet raar of sneu.
Andere vrouwelijke collega, 37 en single MAAR niet zo knap, voor haar vinden mensen het dan weer sneu dat ze niemand heeft. Maar niet raar, ‘ze vindt wel iemand’.
Ik denk eerder dat ze hem vreemd aankijken omdat ie oude kerels pijpt in de sauna en toch beweert hetero te zijn, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
Wie kijkt je vreemd aan?
Waarom denk je dat ze je vreemd aankijken dat je single bent?
Heb je dit gevraagd?
Mits je een witte hetero cisgender man bent.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:29 schreef SuperNeger het volgende:
Mannen worden al jaren afgeschilderd als de slechterikken in de maatschappij dit is niks nieuws.
Als je single bent als man op je 36ste is het jouw schuld, als een vrouw van 36 single is op die leeftijd is het de schuld van moderne mannen
Ja, maar zij hebben ook allemaal van die privileges en zoquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:56 schreef HSG het volgende:
[..]
Mits je een witte hetero cisgender man bent.
Ja gisteren bij mijn buurman ook. Dat is een witte hetero cisgender man. Er stond een onbekende man voor de deur en die bood hem zomaar een baan aanbood met een salaris van 20.000 Euro netto per maand, een dikke Aston Martin als leaseauto zonder eigen bijdrage, een nieuwe en grotere vrijstaande woning en veel meer. Bahquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja, maar zij hebben ook allemaal van die privileges en zo
Sorry maar je bent biseksueel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En weten de mensen het?
Ik ben hetero maar seks wel graag oraal en handmatig met mannen.
Relatie wil ik alleen met een vrouw en seks ook. Vrouwenkontjes heerlijk, mannenbillen blijf ik vandaan. Penis dan weer wel.
Maar dat weten collegas niet.
Ja de vrouwen dan, kwam er een mede hetero collega tegen, in de herensauna.
Het gras is altijd groener aan de andere kant!! Vooral niet naar anderen kijken en doen waar je jezelf goed en prettig bij voelt. Krampachtig op zoek gaan is geen goede raadgever, datingsapps al helemaal uit den boze want voor het grootste gedeelte fake. Het komt en als het niet komt, soi - that's life en daar vergaat de wereld niet vanquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
Gelukkig ben ik nog geen 35 maar over enkele jaren komt dat wel in zicht. Op wat losse flodders na ook nog nooit een serieuze relatie gehad. Was er ook nooit echt zo serieus mee bezig altijd gedacht van daar moet je tegenaan lopen, maar goed de jaren de verstrijken wel. Niet dat ik het mis (weet immers toch niet wat het is) maar vraag me wel steeds vaker af hoe het zou zijn om je leven met een ander te delen. Denk wel dat naarmate je ouder wordt het ook steeds moeilijker zal zijn om iemand tegen te komen. Het aanbod wordt steeds kleiner en je komt ook minder vaak nieuwe mensen tegen. Op school/opleiding/studie kom je de wereld aan leeftijdsgenoten tegen maar als je eenmaal aan het werk bent wordt dat heel snel minder. Bij de sportclub zijn het altijd dezelfde mensen en voor de rest kom je zo nu en dan eens in de supermarkt. Nu zijn dat ook niet echt plekken waar mensen erop zitten te wachten om benaderd te worden. Datingapps e.d. daar hoef je tegenwoordig al helemaal niets meer van te verwachten.
en then again: zij liggen echt niet wakker van wie er om hun heen op hun 35e nog single is (m/v). Tenzij ze er een oogje op hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:44 schreef Flitsbezorger het volgende:
Lekker belangrijk wat mensen die geen eerstegraads familie of vrienden zijn ervan vinden
Mensen
is dat zo? Terwijl het echt zoveel beter is (lijkt mij) om man te zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:47 schreef Discombobulate het volgende:
Mannen worden sowieso steeds meer benadeeld ten opzichte van vrouwen in de huidige maatschappij.
Bij ons op het werk, hoef je maar te kijken naar een vrouw, of je krijgt al formele waarschuwing. Ik durf niet met een vrouw in de lift te stappen, al helemaal niet de installatie in.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:17 schreef Apotheose het volgende:
is dat zo? Terwijl het echt zoveel beter is (lijkt mij) om man te zijn.
Op een gegeven moment stijgt het contingent gescheiden mensen; weer nieuw potentieel materiaal. Of ze gaan scheiden als je jou tegenkomen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
Denk wel dat naarmate je ouder wordt het ook steeds moeilijker zal zijn om iemand tegen te komen. Het aanbod wordt steeds kleiner en je komt ook minder vaak nieuwe mensen tegen. Op school/opleiding/studie kom je de wereld aan leeftijdsgenoten tegen maar als je eenmaal aan het werk bent wordt dat heel snel minder.
Beslist. Veel leidinggevende posities worden door vrouwen bekleed. Dat gaat goed, totdat een andere vrouw....quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:47 schreef Discombobulate het volgende:
Mannen worden sowieso steeds meer benadeeld ten opzichte van vrouwen in de huidige maatschappij.
Wat?quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ik associeer het vaak met ‘homoseksuelen’.
Heel raar. Waar werk jij dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:12 schreef blomke het volgende:
[..]
Bij ons op het werk, hoef je maar te kijken naar een vrouw, of je krijgt al formele waarschuwing. Ik durf niet met een vrouw in de lift te stappen, al helemaal niet de installatie in.
Ik zou er een kapitaal voor over hebben om vrouw te zijn.
Huh? dating apps werken goed en dit komt van iemand die zelfde leeftijd, heb ze letterlijk voor het uitkiezen als man en dan neem ik af en toe een abonnementje als die in aanbieding is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
Gelukkig ben ik nog geen 35 maar over enkele jaren komt dat wel in zicht. Op wat losse flodders na ook nog nooit een serieuze relatie gehad. Was er ook nooit echt zo serieus mee bezig altijd gedacht van daar moet je tegenaan lopen, maar goed de jaren de verstrijken wel. Niet dat ik het mis (weet immers toch niet wat het is) maar vraag me wel steeds vaker af hoe het zou zijn om je leven met een ander te delen. Denk wel dat naarmate je ouder wordt het ook steeds moeilijker zal zijn om iemand tegen te komen. Het aanbod wordt steeds kleiner en je komt ook minder vaak nieuwe mensen tegen. Op school/opleiding/studie kom je de wereld aan leeftijdsgenoten tegen maar als je eenmaal aan het werk bent wordt dat heel snel minder. Bij de sportclub zijn het altijd dezelfde mensen en voor de rest kom je zo nu en dan eens in de supermarkt. Nu zijn dat ook niet echt plekken waar mensen erop zitten te wachten om benaderd te worden. Datingapps e.d. daar hoef je tegenwoordig al helemaal niets meer van te verwachten.
En toen werd ie weer wakker. Dream onquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Huh? dating apps werken goed en dit komt van iemand die zelfde leeftijd, heb ze letterlijk voor het uitkiezen als man en dan neem ik af en toe een abonnementje als die in aanbieding is.
Verder op Breeze waar je direct afspreek ook hele goede ervaringen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Huh? dating apps werken goed en dit komt van iemand die zelfde leeftijd, heb ze letterlijk voor het uitkiezen als man en dan neem ik af en toe een abonnementje als die in aanbieding is.
Verder op Breeze waar je direct afspreek ook hele goede ervaringen.
Ik krijg van sommige collega's oprecht knuffel en kus bij binnenkomst, gister nog toevallig. (niet op mond natuurlijk) En dit zijn meiden van 35 die kids hebben en getrouwd zijn. Ook andere vrouwelijke collega's zijn die ik echt al 7-8 jaar ken waar waarmee ik uitgebreid knuffel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:12 schreef blomke het volgende:
[..]
Bij ons op het werk, hoef je maar te kijken naar een vrouw, of je krijgt al formele waarschuwing. Ik durf niet met een vrouw in de lift te stappen, al helemaal niet de installatie in.
Ik zou er een kapitaal voor over hebben om vrouw te zijn.
epicbeardman in KLB / Gewilde fuckboy zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:35 schreef matspontius het volgende:
[..]
En toen werd ie weer wakker. Dream on![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |