abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217776501
Ja ben nu weer single en mensen kijken je vreemd aan als je als man, 36, geen kids, single bent.
Vorig jaar op werk zelfs gehoord dat vrouwen roddelden over een andere single man of die misschien op mannen valt eigenlijk.

Waarom het stigma op single mannen boven de 35?
Vrijgezelle vrouwen is heel normaal op de werkvloer. Hebben vaak ook wel kids of komen vlot over.
Hier collega Marieke, 38 en single. Leuke vlotte meid. Mensen vinden het niet raar of sneu.

Andere vrouwelijke collega, 37 en single MAAR niet zo knap, voor haar vinden mensen het dan weer sneu dat ze niemand heeft. Maar niet raar, ‘ze vindt wel iemand’.
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:29:35 #2
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217776542
Mannen worden al jaren afgeschilderd als de slechterikken in de maatschappij dit is niks nieuws.

Als je single bent als man op je 36ste is het jouw schuld, als een vrouw van 36 single is op die leeftijd is het de schuld van moderne mannen
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:30:19 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217776551
Ik merk daar eigenlijk niets van, maar misschien lult heel de wereld achter mijn rug om over hoe gek ik wel niet ben.

edit: zal wel aangeven dat mijn privéleven niet zo vaak er sprake komt op mijn werk. En dat ik inderdaad ook op mannen val, dus wie weet heeft dat ermee te maken.
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:30:52 #4
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217776557
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:30 schreef herverwijderd het volgende:
Ik merk daar eigenlijk niets van, maar misschien lult heel de wereld achter mijn rug om over hoe gek ik wel niet ben.
Je kan hier makkelijk achter komen door te kijken of mensen roddelen over anderen in jouw bijzijn, dan kan je er eigenlijk vanuit gaan dat het ook over jou gaat als jij er niet bij bent.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:33:28 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217776577
Om dat nou direct een stigma te noemen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:39:46 #6
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_217776619
Ik ben al lang blij dat ik van dat zeikwijf af ben en niet tot aan mijn dood dat eeuwige geklaag en gezever aan mijn kop heb. Heerlijk!!! Wat een ander daarvan vind zal me echt een worst wezen :W Als ik op het schoolplein kijk en al die doodgebloede relaties en huwelijken zie ben ik echt wel blij dat ik daar van af ben *O*
"Hoka Hey!"
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 10:44:47 #7
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_217776669
Lekker belangrijk wat mensen die geen eerstegraads familie of vrienden zijn ervan vinden

Mensen :')
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:44:51 #8
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217776670
Wie kijkt je vreemd aan?
Waarom denk je dat ze je vreemd aankijken dat je single bent?
Heb je dit gevraagd?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_217776694
Mannen worden sowieso steeds meer benadeeld ten opzichte van vrouwen in de huidige maatschappij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217776850
Ik associeer het vaak met ‘homoseksuelen’.
U MAD?
pi_217776917
Ik zou het snappen als men zich erover verbaasd omdat ze verwachten dat iemand als jij een relatie hebt.
Meerdere mensen in mijn leven die eigenlijk altijd single zijn en daar doet niemand er raar over.

Ik denk dat je het jezelf meer aanrekent dan de anderen maar dat het bij jou waarschijnlijk niet erger is.
STerker nog juist bij vrouwen zonder kinderen rond de leeftijd dat het "nog net kan" vind ik dat mensen vaak een oordele hebben, bij mannen juist minder.
pi_217776983
Gaat dit nu over stigma’s of is het weer het wekelijkse wijven vrouwenhaatonderwerp?
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_217776994
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:30 schreef herverwijderd het volgende:

edit: zal wel aangeven dat mijn privéleven niet zo vaak er sprake komt op mijn werk. En dat ik inderdaad ook op mannen val, dus wie weet heeft dat ermee te maken.
En weten de mensen het?

Ik ben hetero maar seks wel graag oraal en handmatig met mannen.
Relatie wil ik alleen met een vrouw en seks ook. Vrouwenkontjes heerlijk, mannenbillen blijf ik vandaan. Penis dan weer wel.
Maar dat weten collegas niet.
Ja de vrouwen dan, kwam er een mede hetero collega tegen, in de herensauna.
  woensdag 28 mei 2025 @ 11:31:53 #14
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217777029
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 11:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
En weten de mensen het?

Relatie wil ik alleen met een vrouw en seks ook. Vrouwenkontjes heerlijk, mannenbillen blijf ik vandaan. Penis dan weer wel.
Dat ik single ben of dat ik bi ben?
Single weten ze allemaal, bi weten de meesten volgens mij ook wel.
  woensdag 28 mei 2025 @ 11:37:20 #15
33189 RM-rf
1/998001
pi_217777070
ik mis een beetje de argumentatie dat er een stigma ligt op single mannen van 35.

Bijna je enige bewijs is dat mensen 'jou raar aankijken' of 'dat er over jou geroddelt' wordt.
dat is vooral een N=1 argumentatie en bovenal toon je zelfs in je eigen geval nergens aan dat dat geroddel of raar aankijken komt door relatiestatus of je leeftijd.

Het enige 'tegenbewijs' dat je noemt is een tegenvoorbeeld van die 'Marieke' die mensen volgens jou niet 'raar' of 'sneu' vinden.
ook hier weer een erg beperkte bewijsvoering omdat je je baseert op slechts een voorbeeld en ergens aantoond dat haar volgens jou sociaal-geaccepteerde status _enkel_ komt door haar relatiestatus.
Je negeert dat er genoeg vrouwen van die leeftijd zijn die zich helemaal niet zo geaccepteerd voelen en sterker nog, het is zelfs niet geheel duidelijk of die 'Marieke' zelf haar status net zo goed accepteert of geaccepteerd voelt, als jij dat doet

Ik wil je wereldbeeld niet aantasten... maar mensen in sociale groepen _overall_ hebben de neiging te roddelen.
helemaal jegens personen die eerder aan de 'rand' van de groep zich bevinden (of zichzelf daar plaatsen) en men redelijk oppervlakkig kent.

Ik zie iig geen enkele reden te stellen dat vrouwen het als single en kinderloos van die leeftijd plots beter zouden hebben, en meer sociaal geaccpteerd zijn (los ervan dat individueel het best mogelijk is dat iemand zelf heel makkelijk zich in sociale groepen beweegt en men daardoor hem of haar makkelijk 'accepteert')

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 28-05-2025 12:00:33 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 28 mei 2025 @ 11:49:01 #16
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217777152
Als je dan single bent, heb je het juist goed gedaan. Respect.
Je bent een waardeloze agent.
pi_217777243
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:39 schreef matspontius het volgende:
Ik ben al lang blij dat ik van dat zeikwijf af ben en niet tot aan mijn dood dat eeuwige geklaag en gezever aan mijn kop heb. Heerlijk!!! Wat een ander daarvan vind zal me echt een worst wezen :W Als ik op het schoolplein kijk en al die doodgebloede relaties en huwelijken zie ben ik echt wel blij dat ik daar van af ben *O*
IB4 elke avond huilend in slaap vallen.
Vakman pur sang
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:22:49 #18
33189 RM-rf
1/998001
pi_217777480
quote:
hetero of homo(-seksueel) duid vooral op je sexuele voorkeur, niet op een relatiewens of hoe je je het liefst presenteert naar anderen in een sociale context ...
wat je beschrijft zou ik eerder beschrijven dat je sexuele voorkeur op mannen gericht is (hooguit je een afkeur hebt van anaal verkeer)

echter, in een sociale context voldoe je liever aan het geaccepteerde model van een relatie met een vrouw;
Interssant is dat die omgang vroeger juist heel normaal was: Heel veel homoseksuele mannen hadden toen een vaste relatie met een vrouw, wat vaak ook toen een maatschappelijke noodzaak was, maar veelal ook een goed functionerende relaties kon opleveren, warbij bv de vrouwelijke partner wist van de seksuele wensen en dit accepteerde, soms onder voorwaarden, bv mits dat enkel sexueel was.

Nu in de huidige tijd puur homoseksuele relaties maatschappelijk geaccepteerder zijn, is de direkte noodzaak minder, maar niemand verbied je om nog steds zulk een relatie met een vrouw te zoeken, die accepteert dat je sexueel ook contacten met mannen wilt blijven hebben (mits veilig)..
Moet je wel ook eerlijk met je partner hierover kunnen praten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:24:14 #19
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_217777486
quote:

[..]
En weten de mensen het?

1. Seksuele identiteit vs. seksueel gedrag
Seksuele identiteit is hoe iemand zichzelf ziet en benoemt (bijvoorbeeld hetero, homo, bi, panseksueel, enz.).
Seksueel gedrag is wat iemand daadwerkelijk doet, los van hoe die persoon zich identificeert.
Iemand kan bijvoorbeeld seks hebben met mensen van hetzelfde geslacht, maar zich toch als hetero identificeren, om persoonlijke, culturele, religieuze of andere redenen.
2. Waarom iemand zich hetero kan blijven noemen
Voor sommige mensen is hun emotionele of romantische voorkeur belangrijker dan incidenteel seksueel gedrag.
Anderen voelen zich niet prettig bij het label "biseksueel" of vinden dat het niet past bij hun bredere gevoel van identiteit.
Er kan ook sprake zijn van ontkenning, verwarring, of sociale druk.
3. Labels zijn hulpmiddelen, geen verplichtingen
Labels zoals "hetero" of "bi" zijn bedoeld om mensen te helpen zichzelf te begrijpen en met anderen te communiceren, maar ze zijn niet verplicht of universeel toepasbaar. Wat voor de één logisch voelt, kan voor een ander niet kloppen.

Samengevat:
Je hebt technisch gezien een punt als je zegt dat zijn gedrag ook onder biseksualiteit zou kunnen vallen. Maar uiteindelijk is het aan hem om te bepalen hoe hij zichzelf identificeert. Het belangrijkste is dat mensen zich veilig en vrij voelen om hun eigen gevoelens en ervaringen te verkennen, zonder oordeel.

Wat mij betreft ben je bi maar AI zegt dus dat je bent zoals je jezelf identificeerd.
Je zegt alleen seks met vrouwen te hebben maar in de zin erboven ook met mannen.
Je gedrag is duidelijk bisexueel. Herensauna ook. Volgens mij hou je gewoon jezelf voor de gek als je jezelf als hetero bestempeld. Maar he, de laatste zin is het allebelangrijkste.

En dat jij denkt te weten wat andere mensen denken over single mensen boven de 35 zit ook voornamelijk in jouw hoofd. Of je zit in een bubbel want in mijn omgeving is dat niet zo. Denk ik.
To BG or not to BG!
pi_217777919
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:24 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
1. Seksuele identiteit vs. seksueel gedrag
Seksuele identiteit is hoe iemand zichzelf ziet en benoemt (bijvoorbeeld hetero, homo, bi, panseksueel, enz.).
Seksueel gedrag is wat iemand daadwerkelijk doet, los van hoe die persoon zich identificeert.
Iemand kan bijvoorbeeld seks hebben met mensen van hetzelfde geslacht, maar zich toch als hetero identificeren, om persoonlijke, culturele, religieuze of andere redenen.
2. Waarom iemand zich hetero kan blijven noemen
Voor sommige mensen is hun emotionele of romantische voorkeur belangrijker dan incidenteel seksueel gedrag.
Anderen voelen zich niet prettig bij het label "biseksueel" of vinden dat het niet past bij hun bredere gevoel van identiteit.
Er kan ook sprake zijn van ontkenning, verwarring, of sociale druk.
3. Labels zijn hulpmiddelen, geen verplichtingen
Labels zoals "hetero" of "bi" zijn bedoeld om mensen te helpen zichzelf te begrijpen en met anderen te communiceren, maar ze zijn niet verplicht of universeel toepasbaar. Wat voor de één logisch voelt, kan voor een ander niet kloppen.

Samengevat:
Je hebt technisch gezien een punt als je zegt dat zijn gedrag ook onder biseksualiteit zou kunnen vallen. Maar uiteindelijk is het aan hem om te bepalen hoe hij zichzelf identificeert. Het belangrijkste is dat mensen zich veilig en vrij voelen om hun eigen gevoelens en ervaringen te verkennen, zonder oordeel.

Wat mij betreft ben je bi maar AI zegt dus dat je bent zoals je jezelf identificeerd.
Je zegt alleen seks met vrouwen te hebben maar in de zin erboven ook met mannen.
Je gedrag is duidelijk bisexueel. Herensauna ook. Volgens mij hou je gewoon jezelf voor de gek als je jezelf als hetero bestempeld. Maar he, de laatste zin is het allebelangrijkste.

En dat jij denkt te weten wat andere mensen denken over single mensen boven de 35 zit ook voornamelijk in jouw hoofd. Of je zit in een bubbel want in mijn omgeving is dat niet zo. Denk ik.
Ik vind meself hetero.
Ik kijk op straat naar vrouwen. Kijk naar hun billen en voorgevel.

Ik kijk niet naar mannen. Vind alleen piemels lekker om aan te zitten met mond en hand.
Heb ook liever dat een vrouw dit bij mij doet dan en man…
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:06:17 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217777935
Kan het weer gaan over dat zogenaamde stigma, in plaats van TS die ons steeds weer vergast op waar hij een stijve piemel van krijgt?
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:12:12 #22
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217777988
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Kan het weer gaan over dat zogenaamde stigma, in plaats van TS die ons steeds weer vergast op waar hij een stijve piemel van krijgt?
Wat een mannenhaat weer hier zeg :')
Le Diable
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:14:29 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217778008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:12 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Wat een mannenhaat weer hier zeg :')
:')

Kom je weer aandacht tekort, arme jongen?
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:16:55 #24
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217778028
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja ben nu weer single en mensen kijken je vreemd aan als je als man, 36, geen kids, single bent.
Vorig jaar op werk zelfs gehoord dat vrouwen roddelden over een andere single man of die misschien op mannen valt eigenlijk.

Vrijgezelle vrouwen is heel normaal op de werkvloer. Hebben vaak ook wel kids of komen vlot over.
Hier collega Marieke, 38 en single. Leuke vlotte meid. Mensen vinden het niet raar of sneu.

Andere vrouwelijke collega, 37 en single MAAR niet zo knap, voor haar vinden mensen het dan weer sneu dat ze niemand heeft. Maar niet raar, ‘ze vindt wel iemand’.
Het kan mij geen zak schelen wat een ander vind of zegt. Ik ben happy single.

95% van mijn mannelijke vrienden, kennissen en oud klasgenoten zijn gescheiden waarvan de helft met een vechtscheiding, grotendeels om de kinderen.

Ikzelf merk dat als ik een relatie heb dat er meer van me word afgepakt dan ik het gevoel heb dat ik er wat mee opschiet of dat ik er gelukkig van word of dat ik meer moet investeren dan het me waard is zonder dat ik er wat voor terug krijg.
Als vrijgezel is het iedere dag Sinterklaas.
Dat gelul neem ik wel op de koop toe.

Oh, en dit is geen kritiek op vrouwen.
Daar zijn er ook genoeg van die hetzelfde voelen.
Sommige mensen zijn gewoon zo beter af ongeacht geslacht.
pi_217778077
Ik herken het helemaal niet. Zat mannen op mijn werk die vrijgezel zijn, daar wordt niet over geroddeld. Ook niet over de vrijgezelle vrouwen overigens. Ik merk wel in privé situaties dat er juist meer gepraat word over vrijgezelle vrouwen die richting de 40 gaan, vaak in de context over een kinderwens. Vrouwen hebben daarin toch meer een deadline.

Verder kan je jezelf best hetero noemen, je lijkt dit ook belangrijk te vinden, maar dat ben je niet als je ook seks hebt met mannen. Je komt op mij over als iemand die nog in de kast zit, en dat is alleen gebaseerd op de twee posts in dit topic. Als je in het dagelijkse leven ook dit soort dingen verteld en naar een mannensauna (sekssauna neem ik dan even aan) gaat waar je een collega tegen komt dan kan ik mij voorstellen dat ze twijfelen aan je geaardheid.
pi_217778101
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik kijk niet naar mannen. Vind alleen piemels lekker om aan te zitten met mond en hand.
@dikkedaniel heeft dat ook, misschien moeten jullie eens gaan daten O+
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:30:35 #27
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217778144
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:22 schreef Ed1234 het volgende:
Ik herken het helemaal niet. Zat mannen op mijn werk die vrijgezel zijn, daar wordt niet over geroddeld. Ook niet over de vrijgezelle vrouwen overigens. Ik merk wel in privé situaties dat er juist meer gepraat word over vrijgezelle vrouwen die richting de 40 gaan, vaak in de context over een kinderwens. Vrouwen hebben daarin toch meer een deadline.

Verder kan je jezelf best hetero noemen, je lijkt dit ook belangrijk te vinden, maar dat ben je niet als je ook seks hebt met mannen. Je komt op mij over als iemand die nog in de kast zit, en dat is alleen gebaseerd op de twee posts in dit topic. Als je in het dagelijkse leven ook dit soort dingen verteld en naar een mannensauna (sekssauna neem ik dan even aan) gaat waar je een collega tegen komt dan kan ik mij voorstellen dat ze twijfelen aan je geaardheid.
Ligt er ook aan hoe vaak je er zelf over begint. Als je jezelf normaal gedraagt alsof het de normaalste zaak van de wereld is (is het ook) en het over andere dingen hebt is er echt geen hond die zich er druk over maakt wat jij met je leven doet.

Als je de iedere dag loopt te simpen, tja...
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:32:05 #28
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217778160
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 11:26 schreef Nagelslak het volgende:
Gaat dit nu over stigma’s of is het weer het wekelijkse wijven vrouwenhaatonderwerp?
Ja hoor, bingo.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217778170
Wat een onzin man. Het idee dat je gek wordt aangekeken zit echt in je hoofd.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:39:11 #30
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217778217
quote:

Vrouwen die richting de 40 gaan zijn op seksgebied vaak enorm experimenteel en gewillig omdat ze weten dat het lichamelijk verval niet lang op zich laat wachten

Een uitzondering daarop is Kate Winslet, die wordt alleen maar mooier
Le Diable
  woensdag 28 mei 2025 @ 14:01:21 #31
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_217778377
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Ik vind meself hetero.
Ik kijk op straat naar vrouwen. Kijk naar hun billen en voorgevel.

Heb ook liever dat een vrouw dit bij mij doet dan en man…
Ik denk dat een hetero het niet lekker vind om aan een andere piemel te zitten, dat wel lekker vinden maakt je juist bi. Een hetero zou ook niet zo snel, zeg maar nooit, naar een herensauna gaan.

Jij bent een hetero met homosexuele trekjes. Bi dus............
To BG or not to BG!
  woensdag 28 mei 2025 @ 14:10:14 #32
421867 greysbones
pi_217778431
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:39 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Vrouwen die richting de 40 gaan zijn op seksgebied vaak enorm experimenteel en gewillig omdat ze weten dat het lichamelijk verval niet lang op zich laat wachten

Een uitzondering daarop is Kate Winslet, die wordt alleen maar mooier
dafuq!!!
echt hoe bedenk je het ook
pi_217778609
quote:

Bijzonder hoe je klaagt over hokjesdenken, terwijl je zelf collega’s rangschikt op aantrekkelijkheid en ‘vlotheid’. Misschien ben jij het stigma dat je voelt
  woensdag 28 mei 2025 @ 14:35:24 #34
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217778628
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja hoor, bingo.
Nou nee, dat hoeft niet.
Als we serieus praten zijn sommige personen, man of vrouw, gewoon niet het relatietype. Daar hoeft van mij niemand mee of door gebashd of gehaat te worden.
pi_217778665
Een oud-collega van mij is altijd vrijgezel geweest. Nu weet ik niet hoe hij dat ervaarde in zijn dertiger jaren want hij was al 50+ toen ik hier kwam werken, maar hij was een prima kerel, had een paar (sociale) hobbies waar hij zich mee vermaakte en was gewoon, tsja, normaal.

Lekker zelf weten wat je doet en je niets van anderen aantrekken
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 15:09:37 #36
382129 crew  Donna
pi_217778889
quote:

Ben jij man of vrouw?
pi_217779338
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Het kan mij geen zak schelen wat een ander vind of zegt. Ik ben happy single.

95% van mijn mannelijke vrienden, kennissen en oud klasgenoten zijn gescheiden waarvan de helft met een vechtscheiding, grotendeels om de kinderen.

Ikzelf merk dat als ik een relatie heb dat er meer van me word afgepakt dan ik het gevoel heb dat ik er wat mee opschiet of dat ik er gelukkig van word of dat ik meer moet investeren dan het me waard is zonder dat ik er wat voor terug krijg.
Als vrijgezel is het iedere dag Sinterklaas.
Dat gelul neem ik wel op de koop toe.

Oh, en dit is geen kritiek op vrouwen.
Daar zijn er ook genoeg van die hetzelfde voelen.
Sommige mensen zijn gewoon zo beter af ongeacht geslacht.
Heerlijk toch. koelkast vol pils en elke dag de airfryer aanslingeren en verder met je piempie spelen.
pi_217779385
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 15:09 schreef Donna het volgende:

[..]
Ben jij man of vrouw?
Maakt dat wat uit in deze context?
pi_217779502
Ik ben single, de vrouwen die ik aantrek zijn reden om single te blijven, dat ligt niet aan de vrouwen overigens maar aan mezelf, en daar werk ik aan
Ik krijg juist door dat ik dames aantrek die niet goed voor me zijn meer kritiek dan als ik single ben
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 16:16:44 #40
382129 crew  Donna
pi_217779506
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 16:05 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Maakt dat wat uit in deze context?
Ja. Eigenlijk wel. Want ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die zeggen dat ergens niet geroddeld wordt.
Je denkt misschien dat er niet geroddeld wordt, maar volgens mij gebeurt dat overal.
  woensdag 28 mei 2025 @ 16:41:07 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217779695
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 16:16 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja. Eigenlijk wel. Want ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die zeggen dat ergens niet geroddeld wordt.
Je denkt misschien dat er niet geroddeld wordt, maar volgens mij gebeurt dat overal.
Ed1234 zegt dat er niet geroddeld wordt over collega’s die single zijn. Dat geloof ik op zich wel.
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 18:25:16 #42
382129 crew  Donna
pi_217780536
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 16:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ed1234 zegt dat er niet geroddeld wordt over collega’s die single zijn. Dat geloof ik op zich wel.
Mnou. Ik geloof het niet zo. Mannen die nog single zijn, zijn toch vaak wel een onderwerp opzich.
Daar waar dit topic dus ook over gaat zeg maar.
  woensdag 28 mei 2025 @ 18:42:06 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217780678
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:25 schreef Donna het volgende:

[..]
Mnou. Ik geloof het niet zo. Mannen die nog single zijn, zijn toch vaak wel een onderwerp opzich.
Daar waar dit topic dus ook over gaat zeg maar.
Ja, de vraag is wat het onderwerp is van dit topic: het vermeende stigma op single mannen van 35+ of in wie TS wel of niet zijn piemel wil steken.

Volgens jou gaat het over roddelen. Is er dan sprake van een stigma als erover wordt geroddeld?
  woensdag 28 mei 2025 @ 18:49:56 #44
421867 greysbones
pi_217780733
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, de vraag is wat het onderwerp is van dit topic: het vermeende stigma op single mannen van 35+ of in wie TS wel of niet zijn piemel wil steken.

Volgens jou gaat het over roddelen. Is er dan sprake van een stigma als erover wordt geroddeld?
Ik vind roddelen niet direct een stigma
Roddelen op kantoor gebeurt
Over alles en iedereen ( nou ja de meeste kantoren)
Niet specifiek over single mannen
Het zal heus ter sprake komen
Net als single vrouwen
pi_217780858
quote:
99s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik vind roddelen niet direct een stigma
Roddelen op kantoor gebeurt
Over alles en iedereen ( nou ja de meeste kantoren)
Niet specifiek over single mannen
Het zal heus ter sprake komen
Net als single vrouwen
Dit. Daarnaast is trouwen als je begin twintig bent en tot de dood bij elkaar niet meer de enige sociaal geaccepteerde norm. We leven niet meer in de twintigste eeuw XD
pi_217781148
quote:

Stigma is overbodig..
Statistisch gezien zijn de vrouwen op nog een oudere leeftijd nog vrijgezel/weduwe.
pi_217781158
Gewoon een kat, meer heb je niet nodig _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  woensdag 28 mei 2025 @ 20:35:00 #48
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217781615
quote:
17s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:43 schreef Solotovski het volgende:
Alles beter dan naar zo'n mongool als Andrew Tate te luisteren.
pi_217781709
quote:
17s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:43 schreef Solotovski het volgende:
Een poes bedoel je. Pools of surinaams of vietnamees.
pi_217781813
Omdat mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')